تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

جاسوسی انگلیسی با سطل زباله +عکس

به جز چاقوهای جیبی شنود و کمربندهای جیمز باند، این فهرست شامل ابزارهای دیگری نیز هست.

پلیس آمریکا در سال‌های اخیر از تجهیزات پیشرفته نظامی حتی برای جرایم خفیفی مانند مزاحمت تلفنی برای اورژانس استفاده کرده است.
به گزارش تکنـــــــــازدانلود از ایسنا ، اکنون پیمانکاران دفاعی از فرصت استفاده کرده و فهرستی از محصولات شرکت دفاعی کوبهام در انگلیس را منتشر کرده‌اند که ناخودآگاه انسان را به یاد کارتون کارآگاه گجت می‌اندازند.

ادامه مطلب ...

همکاری دولت‌های عربی با شرکت اسرائیلی برای جاسوسی از شهروندان

اسناد تازه ای که در روزنامه نیویورک تایمز به چاپ رسیده نشان می دهد دولت های فاسد عربی و برخی دول دیگر جهان صدها هزار دلار به این شرکت پرداخت کرده اند تا اطلاعات خصوصی شهروندان خود را به سرقت ببرند.

اطلاعاتی که به تازگی در رسانه ها منتشر شده نشان می دهد شرکت صهیونیستی NSO Group برای هک کردن گوشی های هوشمند هزاران نفر در جهان میلیون‌ها دلار پول به جیب زده است.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: به نقل از اپرچر، برخی حکومت های متحجر حاکم بر کشورهای عربی مانند امارات با پرداخت ۶۵۰ هزار دلار به این شرکت صهیونیستی از آن خواسته اند تا گوشی های آیفون شهروندان ناراضی خود را هک کنند. این موضوع اولین بار زمانی فاش شد که سرقت اطلاعات گوشی آیفون احمد منصور فعال حقوق بشر در امارات توسط یک شرکت امنیتی افشا گردید.

NSO Group برای سرقت اطلاعات آیفون این فرد پیامکی حاوی لینک به یک سایت آلوده را برای وی ارسال کرده بود.

ادامه مطلب ...

عکس: برخورد مرگبار صاعقه با گله گوزن ها

تکنـــــــــــازدانلود: بر اثر برخورد صاعقه با گله گوزن‌ها در ارتفاعات گراویدای نروژ، بیش از ۳۰۰ گوزن تلف شدند.

 

صاعقه مرگبار در نروژ,صاعقه وحشتناک, برخورد صاعقه با گله گوزنها, مرگ ۳۰۰ گوزن بر اثر صاعقه

  ادامه مطلب ...

عکس: سیگاری با قیمت یک میلیون و نیم

سیگار برگی که در تصویر می بینید، از تنباکوی درجه یک کوبایی و لایه ای از طلا ساخته شده است. هر نخ از این سیگار معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد!

سیگاری میلیونی, سیگار گران, گرانترین سیگار جهان,سیگار از جنس طلا, سیگار برگ

ادامه مطلب ...

از تهران تا خنداب مجهز به سامانه موشکی اس ۳۰۰ شد + تصاویر

تکنــــــــــازدانلود : موشک‌های سامانه S-300PMU2 تا برد ۲۰۰ متر و ارتفاع ۲۷ کیلومتری را پوشش می‌دهند. سرعت موشک‌های این سامانه ۶ الی ۷ برابر سرعت صوت است و می‌تواند علیه هواپیماهای رزمی، موشک‌های کروز و بالستیک و پهپادها نیز وارد عمل شود.
پرقدرت ترین موشک جهان,موشک های اس ۳۰۰, عکس موشک اس ۳۰۰ ,برد موشک اس ۳۰۰ ,کاربرد موشک اس ۳۰۰
در هفته های اخیر بحث کامل کردن تحویل سامانه دفاع هوایی اس ۳۰۰ در رسانه های گروهی مطرح شده و از طرفی خبر مربوط به تحویل اولین سری از موشک های این سیستم دفاعی به کشور نیز منتشر شد. بر اساس اعلام رسانه ای در نهایت مشخص شد که مدل وارد شده به جمهوری اسلامی ایران از گونه S_300PMU2 بوده است که بر اساس اطلاعات موجود حدود ۲۰۰ کیلومتر برد دارد.

