تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

آیا کاهش سرعت وایبر عمدی است؟

آیا کاهش سرعت وایبر عمدی است؟
کاربران نرم‌افزار ارتباطی وایبر طی روزهای گذشته با کاهش شدید سرعت این نرم‌افزار و اختلالات متعدد آن مواجه شدند.
طی روزهای پایانی هفته گذشته کاربران برخی شبکه‌های اجتماعی موبایل با کندی‌ نسبی مواجه شدند اما این اختلالات در نرم‌افزاری مانند وایبر به نقطه اوج خود رسیده و در نهایت شرایط به گونه‌ای پیش رفت که بسیاری از کاربران این شبکه نه تنها در ارسال فایل‌های تصویری خود ناکام ماندند بلکه برای انتشار متن‌های خود نیز به سختی افتاده و در موارد متعدد پس از تلاشهای چند باره و با ساعتها وقفه موفق به انجام این کار شدند.

ادامه مطلب ...

موجودات عجیب: نوعی ماهی با خون ضد یخ

موجودات عجیب: نوعی ماهی با خون ضد یخ

 قبلا در قسمت موجودات عجیب حلزونی را معرفی کردیم که دارای یک قشر آهنی است و در نزدیکی دریچه های گرمابی اعماق دریاها زندگی می کند؛ جایی که دمای آب به ۷۵۰ درجه فارنهایت می رسد و مواد سمی بیش از هر نقطه دیگری یافت می شوند.

این هفته در نظر داریم شما را با نوعی آبزی آشنا نماییم که در آبهای قطب جنوب ساکن است و در اکوسیستمی زندگی می کند که دمای آن به شدت پایین بوده و حتی به ۲۸٫۴ درجه فارنهایت می رسد که درواقع نقطه یخ زدگی آب دریاست.

در ادامه این مطلب با تکنـــــــــــــازدانلود همراه باشید.

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام یه ثانیه

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام یه ثانیه

Download New Music By Mostafa Pashaei Called Ye sanie


" بزودی از شباهنگ موزیک "
(شما میتوانید دمو آهنگ را در ادامه مطلب دانلود کنید)

ادامه مطلب ...

مدل 2015 محبوب ترین خودروها در ایران

تکنــــــــــــــازدانلود: اگر به چند سال پیش باز گردیم تنوع آنچنانی در بازار خودرو نمی بینیم، تولیدات روز خارجی به ندرت وارد کشور شده و تنها به قشر خاصی از جامعه تعلق داشتند. اکنون با ایجاد تغییرات عمده در سیاست های وارداتی شاهد حضور تعداد زیادی از شرکت های مطرح خودروسازی به صورت نماینده در داخل کشور هستیم.

نماینده هایی که اکثر تولیدات روز بعضی برندهای خاص را وارد کشور می کنند. با این حال بررسی ها نشان می دهد که تعدادی از تولیدات موردتوجه در سال های گذشته امروزه دیگر در میان خریدارها جایی ندارند. هرچند برندهایی همچون نیسان، تویوتا، مزدا و هیوندای بعد از گذشت چند سال به روز می شوند اما نه به شکلی درست. در اکثر مواقع شاهد حضور محصولاتی به عنوان خودروی روز در بازار هستیم که دردنیا متعلق به چند سال پیش می شوند. از جمله این خودروها می توان به نیسان ماکسیما اشاره کرد.

ماکسیما که حضورش در ایران به بیش از یک دهه قبل باز می گردد همچنان در میان طیف خاصی از خریداران طرفدار خود را حفظ کرده است. در همین راستا سعی کرده ایم به معرفی تعدادی از خودروهای سال 2015 بپردازیم که با وجود معرفی  عرضه در دیگر نقاط دنیا هنوز خبری از آنها در کشورمان نیست. خودروهایی که نه تنها دارای سطح کیفی بسیار بالایی هستند، بلکه بسیاری از استانداردهای جهانی را وارد بازار داخلی می کنند.

هوندای جنسیس 2015

مدل 2015 محبوب ترین خودروهای موجود در ایران

ادامه مطلب ...

