تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

عکس های خنده دار

از این مدل هواپیما خیلی دوست میدارم ! ^-^

0.264801001402911108 taknaz عکس های خنده دار (سری 33)

ادامه مطلب ...

ناسا قصد دارد پهپاد اکتشافی خود را به بزرگ‌ترین قمر زحل بفرستد

NASA's drones  

با وجود دمای فوق‌العاده پایین -179 درجه سلسیوس در تایتان، یعنی بزرگ‌ترین قمر زحل، دانشمندان امیدوارند بتوانند آن را به سکونتگاهی برای انسان‌ها تبدیل کنند؛ زیرا این قمر از نظر جغرافیایی، بسیار شبیه زمین است و بر روی سطح آن، دریاچه‌هایی از مواد هیدروکربنی (مانند نفت) مشاهده شده است. در ادامه‌ی به شرح برنامه‌های جدید ناسا برای این منظور می‌پردازیم.

ادامه مطلب ...

کشف آسیب پذیری XSS در سایت پنتاگون توسط هکر ایرانی

این سایت (PentagonChannel.mil) مربوط به پخش اخبار و اطلاعات نظامی برای نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا می باشد.

وب سایت پنتاگون آمریکا دارای آسیب پذیری از نوع XSS می باشد که این آسیب پذیری توسط هکری ایرانی با نام مستعار Dr.3v1l کشف و مورد استفاده قرار گرفت.

تکنــــــــــــــــــــازدانلود: Scripting یکی از روش های حمله هکرها به سایت ها است و یک نقص امنیتی محسوب می شود. البته در این حمله کدهای سمت کلاینت از قبیل جاوا اسکریپت به سایت تزریق می شوند و هدف اصلی هکرها کاربرانی هستند که به سایت مراجعه کرده اند. در حقیقت هکرها در این نوع از حمله اطلاعات کاربران یک سایت را بدون اینکه خودشان آگاهی داشته باشند، به سرقت می برند.

Dr.3v1l برای اثبات وجود این باگ در سایت پنتاگون باکس هشداری با متن “xss by Dr.3v1l”روی سایت قرار داد.

این سایت (PentagonChannel.mil) مربوط به پخش اخبار و اطلاعات نظامی برای نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا می باشد.

ادامه مطلب ...

جاسوسی از تمرینات تیم ملی فوتبال فرانسه با استفاده از پهپاد!

ویدیویی که از این هواپیمای بدون سرنشین منتشر شده نشان می‌دهد که این هواپیما احتمالا از نوع فانتوم II بوده و به یک دوربین فیلمبرداری مجهز بوده است.

مسوولان تیم ملی فرانسه ادعا می‌کنند یک هواپیمای بدون سرنشین در ارتفاعی پائین بر فراز محل تمرین آن‌ها در جام جهانی ٢٠١۴ در برزیل پرواز کرده و از آن‌ها جاسوسی کرده است.

تکنــــــــــــــــــــــــازدانلود: روز یکشنبه یعنی زمانی که گفته می‌شود جاسوسی رخ داده است، تیم مشغول تمرین و آماده سازی خود برای انجام بازی نخستش با تیم هندوراس بوده است.

بنا بر گزارش بی‌بی‌سی، دیدیه دشام مدیر تیم ملی فرانسه اعلام کرده است که این هواپیمای بدون سرنشین در ارتفاعی بسیار پائین بر فراز محل تمرین تیم پرواز می‌کرده و سپس بالای زمین در هوا معلق مانده است.

به گزارش ارس‌تکنیکا، ویدیویی که از این هواپیمای بدون سرنشین منتشر شده نشان می‌دهد که این هواپیما احتمالا از نوع فانتوم II بوده و به یک دوربین فیلمبرداری مجهز بوده است.