ادامه مطلب ...

استخدام ; همکاری پاره وقت در کانون آینده پژوهان جوان

علاقه مندان می توانند در صورت داشتن شرابط اعلام شده رزومه خود را به ایمیل jobs@pww.ir یا آیدی @ayandehpajuhan در تلگرام ارسال نمایند.

کانون آینده پژوهان جوان در نظر دارد جهت گسترش فعالیت خود از از بین واجدین شرایط زیر بصورت پاره وقت استخدام به عمل آورد.

به گزارش تکنـــــــــــازدانلود: علاقه مندان می توانند در صورت داشتن شرابط اعلام شده رزومه خود را به ایمیل jobs@pww.ir یا آیدی @ayandehpajuhan در تلگرام ارسال نمایند.

ادامه مطلب ...

«شبکه ملی اطلاعات» به دنبال امنیت دیتای ایرانی در اینترنت

شبکه ملی اطلاعات که در دولت گذشته با اینترنت ملی پا به صحنه ارتباطات کشور گذاشت از ابتدا با اهداف غیر اقتصادی تلفیق شد و همین راه را برای تحلیل فنی و بی‌طرفانه برکارکردهای آن مسدود کرد.

ژوبین صفاری: راه اندازی اینترنت ملی از دولت گذشته تا کنون به عنوان یک طرح از سوی نهادهای ارتباطی مطرح شده است، طرحی که البته قرار بود در شهریور سال ۹۰ به اجرا درآید، روز گذشته فاز نخست اش با تمام چون و چرا های آن با حضور معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد.حمله های هکری طی ماه های گذشته گمانه زنی ها برای لزوم وجود چنین شبکه ای را بیشتر کرده است.

تکنــــــــــــــازدانلود: شبکه ملی اطلاعات با شعار «دسترسی به اطلاعات با سرعت بیشتر، کیفیت بهتر، هزینه کمتر» در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده است. طرحی که البته گفته شده قرار نیست دسترسی کاربران به پهنای باند خارج را قطع کند و قرار است شبکه‌ ملی اطلاعات در کنار اینترنت با سرعت و قیمتی متفاوت در دسترس مردم قرار گیرد. اما واقعیت این است که شبکه ملی اطلاعات که در دولت گذشته با اینترنت ملی پا به صحنه ارتباطات کشور گذاشت از ابتدا با اهداف غیر اقتصادی تلفیق شد و همین راه را برای تحلیل فنی و بی‌طرفانه برکارکردهای آن مسدود کرد.
پیش از این تعریف نشدن دقیق اینترنت ملی یا شبکه ملی اطلاعات به بحث‏ها و گمانه‏زنی‏های بسیار زیادی در فضای اینترنتی جامعه دامن زد. برخی آن را برنامه دولت برای قطع کامل اینترنت عنوان کردند؛ چیزی که مدت‌ها بعد از فراگیر شدن این بحث از سوی مسوولان کشور تکذیب شد. این موضوع که اینترنت به‌زودی در کشور با یک شبکه اینترانت داخلی جایگزین می‏شود انتقادهای کاربرانی را که درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت را داشتند برانگیخت.
ادامه مطلب ...

آیا Google play امن است؟

بر خلاف اپل، گوگل تلاش می کند با رویکردی باز برای انتشار برنامه ها برخورد کند. به این معنی که سازندگان و برنامه نوسیان آسان تر می توانند برنامه های تولیدی خود را از طریق Google play منتشر کنند.

در مقایسه با Apple Store از لحاظ انتشار بد افزارها سابقه زیاد مناسبی ندارد.بر خلاف اپل، گوگل تلاش می کند با رویکردی باز برای انتشار برنامه ها برخورد کند.

