تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

نکسوس 5 گوگل به دوربین انقلابی ساخت نیکون تجهیز می‌شود

Nexus 5

طی روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با نکسوس بعدی گوگل به بیرون درز کرد، تلفنی که با نام رمز Megalodon شناخته می‌شود و قرار است توسط ال‌جی ساخته شود. براساس شایعات اولیه نکسوس 5 از صفحه نمایش فول‌اچ‌دی، 3 گیگابایت حافظه رم و پردازنده Snapdragon 800 برخوردار است. اما امروز شایعه جدیدی در رابطه با دوربین این تلفن منتشر شده و به همکاری گوگل و نیکون برای ساخت دوربین نکسوس 5 اشاره شده است.

ادامه مطلب ...

توپ‌پریز، توپی که با حرکت خود الکتریسیته تولید می‌کند

با توپ‌پریز، توپی که با حرکت خود الکتریسیته تولید می‌کند آشنا شویم

این روزها ایده‌های مختلفی در عرصه‌ی تکنولوژی و در تمام زمینه‌ها مطرح می‌شوند، بعضی پیچیده‌اند و بعضی ساده و از میان ایده‌های بسیار ساده، برخی بسیار عالی و کاربردی هستند. موفق نشدن چنین ایده‌هایی به نظر غیر ممکن می‌رسد. Soccket (ترکیب دو واژه‌ی Soccer به معنی فوتبال و Socket به معنی پریز برق) یکی از همین ایده‌های بسیار ساده و در عین حال مفید است. یک توپ فوتبال که از طریق حرکت پاندولی که درون آن است، الکتریسیته تولید کرده و آن را از طریق یک خروجی به یک ال‌ای‌دی کوچک و یا شارژر یو‌اس‌بی منتقل می‌نماید. در ادامه با ما باشید تا ببینیم کمپانی آنچارتید پلی چه برنامه‌ای برای ساکت ریخته است.

ادامه مطلب ...

تفنگ را دانلود، پرینت و شلیک کنید

در


مورد پرینترهای سه بعدی و کاربردهایشان مطالب مختلفی در نارنجی خوانده اید. اما آیا می دانید که با این پرینترها می تواند تفنگ هم پرینت کرد؟ درست خوانده اید. یک تفنگ واقعی که گلوله هم شلیک می کند.


مدتی پیش صاحب یک پرینتر سه بعدی نشان داد که چطور توانسته قطعات مختلف یک اسلحه را با پرینترش بسازد و بعد از سرهم کردن آنها با تفنگ اش شلیک کند. هرچند آن تفنگ دوام زیادی نیاورد و بعد از شلیک چند گلوله به چند قطعه تقسیم شد.

اما بعد از این ماجرا افراد و شرکت های مختلفی روی این موضوع کار کرده اند تا اینکه موسسه ای به نام Wilson ویدیویی از تفنگی نشان داد که بیش از ۶۰۰ گلوله شلیک می کند.

ادامه مطلب ...

ترس مانع از حملات مهم سایبری می‌شود

ترس مانع از حملات مهم سایبری می‌شود



فرماندهی سایبری آمریکا اعلام کرد که ترس از ردگیری و مقابله به مثل باعث ترس رهبران خارجی برای انجام حملات سایبری مهم علیه آمریکا می‌شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، ژنرال کیت الکساندر، رییس فرماندهی سایبری آمریکا گفت: رهبران خارجی از انجام حملات سایبری مهم به ساختارهای زیربنایی در آمریکا می‌ترسند زیرا می‌دانند که چنین حملاتی قابل پیگیری است و با پاسخ محکمی مواجه خواهد شد.

وی در کمیته خدمات نظامی سنای آمریکا تصریح کرد که آمریکا از گزند حملات سطح پائین به وب‌سایت‌های خصوصی و دولتی در امان نیست.

ادامه مطلب ...

ویژه‌نامه امنیت دنیای کامپیوتر و ارتباطات (دانلود)



شماره پایان سال ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات به همراه «بخش ویژه امنیت» منتشر شد.

این بخش حاوی اخبار، گفت‌وگو و مطالب و مقالات خواندنی و اطلاع‌رسانی در زمینه امنیت است که برای کارشناسان، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران مفید خواهد بود.


ویژه‌نامه امنیت دنیای کامپیوتر و ارتباطات (دانلود)

ادامه مطلب ...

جلسه فوری اوباما با مدیران عامل شرکت‌ها برای افزایش امنیت سایبری

"باراک اوباما"(Barak Obama) رئیس جمهور آمریکا با ده‌ها مدیرعامل شرکت‌های بزرگ این کشور جلسه‌ای برقرار کرد تا از حمایت آنها برای قانون جدید امنیت فضای سایبری اطمینان حاصل کند و قابلیت آژانس‌های دولتی، شرکت‌های تجاری و افراد را در مقابل آسیب‌پیذیری شبکه‌های رایانه‌ای افزایش دهد.


جلسه فوری اوباما با مدیران عامل شرکت‌ها برای افزایش امنیت سایبری

ادامه مطلب ...

