تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

در این روستا داشتن دربرای خانه ها ممنوع است!!


با  تکنــــــــــــازدانلود همراه باشید تا درباره روستایی بخوانیم که ساکنینش اجازه ندارند برای خانه هایشان در بگذارند!!
 باورتان بشود یا نه باید به شما بگوییم که در هندوستان روستایی وجود دارد که در آن نمی توانید هیچ دری پیدا کنید. در این روستا هیچ خانه، مغازه، موسسه یا حتی بانک ها هم درب ندارند و پول و لوازم قیمتی در کشوی بدون قفل میزها نگهداری می شود.

ادامه مطلب ...

باورتان می شود کره زمین یک ماه نه بلکه دو ماه دارد؟؟!!


کره زمین دو ماه دارد ، بله تیتر را درست خوانده اید.به نظر می‌رسد که زمین یک راز کوچک را از شریک زندگی خود، کره ماه مخفیکرده است.به‌تازگی مشخص شده زمین بیشتر از یک قرن است که با یک ماه کوچک در حال زندگی است جالب‌‌تر آنجاست که رابطه این دو برای قرن‌های پیش رو نیز ادامه خواهد داشت. این خبری است که رسماً ناسا آن را تأیید کرده است. در ادامه با تکنــــــــازدانلود همراه باشید.

ادامه مطلب ...

خطای دید: 2 میلیون نفر در دیدن این تصویر دچار اشتباه شدند!

خطای دید عجیب وغریب و در عین حال جالبی که مغز حدودآ 2 میلیون نفر را به چالش کشیده است اینک نیز سوژه بسیاری از رسانه ها شده است.با تکنـــــــــــازدانلود  همراه باشید.


ادامه مطلب ...

اطلاعات رو گوشی تون پاک شده! با این برنامه ها برشون گردونید!


حذف ناخواسته‌ی اطلاعات موبایل یکی از مشکلاتی است که هر کاربری ممکن است با آن مواجه شود. در این مقاله شما را با بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای بازیابی اطلاعات در اندروید آشنا خواهیم کرد.با تکنــــــــــازدانلود همراه باشید.

ادامه مطلب ...

با زشت‌ترین رنگ جهان و کاربرد آن آشنا شوید!

محققان معتقدند که رنگ بسته‌بندی سیگار تاثیر زیادی در کاهش تمایل افراد به مصرف سیگار دارد بطوریکه در مطالعات انجام شده در استرالیا با استفاده از رنگ‌های خاص در بسته‌بندی سیگار از سال 2012 مصرف سیگار به طور محسوسی کاهش یافته است.با بدندید همراه باشید.

ادامه مطلب ...

پشت این عکس ها رازی پنهان شده!آیا می توانی راز درون این عکس ها را ببینی؟!!

از اونجاییکه امروز یه روز تعطیله و حتما حوصله خوندن متن های بلند و طولانی رو ندارید براتون یه سرگرمی جالب تهیه کردیم  که با انجام اون  لذت می برید .حتما قبلا هر کدام از شما این سرگرمی رو تجربه کردید در ادامه براتون تعدادی عکس تهیه کردیم که به این نوع عکس ها ،عکس نگاتیو میگن !!خب شما از روی ظاهر عکسا نمیتونید شخصیت اصلی رو ببینید!! اما اگر آن ها را به شیوه خاصی نگاه کنید عکس مخفی شده درون تصویر خودش رو به شما نشون میده پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

این مساله یکی از چالش برانگیزترین مساله های دنیاست که شما را وادار به انتخاب می کند!!

 

مساله‌ی تراموا یکی از مسائل مهم و البته بحث‌ برانگیز در زمینه‌ی اخلاق و فلسفه‌ به حساب می‌آید. شرایط این مساله طوری طراحی شده که فرد ناظر باید بین نجات پنج نفر از مرگ یا کشته شدن یک نفر انتخاب کند.شاید بعضی اوقات خودمان را در چنین شرایطی تصور کرده باشیم در این صورت شما چه چیزی را انتخاب می کنید؟؟

ادامه مطلب ...

