تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اس ام اس های خنده دار و جدید

اس ام اس های خنده دار و جدید
 

پسره آلومینیوم بزنی دوره دماغش ، ۱۵تا کانال دیجیتال رو بدون پارازیت میگیره
بعد نوشته : به ارواح جدم نیستی در حدم

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک جدید و جالب ♦♦♦♦♦♦♦♦

مهندسین نرم افزار صبور باشین ، اینم میگذره
فقط چند تا فرم ثبت نام یارانه فامیلا رو ثبت کنین
بعدا ازتون در پروژه های بزرگتر استفاده میشه !

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک جدید و جالب ♦♦♦♦♦♦♦♦

یعنی قدرتی که یه جنس مونث در به فنا دادن یه رابطه بین دو یا چند مذکر داره
M16 نداره

ادامه مطلب ...

جالب ترین قوانین رانندگی در نقاط مختلف دنیا

جالب ترین قوانین رانندگی در نقاط  مختلف دنیا

 

در برخی از کشور‌ها همچون ایتالیا برخی از قوانین رانندگی به مناطق ویژه‌ای محدود می‌شود. به طور مثال، در مانیلا طرح زوج و فرد دارند و راننده‌ها می‌توانند بر اساس شماره آخر پلاک خودروی خود در این منطقه تردد کنند.

* در کشور فرانسه، قوانین راهنمایی و رانندگی همه راننده‌ها را مجبور می‌کند تا همیشه و در هر حالتی دستگاه دم‌سنج (دستگاهی که پلیس با آن میزان الکل خون راننده‌ها را اندازه می‌گیرد) به همراه داشته باشند. این دستگاه حدود ۵ دلار آمریکا قیمت دارد و راننده‌هایی که آن را همراه ندارند ۱۱ یورو یعنی حدود ۱۵ دلار آمریکا جریمه می‌شوند.

ادامه مطلب ...

به نظر شما گلوله‌ی بالا چه ویژگی خاصی دارد؟

به نظر شما گلوله‌ی بالا چه ویژگی خاصی دارد؟


تیر‌اندازان حرفه‌ای همواره می‌خواهند گلوله‌های آن‌ها سریع تر حرکت کند؛ ضمن اینکه نمی‌خواهند این سرعت بیشتر، به قیمت افزایش لگد‌زنی اسلحه تمام شود. یک اسلحه‌ساز ایتالیایی به نام CompBullet برای پاسخگویی به این نیاز تیر‌اندازان، دست به طراحی گلوله‌های خاصی زده که قادر به حرکت بسیار سریع‌تر از گلوله‌های معمولی است؛ ضمن اینکه میزان لگد‌زنی آن نیز کاهش پیدا کرده است. اما راز این افزایش سرعت بدون لگد‌زنی در چیست و از آن مهم‌تر چرا این گلوله‌ها سوراخ شده‌اند؟

ادامه مطلب ...

اعلام تعداد متقاضیان دریافت یارانه، تاکنون ۷۰ میلیون نفر!

291 اعلام تعداد متقاضیان دریافت یارانه، تاکنون 70 میلیون نفر!


خبرگزاری مهر: تعداد متقاضیان دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از ۲۰ تا ۳۰ فروردین ماه جاری از مرز ۷۰ میلیون نفر گذشته است.

ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در حالی از بامداد چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه در سایت رفاهی آغاز شده است، که امروز شنبه وارد یازدهمین روز ثبت نام شده‌ایم. برهمین اساس، فقط امروز و فردا جاماندگان می‌توانند برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کنند.

ادامه مطلب ...

ترسناک ترین همبرگر دنیا +عکس

هنرمندی به نام بن کمپبل با هزینه کردن حدود ۲۰۰ دلار برای خرید تعداد زیادی همبرگر از یک همبرگر فروشی معروف (مک دونالد) این مجسمه عجیب را ساخته است. او با افزودن کمی رزین به همبرگر ها برای ماندگار کردن اثرش ،به استفاده بیش از حد از مواد نگهدارنده در همبرگر های این شرکت اعتراض کرده است. هدف او علاوه بر این نشان دادن این است که دیگر همبرگر های این شرکت بدرد خوردن نمیخورند.

