تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

۴۰ میانبر صفحه کلید ویندوز که باید بدانید

هنگامی که پای کامپیوتر به میان می آید هر کسی نیاز به سرعت بالا و انجام شدن هر چه سریع تر کارها دارد. برای مثال زیاد اتفاق می افتد که کارمندان در ادارات تحت فشارکارفرمایان یا رئیس خود قرار بگیرند که کاری را سریع تحویل دهند، و غیره. در این صورت، همیشه دانستن و استفاده از میانبرهای صفحه کلید (Keyboard shortcuts  به معنی انجام فرامین متداول با کلید های ترکیبی صفحه کلید رایانه به جای استفاده از منوها و راست کلیک کردن) می تواند نقش موثری در افزایش سرعت کار و بهره وری بالا تر داشته باشد. به این ترتیب صدها نوع میانبر صفحه کلید های به طور کلی به وجود آمده و حتی میانبرهای صفحه کلید برای هر نرم افزاری به طور مجزا وجود دارد.

در این مقاله ما قصد داریم برخی از مهمترین میانبر های صفحه کلید ارائه شده در ویندوز را خدمت شما خوانندگان گرامی معرفی نمائیم. برخی از این موارد را خیلی ها به خوبی شناخته و به طور منظم از آن استفاده می کنند اما برخی از آنها نیز ممکن است برای شما اولین بار باشد که معرفی می شود و قبلا آن را نمی دانستید!

 

همچنین ممکن است علاقه به خواندن مطالب قبلی در  رابطه با “صفحه کلیدهای جالب” و “صفحه کلید لیزری” داشته باشید که نوشته های فوق به این مقالات لینک شده اند.

معرفی میانبرهای صفحه کلید سیستم عامل ویندوز.

ادامه مطلب ...

ویروس‌ها با شما شوخی ندارند ...

ویروس‌ها با شما شوخی ندارند ...

شاید برخی اساساً با نصب آنتی ویروس روی رایانه یا تلفن همراه مخالف باشند و معتقد باشند که اصلاً نیازی به ضد ویروس نیست! یا عده‌ای پرداخت هزینه سالانه برای خرید لایسنس نرم افزار را هزینه‌ای غیرضروری بدانند! یا معتقد باشند که وجود نرم افزار آنتی ویروس بر روی رایانه و تلفن همراه یک الزامِ حیاتی است. جزو هر کدام از این دسته کاربران که باشید، می‌توانید مزایا و معایب هر کدام از این رویکردها را در ادامه بخوانید.

ادامه مطلب ...

اگرچراغ‌های شهر خاموش باشند، آسمان شب به چه شکل خواهد بود؟


اگر تمام چراغ‌های شهر خاموش باشند، آسمان شب به چه شکل خواهد بود؟

تیری کوهن عکاس برجسته‌ای است که توانسته تصاویر زیبایی از آسمان شب در شهرهای مهم جهان را به ثبت برساند. تفاوت این عکس‌ها با تصاویر معمولی در این است که شما می‌توانید ببینید که اگر شهرهای بزرگ در تاریکی کامل فرو بروند، آسمان شب در آنها به چه شکل خواهد بود!

ادامه مطلب ...

لوکس ترین میوه های جهان را بشناسید(+ تصاویر)

با لوکس ترین میوه های جهان در این بخش آشنا شوید.
 

میوه ای که در آمریکای مرکزی رشد می کند و برای اینکه کاملا رسیده شود به یک سال زمان نیاز دارد، در صورتی که این میوه به صورت نرسیده مصرف شود بسیار سمی است و می تواند شما را به راحتی مسموم کند. برای این میوه کوچک ۴ اینچی شما باید ۵۰ دلار هزینه کنید.


Durian
قیمت: ۲۰۰ دلار برای هر میوه


میوه ای مربوط به کشور مالزی و اندونزی ، این میوه به پادشاه میوه ها مربوط است و طعمی بسیار خوشمزه دارد اما مشکلی بسیار عظیم نیز به همراه دارد: بوی بد ، این میوه آن چنان بد بو است که در هتل ها و وسایل حمل و نقل عمومی ممنوع است. بوی بد آن همانند بوی فاضلاب و حتی بدتر از آن است اما اگر بتوانید این بو را تحمل کنید طعم این میوه بسیار خوب است. قیمت آن نیز در سایر نقاط جهان در حدود ۲۰۰ دلار است.

ادامه مطلب ...

قوانین و سیر تکامل ایرانی ها در فیسبوک! ( طنز)

در ادامه این مطلب با روند تکامل گونه های مختلف ایرانیان در فیسبوک آشنا میشویم …

 اگر فکر می‌کنید ماندن در فیس‌بوک کار هرکسی هست و هرکس از راه رسیده برای خودش صفحه‌ فیس‌بوک دارد، اشتباه می‌کنید. چون این کار برای خودش قوانین و آدابی دارد. نخیر جانم این‌طورها هم نیست که هرکس یک لپ‌تاپ داشته باشد و یک فیلترشکن بتواند خودش را جزو بزرگان جلوه دهد.