دیدیه دشام به بی‌بی‌سی گفته است که این تیم موضوع را به فدراسیون بین المللی فوتبال اطلاع داده و آن‌ها هم تحقیقات خود در این باره را آغاز کرده‌اند. البته دشام اضافه کرده که ان‌ها کار خاصی انجام نمی‌داده‌اند که ارزش استراق سمع داشته باشد.

ادامه مطلب ...

هک سایت وزارت امور خارجه نیجریه توسط هکر ایرانی

وی در صفحه دیفیس سایت وزارت امور خارجه نیجریه کلیپی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس قرار داده است.

سایت وزارت امور خارجه نیجریه در آستانه بازی تیم ملی فوتبال ایران و نیجریه مورد نفوذ قرار گرفت و دیفیس شد.

تکنـــــــــــــــــــــازدانلود: در پی بازی تیم ملی ایران با تیم ملی نیجریه هکر ایرانی با نام مستعار Milad Hacking موفق به نفوذ به سایت وزرات امور خارجه نیجریه به ادرس lagosministryofjustice.gov.ng شد توانست این سایت را مورد نفوذ قرار داده و صفحه دیفیسی بروی این سایت اپلود کند .

وی در صفحه دیفیس سایت نیجریه کلیپی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس قرار داده است.

ادامه مطلب ...

مسی از کودکی که به او بی توجهی کرده بود دلجویی کرد + عکس

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به کودکی که با او دست نداده بود یک پیراهن امضا شده هدیه کرد.

پس از پایان دیدار آرژانتین و بوسنی و هرزگوین، لیونل مسی به خاطر نادیده گرفتن کودکی که برای دست دادن با او پیش آمده بود به تیتر نخست بسیاری از رسانه‌ها بدل شد.

 

139303260831521093009063 مسی از کودکی که به او بی توجهی کرده بود دلجویی کرد + عکس

همان طور در که فیلم‌ها و عکس‌های منتشر شده دیده می‌شود، مسی پیش از ورود به زمین مسابقه و در حالی که آن کودک برای دست دادن با او جلو می‌آید، به سمت داوران رفته و با آنها دست می‌دهد.

ادامه مطلب ...

همسر تختی درگذشت +عکس

شهلا توکلی همسر جهان پهلوان غلامرضا تختی پس از 47 سال از درگذشت همسرش و پس از مدت مدیدی که بیمار بود عصر امروز در بیمارستان ایران‌مهر درگذشت.

156155 846 همسر تختی درگذشت +عکس

ادامه مطلب ...

رکورد زدن با پوشاندن بدن با 326 هزار زنبور + تصاویر

یک زنبور دار چینی به نام گائو بینگائو از شهر تانگ جیان در شمال چین در اقدامی عجیب و شجاعانه بدن خود را با 326 هزار زنبورش پوشاند. وزن این تعداد زنبور حدود 33 کیلوگرم میشود. او با این اقدام نام خود را در کتاب رکورد های گینس ثبت کرد.

 

vtdfGv2Vdj رکورد زدن با پوشاندن بدن با 326 هزار زنبور + تصاویر ادامه مطلب ...

عکس های روحانی در منزل در حال تماشای بازی ایران نیجریه

روحانی با انتشار عکسی در صفحه توئیتر خود نوشت: ” به بچه هامون افتخار می کنم که نخستین امتیار را به دست آوردند. امیدوارم امتیازهای دیگری در راه باشد”. 

84677195463933598344 عکس های روحانی در منزل در حال تماشای بازی ایران نیجریه

ادامه مطلب ...

کوآدکاپتر سگ هوایی یا ایرداگ، همیشه در کنار شماست و از صحنه‌‎های ورزشی فیلم می‌گیرد


ایرداگ، ربات سگ هوایی که همیشه از شما فیلم می‌گیرد 

این روزها از کوآدکاپترها برایتان می‌گوییم. پهپادهایی که از کاربردهای خاص فاصله گرفته‌اند و به عنوان نوعی گجت معمولی، ایفای نقش می‌کنند. شاید چند سال پیش کمتر از کوآدکاپترها صحبت می‌شد و کاربردهای ویژه مثل امور نظامی و جاسوسی داشتند. اما حالا وقت آن رسیده که کوآدکاپترها را برای اموری مثل فیلم‌برداری از لحظات به یادماندنی زندگی‌مان استفاده کنیم. پس بیایید در ادامه‌ی مطلب با AirDog آشنا شویم.