140942 403 ترسناک ترین همبرگر دنیا +عکس

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید محمد رضا عیوضی به نام صدامو داری یا نه

آهنگساز و تنظیم کننده : محمد خاکزاد

ترانه سرا : حسین راما

Mohammad Reza Eyvazi Sedamo Dari Ya Na دانلود آهنگ جدید محمد رضا عیوضی به نام صدامو داری یا نه

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام گریه کردم

( ترانه و آهنگ : احمد سولو / تنظیم : احسان احمدی )


AhmadSoloo دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام گریه کردم

 

ادامه مطلب ...

ضرب المثل اشک تمساح می ریزد


گریه دروغین را به اشک تمساح تعبیر کرده اند. خاصه گریه و اشکی که نه از باب دلسوزی، بلکه از رهگذر ریا و تلدیس باشد، تا بدان وسیله مقصود حاصل آید و سو نیت گریه کننده جامه عمل بپوشد.

ادامه مطلب ...

به نظر شما ارزش این قطعه طلا چقدر است؟

به نظر شما ارزش قطعه طلای بالا چقدر است؟


بله درست خواندید؛ قطعه‌ی زرد رنگی که در بالا مشاهده می‌کنید از جنس طلاست؛ آن هم طلایی بسیار خاص و کمیاب که البته قیمت بسیار بالایی هم دارد. اگر خواستید تخمینی در خصوص قیمت این قطعه طلا بزنید حتماً در نظر بگیرید که تخمینتان می‌بایست بسیار بیشتر از ارزش طلای – خالص- معمولی باشد! در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن فهمیدن ارزش واقعی قطعه طلای بالا، از اهمیت آن نیز در دنیای علم آگاه شوید.

ادامه مطلب ...

دارپا پهبادهای خود را تبدیل به هات‌اسپات‌های بی‌سیم کرده است


دارپا پهبادهای خود را تبدیل به هات‌اسپات‌های بی‌سیم کرده است


گوگل و فیس‌بوک تنها کمپانی‌های نیستند که درصدد ایجاد شبکه‌های اینترنتی بر فراز آسمان هستند، چراکه آژانس تحقیقات پیشرفته‌ی دفاعی ایالات متحده (DARPA) نیز در حال انجام آزمایش‌هایی است تا پهبادها را تبدیل به هات‌اسپات‌ کند و از طریق آن‌ها یک شبکه‌ی بی‌سیم بر فراز آسمان، ایجاد نماید. این آژانس تحقیقاتی مرحله‌ی توسعه و همچنین آزمایش‌های اولیه را برای دستیابی به هدف خود به پایان برده است.

ادامه مطلب ...

ساخت ماده‌ای با چگالی کمتر از آب و مقاومتی بیشتر از استیل

ساخت ماده‌ای با چگالی کمتر از آب و مقاومتی بیشتر از استیل


پژوهشگران در آلمان مواد سبک وزن و با مقاومت بسیار بالایی را ساخته اند که برای ساخت آن از ساختار استخوان، چوب و لانه‌ی زنبور الهام گرفته شده است. این ماده که برای ساخت آن از یک چاپگر پلیمری سه بعدی لیزری به همراه یک پوشش سرامیکی استفاده شده است، چگالی کمتر از آب را داراست در حالی که قادر است مقاومتی قابل قیاس با فولاد یا آلومینیم با کیفیت با عملکرد بالا را از خود نشان دهد.

ادامه مطلب ...

ترسناک‌ترین‌جزیره‌جهان‌

ترسناک‌ترین‌جزیره‌جهان‌فروخته‌می‌شود+عکس


تکنازدانــــــــــــــلود:سالهاست که ورود به جزیره (Poveglia) برای جهانگردان ممنوع است، زیرا این جزیره خوفناک ترین جزیره در جهان است و ممکن از به بعد بزرگترین و فاخرترین محل تفریح را در خود جای دهد.جزیره "پوویجلیا" در دریاچه ونیز قرار گرفته است.


دولت ایتالیا تصمیم گرفته است تا این جزیره رعب اور را در یک مزایده علنی به فروش برساند تا بدین گونه بدهی های سنگین خود را پرداخت کند.

ادامه مطلب ...