تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

ESET رسما ورژن ۷ خود را معرفی کرد.

ESET-Smart-Security-1024x576-4a99f86dd8fe7c31

ESET® که در زمینه حفاظت دیجیتال در جهان پیشگام است و رکورد ۱۰ سال پیاپی بنده شدن جایزه VB100 را برای تکنولوژی ESET NOD32® در اختیار دارد، امروز افتتاح نسل هفتم محصولات پیشگام خود یعنی ESET NOD32® Antivirus و ESET Smart Security® را به مشتریانش اعلام کرد. خصوصیات جدید این تکنولوژی عبارتند از بلوکه کننده نفوذ، اسکنر حافظه پیشرفته، غلاف حفاظتی آسیب پذیری، و اسکنر رسانه اجتماعی ESET که بدون اینکه عملکرد سیستم را دچار مشکل کند حفاظت و قابلیت استفاده عالی را با خود به همراه می آورد.

ادامه مطلب ...

شایعه هک شدن سایت آویرا

avira_logo_red_rgb

روز گذشته شاهد تغییر صفحه اصلی سایت آویرا بودیم. در این صفحه به نفع فلسطین محتویات زیر ذکر شده بود:

سلام بر دنیا
ما در این وبگاه به دنبال عرضه دو پیام جداگانه هستیم.
یکی اینکه می‌خواهیم بگوییم سرزمینی بر روی کره زمین به نام فلسطین وجود دارد که توسط صهیونیست‌ها دزدیده شده است. ایا این سرزمین را می‌شناسید؟
مردم فلسطین محق زندگی در آرامش، آزادسازی سرزمین‌شان و آزادی تمامی زندانیان‌شان از سوی صهیونیست‌ها هستند.

ادامه مطلب ...

تحریم مشتریان ایرانی توسط DirectI و دامنه های سرگردان

 
تایید شد: DirectI کاربران ایرانی را تحریم کرد


افرادی که به هر شکل با اینترنت و طراحی وب سایت سر و کار دارند حتما نام دو شرکت directi و onlinenic را شنیده اند. دو شرکت بزرگی که مخصوصا در ایران نزد ارائه دهندگان خدمات دامنه و میزبانی وب طرفداران زیادی دارند.
اما چند روزی است شایعه ای مبنی بر تحریم کاربران ایرانی از طرف شرکت هندی directi در اینترنت و شبکه های اجتماعی پخش شده است.
ادامه مطلب ...

گاف عجیب پژمان جمشیدی در برنامه 90

بازیگر سریال پژمان درمورد گل نزدن مدافعان سرشناس دچار اشتباه شد.
به گزارش نامه، پژمان جمشیدی مهمان این هفته برنامه 90 بود و در مورد دوران فوتبال خود و همچنین بازی در سریال پژمان مطالبی را بیان کرد.

ادامه مطلب ...

سپاه پاسداران به روسیه "پهپاد اسکن ایگل" هدیه داد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرلشکر خلبان ویکتورنیکولایویچ بوندرف فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه در دیدار با سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران در محل ستاد فرماندهی این نیرو با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های سپاه پاسداران اظهار داشت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران ظرفیت های بسیار بزرگی دارد و به توانمندی های بسیار بزرگ و چشمگیری رسیده است.

ادامه مطلب ...

بوگاتی ویرون طلایی یک سرمایه‌دار در لندن + تصاویر

این سرمایه دار عربستانی خودروی شخصی اش را که دارای پلاک کشورش بود برای مدت اقامتش در لندن به انگلیس ترانزیت کرد.

به گفته شاهدان، در روزهای اخیر یک دستگاه خودروی بی نظیر “بوگاتی ویرون” متعلق به یک سرمایه دار عربستانی در خارج از هتل “درچستر” لندن مشاهده شد که با هواپیما به این شهر ترانزیت شده بود و فرد مذکور در زمان اقامت در لندن از آن استفاده می کرد.

بوگاتی طلایی یک سرمایه‌دار سعودی در لندن + عکس

قیمت این خودرو حدود یک و نیم میلیون دلار است و از نادرترین خودروهای روباز جهان به شمار می آید به طوری که مجموع تیراژ آن فقط به ۱۵۰ دستگاه می رسد.

ادامه مطلب ...

با ۱۰ دانشمند نامی تمام اعصار آشنا شوید

بدون حضور دانشمندانی که مبانی اصلی علم و ریاضی را برای ما کشف کردند، قادر نبودیم این‌گونه که اکنون روزگار می‌گذرانیم به حیات‌مان ادامه دهیم. این دانشمندان به واسطه فعالیت‌های بی‌نظیرشان در زمینه محاسبات، الکترومغناطیس، فیزیک، تشعشع و دیگر رشته‌های علمی شهره خاص و عام هستند.