یک بانک دیگر آمریکایی مورد حملات هکری قرار گرفت

یک بانک دیگر آمریکایی مورد حملات هکری قرار گرفت

وب‌سایت‌های وابسته به یک بانک بزرگ دیگر آمریکایی موسوم به JP Morgan Chase هدف حملات هکری قرار گرفت.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از گلوبال پست، حملات انجام شده به وب سایت‌های این بانک از نوع DOS بوده و باعث شده آنها برای مدتی از دسترس خارج شوند. این سایت‌ها خدمات گوناگون بانکداری الکترونیک ارائه داده و همچنین حاوی اطلاعاتی در مورد خدمات بانکی JP Morgan Chase بودند.

ادامه مطلب ...

آمریکا از چین خواست دست از هک کردن بردارد


دفتر "باراک اوباما"(Barak Obama) رئیس جمهور آمریکا روز گذشته بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن از چین خواسته شده بود به هک کردن شبکه‌های رایانه‌ای دولتی و غیردولتی آمریکا پایان دهد.


آمریکا از چین خواست دست از هک کردن بردارد

به گزارش ایتنا، این درخواست درحالی منتشر شد که "توماس ای. دونیلون"(Thomas E. Donilon) مشاور ارشد امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا طی سخنرانی خود اظهار کرد کاخ سفید برای نخستین بار به صورت مستقیم در مقابل هک شدن شبکه‌های رایانه‌ای خود عکس‌العمل نشان می‌دهد که البته باید توجه داشت بیشتر این حملات از جانب "جمعیت ارتش آزادی‌خواه چین" ترتیب داده شده است. 

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار تبریک عید


اس ام اس خنده دار تبریک عید

 

مجموعه ایی از اس ام اس های خنده دار تبریک سال نو را برای این روز زیبا آماده کرده ایم

 

 

اطلاعیه شماره ۱ نوروزی :

هر کس عیدی من را قبل از تحویل سال بدهد

از ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی برخوردار میشود !

هر ۵ هزار تومان ۱ امتیاز !

ادامه مطلب ...

بلندترین درخت روی زمین+عکس

درخت چوب‌سرخ هایپریون در پارک ملی ردوود در شمال کالیفرنیا با ۱۱۵٫۵ متر / ۳۷۹ پا ارتفاع، بلندترین درخت جهان است؛ اما قرار دادن این درخت عظیم در یک قاب عکس فقط از عهده عکاسان نشنال‌جئوگرافیک برمی‌آید.

محاسبات دانشمندان مشخص کرده است که درختان به‌دلیل ناتوانی شبکه آوندها در انتقال آب و مواد غذایی به ارتفاع بالاتر از ۱۱۵ متر نمی‌توانند بیش از این مقدار رشد کنند.
برای درک بهتر ابعاد درخت، یکی از اعضای تیم تحقیقاتی در مراحل مختلف عکس‌برداری در نقاط مختلف درخت قرار گرفته است.
بلندترین درخت روی زمین+عکس

با Easy Uninstaller برنامه‌های اندرویدی را به راحتی حذف کنید

Easy Uninstaller
از آن دسته از کاربرانی هستید که روزانه انواع و اقسام برنامه‌های اندرویدی را نصب و تست می‌کنند؟ آیا حجم زیادی از برنامه‌هایی که نصب کرده‌اید بلا استفاده هستند و فضای گوشی هوشمند شما را بیهوده اشغال کرده‌اند؟ ما برای شما راه حلی سراغ داریم کهاین امکان را می‌دهد، بدون مراجعه به منوی Setting و یا Google Play ،به راحتی و با سرعت، مجموعه‌ای از برنامه‌های انتخابی خود را به طور همزمان حذف نمایید.

ادامه مطلب ...

پروژه ایکس فون موتورولا، نه یک محصول بلکه یک برند است

حالا که گلکسی S 4 هم معرفی شده، تنها تلفن اندرویدی مهمی که در پشت پرده شایعات به زندگی خود ادامه می دهد، X Phone است. اما نه، صبر کنید. از شنیده ها این طور بر می آید که X Phone تنها یک تلفن نیست بلکه یک برنامه و یک برند است. چیزی مثل برند Galaxy برای سامسونگ، Optimus برای ال جی و غیره.
شایعه: X Phone تنها یک تلفن نیست، بله برندی است برای رقابت با برند گلکسی از سامسونگ.

ادامه مطلب ...

محبوب ترین مدیرعامل های سال ۲۰۱۳

تعریف شما از یک مدیرعامل خوب چیست؟ اگر کار می کنید، احتمالا یک رئیس دارید که ممکن است او را یک مدیر خوب بدانید یا اینکه انتقادهای زیادی بر کارش وارد بدانید. اما موسسه Glassdoor هر سال به بررسی این موضوع می پردازد و لیستی از محبوب ترین مدیرعامل های جهان منتشر می کند. در این تحقیق میزان مقبولیت مدیرعامل ها میان کارمندان شان مورد بررسی قرار میگیرد.

ادامه مطلب ...