افشای بده بستان‌های مالی اسنپ چت با مدیر سابق اپل

اسنپ چت در واکنش به این خبر ارتباط کاری با سونی را تایید کرده و حتی از مشاوره تعدادی از کارکنان خود به آن خبر داده، اما جزییات بیشتری را در این زمینه ارائه نکرده است.

انتشار ایمیل‌های هک شده سونی در ویکی لیکس اطلاعات جالبی را از پشت پرده دنیای فناوری در دسترس علاقمندان قرار داده است.

به گزارش تکنـــــــــــــــــازدانلود: به نقل از فارس، برخی از این ایمیل‌ها نشان می‌دهند که شرکت اسنپ چت به اسکات فوراستال مدیر سابق بخش iOS شرکت اپل پیشنهاد داده تا در ازای دریافت ۱۱ درصد از سهام این شرکت به آن مشاوره دهد.

مایکل لینتون مدیر عامل سونی پیکچرز یکی از اعضای هیات مدیره اسنپ چت است و به همین علت انتشار مجموعه ایمیل‌های هک شده سونی اطلاعات فراوانی را در مورد روابط کاری این شرکت با اسنپ چت در دسترس قرار داده است.

اسنپ چت در واکنش به این خبر ارتباط کاری با سونی را تایید کرده و حتی از مشاوره تعدادی از کارکنان خود به آن خبر داده، اما جزییات بیشتری را در این زمینه ارائه نکرده است.

ادامه مطلب ...

متلاشی شدن شبکه مخرب Simda در یک عملیات مشترک

بدافزار Simda از راه های مختلفی همچون شبکه های مخرب مختلف، سایت های آلوده و هرزنامه ها (spam) منتشر می شده است. انتشار نخستین نمونه از این بدافزار به سال ۲۰۰۹ باز می گردد.

در یک عملیات مشترک، نهادهای قانونی بین المللی با همکاری چندین شرکت و مؤسسه فعال در بخش امنیت، موفق به انهدام زیرساخت شبکه مخرب Simda شدند.

تکنــــــــــــــــازدانلود: به گزارش پلیس بین الملل، گردانندگان این شبکه مخرب توانسته بودند ۷۷۰ هزار سیستم را در بیش از ۱۹۰ کشور آلوده کنند. آمریکا، انگلستان، ترکیه، کانادا و روسیه بیشترین سهم از آلودگی ها را به خود اختصاص داده اند.

در این عملیات ۱۰ سرور فرماندهی (Command & Control) این شبکه مخرب در هلند مصادره شدند. همچنین چندین سرور فرماندهی نیز در آمریکا، روسیه، لوکزامبورگ و لهستان کشف و ضبط شدند.

بر طبق اعلام پلیس بین الملل بسیاری از قربانیان از تسخیر شدن کامپیوترشان توسط این بدافزار بی اطلاع بوده اند.

بدافزار Simda از راه های مختلفی همچون شبکه های مخرب مختلف، سایت های آلوده و هرزنامه ها (spam) منتشر می شده است. انتشار نخستین نمونه از این بدافزار به سال ۲۰۰۹ باز می گردد.

ادامه مطلب ...

یک دهه جاسوسی سایبری اژدهای سرخ از آسیا!

گویا هکرها اطلاعات دسته اولی از مراکز نظامی، اقتصادی و سیاسی کشورهای مورد اشره و سایر هدف‌های خود داشته‌اند و همین احتمال دولتی بودن آن‌ها را تقویت می‌کند.

یک شرکت امنیتی گزارش می‌دهد که یک گروه سایبری سازمان یافته بیش از یک دهه است علیه کشورهای واقع در منطقه آسیای جنوبی و هندوستان حملات جاسوسی سایبری انجام می‌دهد.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: شرکت امنیتی FireEye مدعی شده است که تحت نام عملیاتی با نام APT30، یک گروه سایبری پیشرفته بیش از یک دهه است که حملات سایبری منظمی را علیه دولت و مراکز تجاری کشورهای واقع در جنوب آسیا از جمله مالزی، سنگاپور، نپال و ویتنام و اندونزی انجام می‌دهد.