کشف مومیایی موجود منقرض شده عجیب و غریب!!


این موجود درنده عجیب و غریب بی هویت در نیغده ترکیه پیدا شده است که باستان شناسان را حیرت زده نموده است.در ادامه با تکنــــــــــــازدانلود همراه باشید.

ادامه مطلب ...

اگر به کویر می روید مراقب این موجود خطرناک باشید!!


این موجود از وحشتناک ترین و خطرناک ترین موجودات صحراست که باید مراقب او باشید در ادامه با تکنـــــــــــازدانلود همراه باشید.

ادامه مطلب ...

کشف یک راز جدید از مرد یخی ..


 اوتزی، یک مرد مومیایی یخی با قدمتی 5 هزار و 300 ساله است که در سال 1991 در یخ های کوه های آلپ در مرز میان ایتالیا و دره “اوتزتال” اتریش کشف شد.
از آن زمان دانشمندان در تلاش برای کشف رازهای این مرد یخی بوده اند. در رادیوگرافی که در سال 2001 روی بقایای “اوتزی” انجام شد، یک پیکان در کتف آن مشاهده شد. در سال 2002 نتایج تحقیقات بر روی زخمهای شانه راست اوتزی نشان داد که این مرد به
صورت خشونت آمیزی مرده است.

ادامه مطلب ...

جنگ پهپادها ، عصر جدید جنگ ها

تکنــــــــــــازدانلود:  بر اساس آمارها، سال گذشته برای اولین بار، پهپادهای آمریکایی در افغانستان بیش از جنگنده های متعارف ارتش این کشور موشک شلیک کردند. این نشان دهنده میزان گسترش استفاده از این پرنده های بدون سرنشین در جنگ های عصر جدید است

 

ادامه مطلب ...

آبشش برای انسان ساخته شد +تصاویر

با گسترش فناوری، غواصان دیگر نیازی به استفاده از کپسول اکسیژن ندارند و با استفاده از دستگاهی که تصاویر آن را در ادامه می بینید، می توانند مستقیما از اکسیژن آب استفاده کنند.


آبشش برای انسان هم اختراع شد +تصاویر

ادامه مطلب ...

آیا سردار سلیمانی کاندیدای ریاست جمهوری خواهد شد؟

http://otaghkhabar24.ir/sites/default/files/repo/pics/1394/08/30//pic-34807-1448082458.jpg
 
المانیتور در مطلبی نوشت: «با ظهور گروه تروریستی داعش نزدیک مرزهای ایران، سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به یکی از محبوب ترین چهره های ایرانی تبدیل شده است. محبوبیت سردار سلیمانی با انتشار تصاویر وی در خط مقدم جبهه های جنگ علیه گروه تروریستی داعش به شدت افزایش یافته است. برخی افراد او را با یکی دیگر از چهره های محبوب ایران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، مقایسه می کنند.»

ادامه مطلب ...

حمله هکری گسترده کره شمالی به کره جنوبی

کارشناسان کره جنوبی می‌گویند با ردگیری یک آدرس اینترنتی که سرنخ ان به پایتخت کره شمالی می رسد متوجه این حمله شده اند.

رسانه‌های غربی از خنثی شدن حمله هکری گسترده کره شمالی بر ضد کره جنوبی خبر داده و مدعی شده‌اند این حمله با نفوذ به ۱۴۰ هزار رایانه در مراکز دولتی و تجاری کره جنوبی انجام شده بود.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: در جریان این حمله کدهای مخربی نیز برای آلوده کردن رایانه‌های هدف به کار گرفته شده بود که شناسایی و خنثی شده‌اند.

کارشناسان کره جنوبی می‌گویند با ردگیری یک آدرس اینترنتی که سرنخ ان به پایتخت کره شمالی می رسد متوجه این حمله شده اند. هدف این حمله آلوده کردن و نفوذ به نرم افزاری بوده که توسط حدود ۱۶۰ شرکت و نهاد دولتی در کره جنوبی برای مدیریت شبکه های رایانه­ای مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب ...