تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

خنده بازار!!!

 

به به چه تکى چه اسی عجب پیامى !

مسیج هایت همه خوب و قشنگ نیس بالاتر از پیام تو زنگ !

اینم از ورژن جدید روباه و زاغ فک کنم میخواد ازش شارژ بگیره !

.

.

.

چرا بند ِ کفش ُ گره میزنی باز میشه ، هدفون ُ باز میذاری گره میخوره !؟

.

.

.

یه روز

مخاطب خاصم ازم پرسید :چقد دوسم داری؟

منم گفتم:

حالا کی گفته من دوست دارم اصن !؟

هیچی دیگه

رف مخاطب عام شد کصافط

جنبه شوخی ام نداشت!

ادامه مطلب ...

مشکل اصلی پیش روی توسعه‌دهندگان اندروید، مشتریان هستند

مشکل اصلی پیش روی توسعه‌دهندگان اندروید، مشتریان هستند

اپل در نشستی که اخیراً با رسانه‌های گروهی داشت، کوشید در جمع گروه بزرگی از توسعه دهندگان برگ‌های برنده‌ی خود را رو کند. البته آن‌ها در این چند ساله مبالغ هنگفتی به برنامه‌نویسان پرداخت کرده‌اند موضوعی که توانسته کام کدنویسان iOS را شیرین کند. از سوی دیگر مشکل بزرگی که توسعه‌دهندگان با کاربران اندرویدی دارند مسئله‌ای کلیدی یعنی میزان کسب منفعت مادی و پول از مصرف کنندگان است که هنوز چالشی جدی و حل نشده است. بیایید به این مشکل نگاهی دوباره بیندازیم.

  ادامه مطلب ...

چرا هکرهای ایرانی ترسناک‌تر از هکرهای چینی هستند؟

 

دانا لیبلسون

ماه مه سال جاری ماه پردردسری برای آمریکا در رابطه با فضای سایبری بوده است. در ابتدا اعلام شد که هکرهای چینی برای بررسی نقاط ضعف ارتش آمریکا به رایانه‌های حساس آمریکا حمله کرده‌اند. بعدا اعلام گردید که تحقیقات انجام شده نشان دادند که احتمالا دولت ایران حمایت کننده هکرها بوده است. و این اقدام در پاسخ به حملات سایبری گذشته به ایران که بخشی از آن از سوی آمریکا طراحی شده بوده است. اکنون این سوال مطرح است که آیا ایرانیها خطرناک‌تر هستند و یا اینکه چینی‌ها تهدید بزرگتری در فضای سایبری علیه آمریکا می‌باشند. پیش از این اعلام شد که یک شرکت سایبری در شانگهای چین وجود دارد که به رایانه‌های تاسیسات نظامی آمریکا حمله کرده و اطلاعات زیادی بدست آورده است.

ادامه مطلب ...

رمزهای وای-فای هات اسپات ساخته شده توسط iOS، برای استفاده امن نیستند

 

تبدیل کردن آیفون به یک هات اسپات برای اشتراک گذاری اینترنت از طریق وای-فای، یک قابلیت بسیار خوب در نوع خود است و اپل که همیشه به دنبال سادی سازی زندگی کاربران است، تا جایی جلو رفته که iOS امکان ساخت اتوماتیک رمز شبکه وای-فای را دارد. این رمز می تواند دست سارقان و تشنگان اینترنت را از وصل شدن به وای-فای شما دور نگه دارد. یا لااقل فکر می کردیم که می تواند چنین کند. چون بنا به یک تحقیق جدید، رمزهای خودکاری که توسط iOS ساخته می شوند از یک فرمول خاص استفاده می کنند که هکرهای با تجربه، می توانند در کمتر از 1 دقیقه آن را بشکنند.

ادامه مطلب ...

سیستم عامل ها دیگر برای بدافزارنویسان معنای خاصی ندارند، در عوض داده ها چرا!

 

اگر هنوز فکر می کنید که در دنیای دیجیتال زیر آسمان آبی زندگی می کنید، بهتر است کمی دست از خوشبینی بردارید و -لااقل- گاهی فکر کنید که آسمان دنیای مجازی تان، شبیه تصویر بالا است. شاید این مطلب کمک کند که بیشتر متوجه تغییراتی که پیرامون تان رخ می دهد، شوید.

این روزها، سازندگان بدافزار تغییر کرده اند و بیش از هر چیز نگران جمع آوری داده ها هستند، نه سیستم عاملی که داده ها روی آن ذخیره شده. شاید برای تان جالب باشد که بدانید در چند وقت اخیر، تعداد "بدافزارهای چندپلتفرمی" ساخته شده توسط گروه هایی که به شکل رایج فقط برای کاربران ویندوز تهدید به شمار می رفتند هم افزایش یافته. در قدیم چنین بدافزارهایی برای ویندوز و مک، گاهی هم لینوکس نوشته می شدند. حالا، همان طور که از قبل قابل پیش بینی بود، بدافزارهای اندرویدی دارند بیش از پیش شبیه بدافزارهای ویندوزی رفتار می کنند.

ادامه مطلب ...

درسی از ادیسون


ادیسون,داستان آموزنده از ادیسون,داستانک

 

ادیسون در سنین پیری پس از اختراع لامپ، یکی از ثروتمندان آمریکا به شمار میرفت و درآمد سرشارش را تمام و کمال در آزمایشگاه مجهزش که ساختمان بزرگی بود هزینه می کرد.

این آزمایشگاه، بزرگترین عشق پیرمرد بود. هر روز اختراعی جدید در آن شکل می گرفت تا آماده بهینه سازی و ورود به بازار شود.

ادامه مطلب ...

مشهورترین و حرفه ای ترین هکرهای دنیا


لیستی از مشهورترین هکرهای جهان که هر یک خسارات

قابل توجهی را به شرکتهای مختلف وارد آورده اند و در نشریه تلگراف منتشر شده است، ارائه می‌شود.


کوین میتنیک: شاید یکی از مشهورترین هکرهای جهان
مشهورترین و حرفه ای ترین هکرهای دنیا
در نسل خود کوین میتنیک باشد. وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا از این فرد به عنوان”بزرگترین مجرم رایانه ای در تاریخ آمریکا” یاد می‌کند. وی با نام مستعار Hacker Poster Boy به سیستم رایانه ای برخی از مهمترین شرکتهای فناوری و ارتباطاتی از قبیل نوکیا، فوجیتسو و موتورولا نفوذ کرد.

 وی سرانجام در سال 1995 توسط FBI بازداشت شده و با اعتراف به چن
دین اتهام وارد شده به پنج سال زندان محکوم شد. پس از آزادی در سال 2000 میتنیک اکنون ریاست شرکت مشاور ایمنی رایانه ای را به عهده داشته و از تکنیکهای هک به عنوان مهندسی اجتماعی یاد می‌کند.

 

ادامه مطلب ...

شمایی که با کامپیوتر سر و کار دارید ...مچ دستتان را دریابید



نباید پاهای خود را برای مدت طولانی در حالت کشیده قرار دهید و نیز نباید به مدت طولانی پا روی پا بیندازید.

اغلب افرادی که از دست و پنجه خود، کار فراوان می کشند یا لازمه فعالیت های شغلی شان سرپنجه های پرکار است حواس شان به یک اتفاق بسیار مهم و مخفی نیست: فشار بیش از حدی که به مچ دست وارد می شود.

البته این اتفاق برای همیشه مخفی نمی ماند و ناگهان به شکل درد، سوزش، خشکی و گرفتگی پنجه و مچ دست بروز می کند و گاهی هم کار به جایی میرسد که درد در سراسر دست و بازو تیر می کشد. این علائم، هشدارهایی است که باید جدی گرفت و حتما به پزشک مراجعه کرد.
درد از کجا می آید؟

  ادامه مطلب ...

