تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

دستاتتون بشکنه اگر اینکار میکنید ! (عکس)

بچه ها آیینه زندگی اند

 

به خاطر کندن گل سرخ ارّه آورده‌اید؟
چرا ارّه؟

فقط به گل سرخ بگویید: تو، هی تو!
خودش می‌افتد و می‌میرد!

بیژن نجدی

لعنت خدا به کسی که کودکی رو آزار میده

 

مخالف کودک آزاری

 

 دستاتتون بشکنه اگر اینکار میکنید ! (عکس)


 

حیوانات ناشناخته و شگفت‌انگیز


حیوانات ناشناخته و شگفت‌انگیز (بخش دوم)


هیچ کدام از ما دقیقا از تمامی گونه‌های جانوری که روی این کره خاکی زندگی می‌کنند اطلاع دقیقی نداریم. حتی بعضی از ما حقیقتا از این امر شگفت زده خواهم شد که هر روز گونه جدیدی از موجودات کشف می‌شوند که تا پیش از این نامی از آنها شنیده نشده بود. اما واقعیت این است که هم اکنون 1,367,555 گونه مختلف از جانوارن و حشرات روی زمین و در کنار ما ولی شاید دور از چشمان‌مان به زندگی خود ادامه می‌دهند، پس چگونه می‌توان متوقع بود تمامی آنها را بشناسیم؟ دانشمندان خود هر روزه با گونه جدیدی آشنا می‌شوند و این مسئله را تصدیق می‌کنند که دانش مدرن با تمامی موجودات این سیاره آشنایی ندارد.

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم جدیدودیدنی به خاطرپونه

لطفا برای حمایت از صاحب اثر فیلم را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

 توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود


ادامه مطلب ...

دانشمندان با یافتن شواهدی مبنی بر وجود امواج گرانشی به اثبات تورم کیهانی و در نتیجه وقوع مه‌بانگ نزدیک‌تر شدند


دانشمندان با یافتن شواهدی مبنی بر وجود امواج گرانشی به اثبات تورم کیهانی و در نتیجه وقوع مه‌بانگ نزدیک‌تر شدند


مطمئناً تا حال نام استفان‌هاوکینگ را شنیده‌اید. مشخص‌ترین ویژگی این دانشمند بزرگ، عدم توانایی وی در حرکت حتی در جزئی‌ترین حالت ممکن است که حتی قدرت تکلم را نیز از وی سلب کرده است؛ اما علی‌رغم این ناتوانی جسمانی، می‌توان این مرد را نه‌تنها یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان معاصر، بلکه بزرگ‌ترین دانشمند در طی اعصار مختلف عنوان کرد. وی یکی از بنیادی‌ترین نظریه‌های فیزیکی بشر را ارائه‌ داده که به‌نوعی به مسأله‌ی پیدایش زمین پاسخ داده است. مه‌بانگ (Big Bang) نظریه‌ای است که بسیاری از دانشمندان آن را به‌عنوان نقطه‌ی آغاز پیدایش جهان عنوان کرده‌اند؛ اما دانشمندان پس از ارائه‌ی این نظریه در پی نشانه‌هایی از آن بودند تا قطعیت آن را به اثبات برسانند که هم‌اکنون پس از تلاشی 9 ساله، امواج گرانشی یافت شده گواهی بر وجود تورم کیهانی (cosmic inflation) است که پس از مه‌بانگ به‌وقوع پیوسته است. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات این یافته را کنکاش کنیم.

ادامه مطلب ...

عکس دختر و پسرهای خوشتیپ



خداییش بعضی هاشون خیلی خوشتیپ و خوشگل هستند

قبول داری؟

.

.

.

trans عکس دختر و پسرهای خوشتیپ

rahafun.com stylish kids 13 عکس دختر و پسرهای خوشتیپ

  ادامه مطلب ...

تصاویر/ خودرو طلاکاری شده نمایشگاه ژنو

شرکت خودروسازی آلمانی Carlsson در نمایشگاه خودرو ژنو خودرویی را عرضه کرد که چشم خیلی‌ها را به خود دوخت. قیمت خودرو Carlsson CS50، 359 هزار یورو معادل 498 هزار دلار است که یکی از گران قیمت‌ترین خودروهای نمایشگاه ژنو محسوب می‌شود. طلا کاری این خودرو هزاران ورق طلا به کار برده است تا این مرسدس بنز S Class را از دیگر همتایانش متمایز کند.