گویا هکرها اطلاعات دسته اولی از مراکز نظامی، اقتصادی و سیاسی کشورهای مورد اشره و سایر هدف‌های خود داشته‌اند و همین احتمال دولتی بودن آن‌ها را تقویت می‌کند. نکته دیگر این است که این گروه سایبری از فن‌آوری پیشرفته و روش‌های پیچیده‌ای بهره می‌برد که به مخفی ماندن عملیاتش در این سال‌های طولانی کمک کرده است.

ادامه مطلب ...

۲۷ هزار سیم کارت برای یک نفر

۲۷ هزار سیم کارت برای یک نفر
اسامی افرادی که بیش از 10 سیم کارت در هر اپراتور دارند احصا شده است و از امروز با این افراد که اسامی آنها در اختیار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است تماس گرفته می شود و به آنها اطلاع رسانی می شود که می توانند از میان سیم کارت های خود فقط 10 سیم کارت در هر اپراتور را انتخاب کنند.

ادامه مطلب ...

معرفی چندش‌آورترین دسرهای دنیا+ عکس

معرفی چندش‌آورترین دسرهای دنیا+ عکس

تصاویری از چندش‌آورترین دسرهای دنیا را در زیر مشاهده نمایید.

ادامه مطلب ...

پیدا شدن موجودات زنده در فضا توسط فضانوردان روس

پیدا شدن موجودات زنده در فضا توسط فضانوردان روس

تکنـــــــــــــازدانلود: به تازگی یک خبرگزاری روسی، مطلبی را منتشر کرده است که شاید باور کردنش اندکی سخت باشد. بر اساس این گزارش از ایستگاه بین المللی فضایی خبر رسیده است که فضانوردان موفق شده اند موجوداتی تک سلولی را بر روی سطح بیرونی ایستگاه ISS پیدا کنند.

ولادیمر سولوجف، رئیس عملیات فضایی ایستگاه بین المللی می گوید: «ما بر روی چراغ های بیرونی ایستگاه، پلانکتون های دریایی و موجوداتی میکروسکپی را پیدا کرده ایم. برای مشخص شدن این موضوع باید بر روی آن ها تحقیقات بیشتری را انجام دهیم.»

ادامه مطلب ...

۱۱ تصویر اعجاب انگیز از فضا و گستره بی پایانش

۱۱ تصویر اعجاب انگیز از فضا و گستره بی پایانش

زمانی بشر کل هستی را در این کره خاکی می دید و از دیدن دریاها و اقیانوس ها انگشت حیرت بر دهان می گرفت. اما گستره فعالیت های انسان به قدری زیاد گردید که دیگر این سیاره هم برایش کوچک شد و به تدریج به فکر آن افتاد که قدم به سیارات دیگر بگذارد و به دنبال خانه دوم برای خود باشد.

با ساخت تجهیزات عکسبرداری پیشرفته و قدم گذاشتن انسان به خارج از محدوده زمین، چشم انسان به مناظری گشوده شد که پیشتر حتی تصورش را هم نمی کرد و دیگر زیبایی اقیانوس های پهناور و مناظر شگفت انگیز زمین در برابر پهنه بی انتهای هستی و کرات و سیارات دیگر رنگ باخت. در ادامه این مطلب با تکنـــــــــــازدانلود همراه باشید تا با یکدیگر به  تماشای ۱۱ منظره فوق العاده از فضا بنشینیم.

ادامه مطلب ...

قطار مغناطیسی ژاپن رکورد سرعت جهانی خود را شکست

قطار مغناطیسی ژاپن رکورد سرعت جهانی خود را شکست

شرکت راه آهن مرکزی ژاپن (Central Japan Railway) گزارش داده که قطار مغناطیسی آن، روز پنجشنه گذشته رکورد سرعت ۳۶۶ مایل بر ساعت را در جریان سفر آزمایشی اش در منطقه یاماناشی شکست.

گفتنی است که ژاپن از سال ۲۰۰۳ میلادی تا کنون نام خود را به عنوان دارنده پرسرعت ترین قطار دنیا به ثبت رسانده و با ثبت این رکورد موفق شد که جایگاهش را همچنان حفظ نماید.