ادامه مطلب ...

کشف جمجمه یک میلیون و هشتصد هزار ساله

 
به نقل از  خبرگزاری آسوشیتدپرس این فسیل کاملترین نمونه از جمجمه گونه‌های ماقبل انسانی است که تاکنون کشف شده است. این جمجمه همراه با قطعات دیگر استخوان‌هایی که سابقا در این مرکز حفاری کشف شده‌اند قدیمی ترین شواهد از گونه‌های ماقبل انسانی را که از آفریقا خارج شده و با حرکت به سمت شمال در بخش‌های دیگر جهان پخش شدند در اختیار پژوهشگران قرار می‌دهد.

ادامه مطلب ...

اس ام اس وجوک های خنده دار 92

 

مرد اونه که دست مخاطب خاصشو بگیره ورداره ببره کله پاچه ای هی لقمه بگیره چش گوسفنده رو بعد روشم آبلیمو بریزه بزاره دهن عشقش !
.
.
همیشه آرزوم این بود مخاطب خاصم بهم خیانت کنه و عکساشو بندازم تو شومینه بسوزه ولی خوب اولا که عکساشو ندارم ، دوما من اصلا مخاطب خاص ندارم و سوما هم بین خودمون بمونه ، شومینه هم نداریم !
.
.
بار الها ما را از هجوم لاشخورها در هنگام باز کردن آدامس رهایی بخش !
ادامه مطلب ...

جدیدترین طنز فک و فامیل مهرماه92

طنز جالب فک و فامیل مهرماه 

 

داشتم تلویزیون می دیدم یهو داداشم داد زد کمک کمک …
پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون
نگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟
فک و فامیله داریم؟

  ادامه مطلب ...

ایرانسل در تولد 7 سالگی خود از 7 سرویس جدید رونمایی کرد

روز گذشته ایرانسل در کنفرانس خبری سالیانه خود که به مناسبت هفتین سال شروع به کار این شبکه مخابراتی با حضور رسانه‌های کشور برگزار شد، علاوه بر مرور سرویس‌های قبلی و همچنین ارائه گزارش عملکرد مالی خود از 7 سرویس جدید نیز رونمایی نمود که در ادامه مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب ...

2روز زنـدگی در قبیله آدمـخوارها

باورتان می‌شود که قبیله آدمخوارها هنوز هم وجود داشته باشد، قبایلی که مردمانش هنوز با شکار انسان‌های دیگر روزگار می‌گذرانند، آدم‌هایی که هنوز نمی‌دانند در چه قرنی زندگی می‌کنند و دنیا چقدر تغییر کرده است

ادامه مطلب ...

ربات‌های مسلح، جنگاوران میدان‌های نبرد در 5 سال آینده خواهند بود


با پیشرفت روزافزون دانش بشری، همه‌ی حوزه‌های زندگی انسان از آن تاثیر می‌پذیرند که به‌واسطه‌ی حضور موسساتی همچون دارپا، حوزه‌ی نظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌تازگی ربات‌های جنگجو پا را فراتر نهاده و علاوه بر هالیوود قدم در موسسات تحقیقاتی نظامی نیز نهاده‌اند که نتیجه‌ی آن تولید روباتی ویرانگر با قابلیت حمل سلاح است. شاید زمان لمس واقعیت هراس‌انگیز سری فیلم‌های ویرانگر فرا رسیده است.

ادامه مطلب ...

ساختمان بادی آنتی‌باکتریال، راهکار معماران برای مقابله با آلودگی شانگهای


3GATTI شرکتی فعال در حوزه‌ی معماری است که ساختمان حبابی شانگهای را نیز طراحی کرده است. در واقع نمای این ساختمان، یک پوشش پلاستیکی آنتی باکتریال نایلونی است.

ادامه مطلب ...

«پژمان» با مجری ممنوع‌ التصویر همبازی شد

 

پژمان جمشیدی که این روزها با سریال «پژمان» (سروش صحت) در شبکه سوم سیما از دنیای فوتبال پا به عرصه بازیگری گذاشته و با استقبال خوبی هم مواجه شده در کنار دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی در فیلم«شرف خانواده فاضل» یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند.
 پژمان جمشیدی که این روزها با سریال «پژمان» (سروش صحت) در شبکه سوم سیما از دنیای فوتبال پا به عرصه بازیگری گذاشته و با استقبال خوبی هم مواجه شده در کنار دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی در فیلم«شرف خانواده فاضل» یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند.
طبق اطلاعات ارائه شده در بانی فیلم،‌«شرف خانواده فاضل» به کارگردانی پوریا جاویدپور حدود هشت روز پیش کلید خورده است و تصویربرداری آن در منزلی حوالی لواسان که لوکیشن اصلی پروژه است، ادامه دارد.

ادامه مطلب ...