ادامه مطلب ...

هواپیمایی گم شده سوژه هکرها


هواپیمایی گم شده سوژه هکرها
نفوذگران بدون شک از هر موقعیتی برای سوء‌استفاده و به دام انداختن قربانیان استفاده می‌کنند. این‌بار هواپیمای MH370 مالزی که از چند روز پیش گم شده است، فرصتی نصیب نفوذگران کرده است تا با انتشار اخباری که ادعا می‌کند در مورد این هواپیمای گم‌شده اطلاعات جدیدی دارد، به سرقت حساب‌‌های کاربری فیس‌بوک‌ بپردازند.

نفوذگران با یک پست جعلی فیس‌بوک،‌ بازدیدکنندگان را به وب‌گاه آلوده‌ای هدایت می‌کنند که آن‌ها را تشویق می‌کند روی پیوندی کلیک کنند که حاوی ویدئویی از گرفتار شدن این هواپیما در مثلث برمودا است و از طریق خبرگزاری CNN منتشر شده است.

  ادامه مطلب ...

بیل گیتس نسبت به خرید WhatsApp توسط زاکربرگ خوش‌بین نیست

بیل گیتس نسبت به خرید WhatsApp توسط زاکربرگ خوش‌بین نیست


بیل‌گیتس روز یکشنبه در برنامه تلویزیونی This Week شبکه ABC حاضر شد و درباره تصمیم مارک‌ زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک برای خرید واتس‌اپ کمی با تردید سخن گفت.

ادامه مطلب ...

انتشار لیست سیاه خطرناک ترین ویروس های رایانه ای جهان

در این گزارش آمده است که طی سال 2013 میلادی 88 درصد سرقت‌های اینترنتی از طریق جست‌وجو در سایت‌ها و 12
انتشار لیست سیاه خطرناک ترین ویروس های رایانه ای جهان
درصد هم از طریق خدمات پست الکترونیکی صورت گرفته است و در مجموع طی سال گذشته 3.37 میلیون نفر در جهان مورد سرقت‌های سایبری قرار گرفته‌اند. همچنین گفته شد که مشتریان بانک‌ها در 20.6 درصد، مشترکان یاهو در 9.9 درصد و اعضای فیس‌بوک در 9.7 درصد از موارد هدف سرقت‌های اینترنتی در سال 2013 بودند. در این سال 30 درصد سرقت‌های اینترنتی متوجه کاربرانی شد که در اینترنت جست‌وجو می‌کردند یا به ارسال و دریافت پست الکترونیکی مشغول بودند. همچنین، در 20 درصد سرقت‌ها مشترکان شبکه‌های اجتماعی مورد هدف قرار گرفتند، 12 درصد سرقت‌ها از بانک‌ها و مؤسسات مالی صورت گرفت، 8 درصد سرقت‌ها از شرکت‌های بزرگ، 7 درصد از کاربران بازی‌های رایانه‌ای، 7 درصد از فروشگاه‌های آنلاین، 6 درصد از مشترکان خدمات پرداخت الکترونیک، 5 درصد از وبلاگ‌ها و در 5 درصد موارد هم مشترکان شرکت‌های مخابراتی مورد سرقت‌های سایبری قرار گرفتند. این آمار و ارقام نه‌چندان خوشایند نشان داد که با وجود افزایش تعداد برنامه‌های امنیتی و آگاهی کاربران، باز هم میزان حملات سایبری گسترش یافته است و متولیان این امر هنوز نتوانسته‌اند کنترل امنیت در دنیای سایبری را در دست بگیرند.

ادامه مطلب ...

ارتش سایبری سوریه برای افشای اسناد آمریکا آماده می شود

ارتش سایبری سوریه برای افشای اسناد آمریکا آماده می شود

به نقل از اس سی مگزین، ارتش سایبری سوریه طی روزهای اخیر از حمله و هک پایگاه فرماندهی ارتش ایالات متحده و دستیابی به برخی از اسناد موجود در مرکز فرماندهی آن موسوم به CESCOM خبر داده است.

