تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

پیرترین انسان روی کره زمین با سن ۱۴۵ سال +تصاویر

تکنــــــــــــازدانلود:  پیرترین انسان دنیا مردی است ۱۴۵ ساله در اندونزی که آرزوی مرگ دارد. ” مباح گوتو ” یکی از رکورداران گمنامی است که توسط سازمان اسناد و مدارک این کشور شناسایی شد و نامش به عنوان پیرترین انسان جهان منتشر گشت . براساس اسناد معتبر این مرد در تاریخ ۳۱ دسامبر ۱۸۷۰ متولد شده است.

 

پیرترین انسان جهان, پیرترین انسان کره زمین, پیرمرد

 

سن و سال پیرترین انسان زنده جهان

این مرد از تمام ۱۰ خواهر و برادرخود که اکنون در قید حیات نیستند و سالهاست فوت کرده اند بیشتر عمر کرده است . همچنین او سالهاست که بعد از مرگ همسرچهارمش که تاریخ ان سال ۱۹۸۸ بوده است زندگی می کند. تقریبا تمام فرزندان او از دنیا رفته اند و این پیرمرد ۱۴۵ ساله هم اکنون به همراه نوه ها ، نتیجه ها و نبیره هایش زندگی می کند.
این گزارش ثابت می کند که او رکورد پیرترین انسان را که تا پیش از این در دست ” کالمان ” زن ۱۲۲ ساله فرانسوی بود را بشکند و نام خود را به عنوان پیرترین انسان جهان به ثبت برساند.این مرد در مصاحبه با گزارشگر محلی گفت :نمی خواهم راجع به انچه گذشته صحبت کنم چون من از انها عبور کرده ام و قصد بازگشت به سراغشان را ندارم . تنها آرزوی من در حال حاضر مرگ است چرا که بیش از حد زندگی کرده ام .اعضای خانواده ی او می گویند که جدشان سالها پیش در سن ۱۲۲ سالگی به دلیل مشکل جسمی در آستانه مرگ بود اما بعد از مدتی کوتاه جان دوباره گرفت و به زندگی خود ادامه داد .

پیرترین انسان جهان, پیرترین انسان کره زمین, پیرمرد جهان, پیرمرد ۱۴۵ ساله

 عکس پیرمرد ۱۴۵ ساله در اندونزی و پیرترین انسان جهان

پیرترین مرد دنیا می گوید که سنگ قبرش از ۲۴ سال پیش یعنی در سال ۱۹۹۲ ساخته شده و اماده است اما هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.براساس گزارشات قبلی یک پیرمرد ۱۷۱ ساله در نیجریه و یک پیرمر۱۶۳ ساله در اتیوپی هم جزو رکوردشکنان در بخش پیرترین انسان های دنیا قرار داشتند که می توان آنها را در این لیست قرار داد ولی از قرار معلوم اسناد و مدارک مشخص و کاملی برای اثبات این مسئله ارائه نشد . این درحالی است که کارت شناسایی این پرمرد ۱۴۵ ساله بدون هیچ اشکالی در دسترس است.نوادگان او در رابطه با راز سلامتی و طول عمر می پرسند و پیرمرد در پاسخ می گوید:دستور و راز اصلی صبر و شکیبایی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.