در جریان این حرکت آزمایشی ۲۹ مهندس در داخل قطار حضور داشتند و پیش بینی شده که این قطار تا سه شنبه همین هفته رکورد سرعت ۳۷۲ مایل بر ساعت (معادل ۶۰۰ کیلومتر در ساعت) را به ثبت می رساند.

در ادامه این مطلب با تکنازدانلود همراه باشید.

ادامه مطلب ...

افشاگری های ویکی لیکس در مورد هک شدن Sony Pictures

در مجموع در ۲۵۸ سند هک شده سونی پیکچرز اطلاعاتی در مورد ایران وجود دارد که در اکثر آنها اخبار و تبلیغات سوء از سوی سازمان‌ها و گروه های صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی به عمل آمده است.

wikileaks-makes-easy-access-hacked-sony-pictures-information-15798600

چند ماه بعد از هک شدن سرورهای سونی پیکچرز، حالا اطلاعات به سرقت رفته از این طریق در سایت ویکی لیکس قرار گرفته و شرکت سونی این رویداد را محکوم کرده است.

سایت ویکی لیکس که قبلا اسناد محرمانه ارتش و سفارتخانه های آمریکا را منتشر کرده بود، حالا یک پایگاه داده جدید راه اندازی کرده که آرشیو سونی نام دارد و کاربران به راحتی می توانند در درون آن به جستجو پرداخته و اطلاعات مورد نظر را بیابند.

ادامه مطلب ...

قرارداد جدید مایکروسافت و یاهو

پس از مدت‌ها بحث و یک بار تمدید مذاکرات، مایکروسافت و یاهو بر سر یک توافقنامه‌ی جدید در استفاده از موتور جستجوی بینگ به توافق رسیدند.

yahooandmicrosoftdeal

مایکروسافت از سال ۲۰۰۹ به این سو نیازهای فنی موتور جستجوی یاهو را از طریق بینگ تامین می‌کند. در عوض یاهو موافقت کرده بود که با تشکیل تیمی ویژه، تبلیغات بینگ مایکروسافت را از طریق موتور جستجویش بفروشد.

مدت زمان دقیق این قرارداد مشخص نشده، ولی احتمالا چون دوره‌ی قبل ۱۰ ساله خواهد بود.

اما قرارداد جدید دارای تغییر بزرگی نسبت به قرارداد قبلی است. یاهو در قرارداد قبلی مجبور بود تبلیغات بینگ را به شکل کامل در مقابل نتایج جستجوی خود قرار دهد. اما در قرارداد جدید سهم تبلیغات بینگ به ۵۱ درصد رسیده است. حالا یاهو می‌تواند با ۴۹ درصد از نتایج جستجوی خود هر قرارداد تبلیغاتی با هر شرکت دیگری که تمایل دارد منعقد کند.

این پیروزی بزرگی برای «مریسا مایر» (M. Mayer) مدیرعامل تازه کار اما مشهور یاهو است.

ادامه مطلب ...

آغاز فروش پهپادهای هزار دلاری به مردم عادی در آمریکا

شرکت ۳D Robotics که بزرگترین سازنده پهپاد در شمال آمریکاست، مدلی هزار دلاری از این پرنده های بدون سرنشین را تولید کرده که امکانات ساده‌ای دارد و برای استفاده عموم مناسب است.

iris_with_gimbal_and_gopro_front

پهپاد یاد شده که Solo نام دارد از اواخر ماه می برای فروش در دسترس خواهد بود و علاقمندان با مراجعه به فروشگاه‌های بست بای در آمریکا می توانند آنها را تهیه کنند.

پهپادهای مذکور از قابلت هدایت خودکار برای پرواز آسان در هوای عادی نیز برخوردار بوده و می توانند دوربین‌های باکیفیت GoPro را نیز با خود حمل کنند. انتظار می رود مردم عادی و صاحبان برخی مشاغل برای انجام امور روزمره خود این محصول را خریداری نمایند.

ادامه مطلب ...