راه مبارزه با بدافزاری که تبلیغات وب سایت‌ها را به دلخواه خود تعویض می‌کند

راه مبارزه با بدافزاری که تبلیغات وب سایت‌ها را به دلخواه خود تعویض می‌کند


طی هفته‌های اخیر برخی از کاربران تکنازدانلود از ما این سوال را می‌پرسیدند که چرا تبلیغات بعضا عجیبی را در سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنند. پس از تحقیق بر روی کامپیوتر یکی از کاربران عزیز سایت متوجه شدیم که این مشکل به دلیل استفاده از بعضی از افزونه‌های کروم ایجاد می‌شود. پس اگر شما هم با چنینی مشکلی روبرو هستید و تبلیغات وب سایت‌ها در مرورگر شما تغییر می‌کند، این راهنما را مهمان تکنازدانلود باشید.

 

ادامه مطلب ...

ناسا تصویر 1 گیگاپیکسلی از سطح مریخ را منتشر کرد

ناسا تصویر 1 گیگاپیکسلی از سطح مریخ را منتشر کرد


ناسا عکسی با رزولوشن 1.3 میلیارد پیکسل از سطح سیاره سرخ را منتشر کرده است. دانشمندان ناسا با استفاده از این عکس می‌توانند با دقت بیشتری به اکتشاف بر روی کره مریخ بپردازند.

  ادامه مطلب ...

ارائه اولین محصول ضد تروجان برای UEFI توسط کسپراسکای


آزمایشگاه کسپرسکی اولین محصول ضد تروجان برای UEFI که می‌تواند از رایانه کاربر قبل از شروع بارگذاری سیستم عامل حفاظت نماید را ارائه کرد.
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: UEFI یا Unified Extensible Firmware Interface یک ویژگی نرم‌افزاری رابط بین سیستم‌عامل و پلاتفرم سخت افزار می‌باشد. این ویژگی جایگزین رابط سخت‌افزار بایوس است. در حال حاضر در تمام کامپیوترهای شخصی سازگار با آی‌بی‌ام ارائه شده‌است. ویژگی UEFI، تمامی خدمات بایوس را پشتیبانی می‌کند. به وسیله این ویژگی می‌توان عیب‌یابی و تعمیرات (یا تنظیمات امنیتی) را بدون نیاز به هیچ‌گونه سیستم‌عاملی انجام داد.

  ادامه مطلب ...

سرویس امنیتی مک‌آفی با تشخیص چهره و صدا


 مک‌آفی MacAfee LiveSafe را معرفی کرد؛ سرویس امنیتی نامحدودی (مختص چندین دستگاه)که از فن‌آوری تشخیص چهره و صدا برای حفاظت از زندگی دیجیتالی کاربران استفاده می‌کند. این سرویس با قیمت مقدماتی ۱۹٫۹۹ دلار با خرید تبلت یا رایانه‌ی جدید انتخابی ارائه می‌شود.

طی بررسی جهانی اخیر که توسط مک‌آفی انجام شد، بیش از ٪۴۰ از خانواده‌ها دارای  ۵ یا تعداد بیش‌تری دستگاه هستند که به اینترنت متصل است. همین امر به طور قابل توجهی کاربران را در معرض تهدیدات برخط قرار می‌دهد.
این سرویس جدید مک‌آفی رویکرد امنیتی جامعی ارائه می‌دهد و داشبورد مبتنی بر وب ساده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا امنیت را به طور متمرکز در همه‌ی دستگاه‌های خود یعنی تبلت‌ها، تلفن‌های همراه هوشمند و رایانه‌ها مدیریت کنند.

 

ادامه مطلب ...

چین بزرگترین جاسوس سایبری دنیا در سال 2012 شناخته شد


سازمان تحقیقات صنعتی و دولتی آمریکا با انتشار گزارشی اعلام کرد، تحلیل‌های انجام شده روی صدها هزار سند و مدرک موجود نشان می‌دهد که هکرهای وابسته به دولت چین طی سال گذشته بزرگترین و موفق‌ترین گروه‌ جاسوسی سایبری در جهان بوده‌اند.
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: هکرهای وابسته به دولت چین طی سال گذشته بزرگترین و موفق‌ترین گروه‌ جاسوسی سایبری در جهان بوده‌اند. اگرچه هکرهایی که با هدف‌های مالی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند، بیشترین سهم از حملات سایبری جهان را برعهده دارند، اما در حوزه جاسوسی‌های سایبری برای اموال و سرمایه‌های معنوی، کشور چین در سال گذشته سردمدار بوده است.

  ادامه مطلب ...