آنها اعلام کرده‌اند که در این حمله توانسته‌اند فولدری با بالغ بر 21866 سند را هک کرده و به اسناد آن دست یابند.

مقامات آمریکایی این حمله و دستیابی به این اطلاعات را تکذیب کرده‌اند و تمام این ادعا‌ها را ساختگی عنوان کرده‌اند.

ارتش سایبری سوریه نیز در پاسخ به این ادعای مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که در حال آماده سازی این اسناد و انتشار برخی از آنها طی روزهای آینده هستند.

فرماندهان ارتش سایبری سوریه اعلام کردند این اقدام در پاسخ به دستور باراک اوباما برای حمله سایبری آمریکا به سوریه صورت گرفته است. ادامه مطلب ...

تماس تلفنی زاکربرگ و اوباما در مورد برنامه جاسوسی آمریکا

تماس تلفنی زاکربرگ و اوباما در مورد برنامه جاسوسی آمریکا
زاکربرگ در نمایه فیس‌بوک خود با اعلام این خبر می‌نویسد: «تلاش مهندسان ما برای افزایش امنیت سیستم‌ها برای محافظت کاربران از مجرمان سایبری است، نه دولت خودمان... دولت آمریکا باید در فضای اینترنت یک قهرمان باشد نه یک تهدید. دولت باید شفاف‌تر برخورد کند وگرنه مردم تصور دیگری خواهند داشت.»

زاکربرگ می‌گوید به تازگی با باراک اوباما به طور تلفنی صحبت و نگرانی خود در مورد فعالیت‌های آژانس امنیت ملی آمریکا را مطرح کرده‌است. کاخ سفید نیز خبر تماس تلفنی زاکربرگ و اوباما را تایید کرده‌است.

ادامه مطلب ...

پایگاه‌های الکترونیکی ناتو هک شد

اینترنت - هک - ناتو


به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، هکرهای اوکراینی در پی درگیری‌های اخیر در کشورشان توانستند پایگاه‌های الکترونیکی وابسته به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را هک کنند.

اقدام "پیرکوت" که نام این گروه هکری است موجب شد تا سخنگوی پیمان آتلانتیک شمالی این حمله را تأیید کند و بگوید

ادامه مطلب ...

هنر خوابیدن به سبک گربه‌ای!


هنر خوابیدن به سبک گربه‌ای!


هر کسی که از یک گربه در منزل نگهداری می‌کند قطعا از عادات خواب عجیب و غریب این موجود دوست داشتنی مطلع است. گربه‌ها هر زمان و در هر جایی که دوست داشته باشند به عالم رویاها سفر می‌کنند، فارغ از اینکه چه مناظر جالب و خنده‌داری برای صاحبان‌شان فراهم کرده‌اند.

ادامه مطلب ...

هدیه نوروزی شرکت کلاهبردار به کاربران ایرانی !؟



اخیرآ خبری در برخی رسانه ها ( وب سایتها و نشریات ) منتشر شده که کسپرسکی نسخه فارسی ضد ویروسهای خانگی 2014 خود را همراه با فرارسیدن سال نو ارائه میدهد . "

این خبر با عناوین مختلفی در وب سایتها و نشریات خبری و فناوری منتشر شده است .

" سال نو با کسپرسکی۲۰۱۴ فارسی  "
" هدیه نوروزی کسپرسکی  "
" ارائه نسخه فارسی آنتی ویروس کسپرسکی "
" کسپرسکی فارسی آمد "
" عرضه آنتی ویروس کسپرسکی با رابط کاربری فارسی "
" آنتی ویروس فارسی ، هدیه نوروزی کسپرسکی به کاربران ایرانی "
" سال نو با آنتی ویروس کسپرسکی 2014 "
" کسپرسکی برای سومین سال فارسی شد . "
" آنتی ویروس کسپرسکی فارسی می شود . "
در این بین نمایندگان و شرکای تجاری کسپرسکی همزمانی ارائه نسخه فارسی 2014 آنتی ویروس کسپرسکی با نوروز 93 را نوعی هدیه نوروزی این شرکت به کاربران ایرانی تعبیر کرده اند .

ادامه مطلب ...