ادامه مطلب ...

بدافزار گروگان گیر اندروید با قابلیت رمزگذاری فایل

استفاده از رمزگذاری برای گروگان نگه داشتن فایل ها روشی است که توسط نیوسندگان بدافزار Cryptolocker ایجاد شده است. Cryptolocker یک برنامه گروگان گیر ویندوز است که بیش از 250000 رایانه را در سه ماهه آخر سال 2013 آلوده کرد.

بدافزار گروگان گیر جدیدی توسط محققان ESET کشف شده است که قادر است فایل های ذخیره شده بر روی کارت حافظه SD دستگاه های اندروید را رمزگذاری نماید.

تکنــــــــــــــازدانلود: این تهدید جدید با عنوان Android/Simplock.A شناسایی شده است. این اولین گروگان گیری نیست که برای دستگاه های اندروید کشف می شود اما اولین بدافزار گروگان گیری است که می تواند با رمزگذاری فایل ها، آن ها را به عنوان گروگان نگه دارد.

بدافزار Android/Simplock.A کارت SD را به منظور یافتنن فایل با هر پسوندی از تصویر، سند یا ویدئو از قبیل jpeg، jpg، gif، pdf ، doc، txt، avi،mkv ، ۳gp ، mp4 اسکن می کند و پس از یافتن فایل ها با استفاده از روش AES آن ها را رمزگذاری می کند. این بدافزار سپس پیامی را به زبان روسی مبنی بر پرداخت ۲۱٫۴۰ دلار از طریق سرویس MoneXy برای قربانی ارسال می کند.

استفاده از رمزگذاری برای گروگان نگه داشتن فایل ها روشی است که توسط نیوسندگان بدافزار Cryptolocker ایجاد شده است. Cryptolocker یک برنامه گروگان گیر ویندوز است که بیش از ۲۵۰۰۰۰ رایانه را در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۳ آلوده کرد.

ادامه مطلب ...

Pandemiya جاسوس افزاری که بزودی فراگیر می شود

بدافزار جدید pandemiya مشابه Zeus از ارتباطات رمز شده در زمان برقراری ارتباط با مرکز فرماندهی خود استفاده می‌کند که شناسایی شدن آن را توسط دیواره‌های آتش دشوار می‌سازد.

بدافزاری جدید از نوع اسب تروا، که قادر به جاسوسی از قربانی، سرقت اطلاعات وارد شده در حین فرآیند اصالت‌سنجی و دخالت در نشست‌های مرورگر است. در بازارهای زیرزمینی به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار گسترده آن باشیم.

تکنــــــــــــــــــــــــازدانلود: این تهدید جدید که Pandemiya نام گرفته است قابلیت‌هایی مشابه بدافزار معروف Zeus دارد. مجرمان سایبری سالها از بدافزار Zeus برای سرقت اطلاعات مالی کاربران و شرکتها استفاده می‌کردند. در اوایل سال ۱۳۹۰، کدهای منبع بدافزار Zeus لو رفت و سبب شد بدافزارنویسان از کدهای آن برای توسعه بدافزارهایی همچون Citadel و GameOver Zeus استفاده کنند.

بررسی‌های انجام شده توسط محققان شرکت امنیتی RSA، مشخص نموده که بدافزار Pandemiya بر مبنای کدهای Zeus ساخته نشده است. بلکه این بررسی‌ها نشان می‌دهد که نویسندگان Pandemiya، برای طراحی و ساخت این بدافزار ۲۵ هزار خطی که به زبان C نوشته شده است، نزدیک به یک سال وقت صرف کرده‌اند.

ادامه مطلب ...