 


ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید خنده دار و سرکاری


 اس ام اس جدید خنده دار و سرکاری (182)
  
گر بمیرد دختری از قبر او روید گلی!

گر بمیرند دختران دنیا گلستان میشود !
 

*********************


خداوند زمین را آفرید و گفت :

به به چه زیباست.سپس مرد را آفرید و گفت : جانمی این دیگه آخرشه !

و بعد هم زن را آفرید و با کمی اخم گفت : اشکالی نداره آرایش میکنه !!!
 

*********************

ادامه مطلب ...

زیباترین موجود دنیا

 مشرق : یکی از زیباترین پروانه های دنیا پروانه شیشه ای است. این پروانه بال های بسیار نازکی دارد و البته جنس بال هایش به گونه ای است که می توان پشت آن را مشاهده کرد. این پروانه با نام "Greta Oto" شناخته می شود. پاناما، مکزیک و کاستاریکا زیستگاه این گونه‌است. پهنای بال این گونه ۴۹ تا ۵۰ میلی‌متر است. طول پاهای پیشین این پروانه نیز ۲۳ تا ۲۵ میلی‌متر است.

ادامه مطلب ...

آیا باورتان می‌شود: اینجا مدینه است

این تصویر در یکی از خیابان‌های اصلی شهر مدینه منوره و در نزدیکی مسجد ذوقبلتین گرفته شده است که این صحنه ناهنجار همه زائران را متعجب کرده بود که چگونه کشوری اسلامی و در شهری که ورود غیرمسلمانان به آن شهر حرام است، برخی آشکارا اینگونه به کارهای حرام می‌پردازند.

این گزارش حاکی است، با توجه به جایگاه شهر پیغمبر اکرم و مکه مکرمه، دولت عربستان قوانین سختی را در این دو شهر لحاظ می‌کند تا مردم شان و جایگاه این دو شهر مقدس را حفظ کند، اما متاسفانه این روزها شاهد برخی ناهنجاری‌های هستیم که هرگز در شان و جایگاه این شهر نیست.

ادامه مطلب ...

مجسمه حضرت مریم (ع) حرف زد !+عکس

از هفته پیش ۲۰۰۰ نفر به دیدن این مجسمه رفته اند. و هم اکنون هم بعد از گذشتن چند روز و دستمال کشیدن مداوم مجسمه هنوز مجسمه مرطوب است.
اعضای یک خانواده مسیحی در مرز لبنان گفته اند که با چشمان خود در اتاق نشیمن خود شاهد یک معجزه بوده اند. ابتدا مرد خانه به نام اوساما متوجه میشود که مجسمه حضرت مریم که در اتاق نشیمن است کاملا خیس است و بلافاصله این موضوع را به همسرش امیرا میگوید.


ادامه مطلب ...

آهنگ جدید رضا صادقی برای دخترش (+دانلود)

 آهنگ جدید رضا صادقی برای دخترش (+دانلود)

 

رضا صادقی یکی از محبوب ترین خواننده های کشور این روزها بیشتر از هر وفتی زیرذره بین خبرنگاران رفته است!

صادقی که همراه با گروه «مشکی پوشان» به رهبری «پویا نیکپور» روی استیج آمده بود، با قطعه «داشتم فراموشت می‌کردم» کنسرتش را آغاز کرد.

او پس از پایان این قطعه، به رسم همه برنامه هایش از هنرمندان فقید عرصه موسیقی از جمله ناصر عبداللهی، بابک بیات و نیز از خسرو شکیبایی یاد کرد و از مردم خواست تا آنها را تشویق کنند.

وی در این کنسرت نیز در ابتدای برنامه از حاضرین درخواست کرد به احترام پدرها و مادرها، قیام کنند و ۱۰ ثانیه به تشویق آنها بپردازند.

رضا صادقی که به تازگی پدر شده، قطعه بعدی با نام «بانوی من» را به زنان سرزمینش و دختر تازه متولد شده اش، «تیارا» تقدیم کرد و پس از تشویق پرشور حضار، آن را اجرا کرد.

ادامه مطلب ...

آیه ای از قرآن کریم بر سر دانشگاه هاروارد آمریکا (عکس)

متن اصلی این آیه به رعایت عدالت در همه احوالات و نظارت الهی بر اعمال انسانها اشاره دارد.
 
مسئولان دانشکده هاروارد آمریکا به تازگی آیه ای از قرآن کریم را بر سردر ورودی اصلی دانشکده حقوق این دانشگاه قرار داده اند.
 
این آیه از قرآن کریم که آیه ۱۳۵ سوره نساء است در روی دیواری که مختص به درج مهمترین عبارات و نوشته ها درباره عدالت است، قرار داده شده است.
 
 
 آیه ای از قرآن کریم بر سر دانشگاه هاروارد آمریکا (عکس)

ادامه مطلب ...

لطیفه ها و طنز های جدید

طنز نوشته های بسیار جالب و خنده دار

میگن به پسرایی که بیشتر از ۷، ۸ تا دوس دختر دارن
وام ولنتاین میدن
 
.
.

 
انتظار برای  سبد کالا
 
لطیفه ها و طنز های جدید (181)

ادامه مطلب ...