تکنــــــــازدانلود: Google play در مقایسه با Apple Store از لحاظ انتشار بد افزارها سابقه زیاد مناسبی ندارد. علت چیست؟ گوگل و اپل دارای استراتژی های متفاوتی هستند. اپل دارای یک سیستم کنترل کننده شدید برای انتشاردهندگان اپلیکیشن ها و برنامه ها است که برنامه نویسان و انتشار دهندگان ملزم به رعایت این استانداردها هستند.

ادامه مطلب ...

باج افزار WildFire توسط ابزار رایگان رمزگشایی کسپرسکی خاموش شد

کسپرسکی با استفاده از داده ها توانست یک ابزار جدید رمزگشایی را ایجاد و منتشر کند.

لابراتوار کسپرسکی به پلیس هلند برای غیرفعال کردن نوعی دیگری از باج افزار ( WildFire ) که عمدتا شهروندان هلندی را مورد رعب و تهدید قرار داده، کمک کرده است.

تکنــــــــــــازدانلود:  این باج افزار پول را به سرعت طلب می کند و برای تاخیر در پرداخت خواستار پول اضافی می شود. در این مورد، این نوع بدافزار طی هشت روز خواستار ۳۰۰$ شده بود و پس از آن هم مقدار ۳ برابر میشد.

ادامه مطلب ...

دلیل دوست شدن زنان متاهل با پسران مجرد چیست؟

تکنــــــــــازدانلود:  روابط عاطفی،دلیل ایجاد رابطه میان زنان متاهل با پسران مجرد چیست،دلیل ایجاد رابطه میان زنان متاهل با پسران مجرد چیست و چرا اینگونه رابطه ها برقرار می شود؟
 
دوست شدن زن شوهردار با پسر مجرد,علت دوست شدن زن شوهر دار با پسر مجرد,رابطه جنسی زن شوهردار با مرد مجرد,دوستی زن متاهل با پسر مجرد
 
دلیل ایجاد رابطه میان زنان متاهل با پسران مجرد چیست و چرا اینگونه رابطه ها برقرار می شود؟

ادامه مطلب ...

عجیب ترین پیوند چهره در جهان +تصاویر

تکنـــــــــــازدانلود:  آتش‌نشانی که در جریان عملیاتی در سال ۲۰۰۱ ‌صورتش را بطور کامل از دست داده بود، سال گذشته تحت عمل ۲۶ ساعته پیوند صورت قرار گرفت و اکنون پس از یک سال با چهره‌ای کامل به جامعه بازگشته است.بیشتر اجزای صورت و سر پاتریک هاردیسون بر اثر این حادثه به شدت سوخته بودند، به حدی که دیگر قابل شناسایی نبود اما پس از انجام جامع‌ترین عمل پیوند صورت جهان در مرکز پزشکی لانگون دانشگاه نیویورک، چهره وی کاملا تغییر کرده و پزشکان با بی‌سابقه خواندن آن، امیدوارند بتوانند نتایج مشابهی را بر روی موارد این‌چنینی در آینده شاهد باشند.

در سپتامبر ۲۰۱۱، هاردیسون و سه آتش‌نشان دیگر در حال عملیات نجات یک زن از درون یک خانه در حال سوختن بودند که سقف خانه فرو ریخت. اگرچه هاردیسون با حبس نفس خود توانست ریه‌اش را نجات دهد اما صورت، سر، گردن و نیم‌تنه بالای بدن وی دچار سوختگی درجه سه شد و گوش‌ها، لبها، بخش زیادی از بینی و تقریبا همه بافت پلک چشم او از بین رفت.

پیونده چهره, عکس پیوند صورت, عکس پیوند قیافه, عکس پیوند چشم, عکس پیوند سر

در سال ۲۰۱۵، پس از سال‌ها درمان در بیمارستان و انجام بیش از ۷۰ عمل جراحی، تیمی شامل ۱۰۰ 1024 جراح و متخصص پزشکی به رهبری دکتر ادواردو رودریگز، رئیس بخش جراحی پلاستیک هانس‌جورج ویس در مرکز پزشکی لانگون دانشگاه نیویورک یک عمل پیوند صورت بی سابقه روی هاردیسون انجام دادند که پیچیده‌تر از همه تلاش‌های پیشین بود.

ادامه مطلب ...

رابطه جنسی دختر پادشاه قطر همزمان با ۷ مرد + عکس

به گزارش تکنــــــــــازدانلود: به نقل از ای. دابلیو. دی. نیوز، این روزنامه بریتانیایی روز پنجشنبه یک رسوایی بزرگ را فاش کرد که در آن ماموران سرویس امنیتی بریتانیا MI-6 با همکاری مرکز پلیس شهر لندن موسوم به اسکاتلندیارد پس از دریافت شکایات فراوان وارد اتاقی در هتل Excelsior London Hotel لندن شده و در کمال تعجب پرنسس قطری را در حال عیاشی با ۷ مرد پیدا کردند.

پس از بازرسی کارت شناسایی معلوم شد که آن زن پرنسس قطر بوده و نامش “شیخا سالوا” است. سالوا عضو خاندان سلطنتی و خواهر ناتنی پادشاه این کشور است.

ادامه مطلب ...

پیرترین انسان روی کره زمین با سن ۱۴۵ سال +تصاویر

تکنــــــــــــازدانلود:  پیرترین انسان دنیا مردی است ۱۴۵ ساله در اندونزی که آرزوی مرگ دارد. ” مباح گوتو ” یکی از رکورداران گمنامی است که توسط سازمان اسناد و مدارک این کشور شناسایی شد و نامش به عنوان پیرترین انسان جهان منتشر گشت . براساس اسناد معتبر این مرد در تاریخ ۳۱ دسامبر ۱۸۷۰ متولد شده است.

 

پیرترین انسان جهان, پیرترین انسان کره زمین, پیرمرد

 

سن و سال پیرترین انسان زنده جهان

این مرد از تمام ۱۰ خواهر و برادرخود که اکنون در قید حیات نیستند و سالهاست فوت کرده اند بیشتر عمر کرده است . همچنین او سالهاست که بعد از مرگ همسرچهارمش که تاریخ ان سال ۱۹۸۸ بوده است زندگی می کند. تقریبا تمام فرزندان او از دنیا رفته اند و این پیرمرد ۱۴۵ ساله هم اکنون به همراه نوه ها ، نتیجه ها و نبیره هایش زندگی می کند.

ادامه مطلب ...

کشمکش رئیس جمهور و امام جمعه مشهد بر سر کنسرت

تکنـــــــــازدانلود: برگزاری یا عدم برگزاری، مسئله این است. ماجرای کنسرت‌ها ابعاد جدی‌تری به خود گرفته است. دولت اعلام کرده است به‌هیچ‌عنوان عقب‌نشینی نمی‌کند، از آن سو مخالفان هم ایستادگی می‌کنند. بلافاصله دو روز بعد از انتقاد ریاست‌جمهوری به لغو کنسرت‌ها و هشدار به وزیر ارشاد خود برای رعایت قانون، جمعی از مردم یزد و مشهد در اقدامی واکنشی، تجمع برگزار و بیانیه اعتراضی صادر کردند.

حسن روحانی چند روز پیش با اشاره به حاشیه‌های ایجادشده درباره برگزاری کنسرت‌ها در کشور گفته بود: «یک جا می‌خواهد کنسرتی برگزار شود، مجلس قانون‌گذاری شکل می‌گیرد درحالی‌که ما مجلس شورای اسلامی داریم و هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند، نمی‌تواند قانون‌گذاری کند و وزیر نیز نباید تبعیت کند چراکه وزیر باید تابع قانون باشد».

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم دیروز گفت: «عامل اصلی لغو کنسرت‌ها در مشهد مقدس، امام‌جمعه این شهر است که اجازه نمی‌دهد حتی کنسرت‌های سنتی و محلی نیز برگزار شود».

 

امام جمعه مشهد و لغو کنسرت ها,علت لغو کنسرت ها در مشهد,حرف های جنجالی امام جمعه مشهد,سخنان جنجالی امام جمعه مشهد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری خراسان رضوی از فضای سیاسی ایجاد شده حول سخنانش جنجالی اخیرش درباره برگزاری کنسرت در مشهد انتقاد کرد.

ادامه مطلب ...