تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

بازار رو به کساد بدافزارهای باجگیر

در گونه جدید Reveton از ابزار مخربی به نام Pony که مهارت ویژه ای در سرقت رمزهای عبور دارد، استفاده شده است.

بدافزار Reveton از اولین بدافزارهای “باجگیر” یا Ransomware بود که توانست قربانیان زیادی بگیرد.

به گزارش تکنـــــــــــــازدانلود: این بدافزار با تهدید قربانی خود به افشای اعمال خلاف او و قفل کردن کامپیوتر کاربر بعنوان مجازات، برای رها شدن کاربر از این مخمصه از او درخواست پول می کرد. ولی این روزها با آگاهی و هوشیاری کاربران و اطلاع رسانی از سوی مراجعی نظیر پلیس و مراکز امنیتی دولتها، بازار باجگیرهایی نظیر Reveton رو به کسادی است.

اخیراً گونه جدیدی از بدافزار Reveton مشاهده و شناسایی شده است که دارای توانایی بی نظیری در سرقت رمزهای عبور قربانیان خود دارد.

آلودگی به بدافزار Reveton اغلب از طریق سایت های دستکاری شده، اتفاق می افتد. هنگام مراجعه کاربر به این سایت ها، نقاط ضعف امنیتی در نرم افزارهایی که کاربر بر روی سیستم خود دارد، شناسایی شده و با سوء استفاده از آنها، دسترسی به سیستم کاربر فراهم می شود تا اقدام به نصب و فعال ساختن بدافزار گردد.

ادامه مطلب ...

مهاجرت داعش از توییتر به شبکه اجتماعی دایاسپورا

اولین حساب کاربری داعش در دایاسپورا نزدیک به یک ماه ایجاد شد و تقریبا همزمان با آن، حساب‌های کاربری دیگری وابسته به این گروه در سایت‌های فرندیکا و کوییتر، دو شبکه اجتماعی دیگر، ایجاد شد.

ادامه فشارهای توییتر برای محدود کردن حساب‌های کاربری گروه تروریستی داعش باعث شده است که این گروه شبه‌نظامی به سراغ سایت‌های اجتماعی دیگری برود.

به گزارش تکنـــــــــــــازدانلود: از حدود سه ماه پیش و بعد از آن که مشخص شد نیروهای گروه تروریستی داعش با استفاده از حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی توانسته‌اند در تبلیغ آن گروه به موفقیت چشمگیری برسند، فعالیت‌ها برای محدود کردن آنها در اینترنت آغاز شد. از جمله در این مدت، فهرستی از حساب‌های کاربری آنها در توییتر مسدود شده است.

براساس گزارش‌bbc ، محدودیت‌های توییتر در این باره، هفته پیش به اوج خود رسید و حساب‌های مرتبط با گروه تروریستی داعش تقریبا همزمان با ایجاد، مسدود می‌شدند.

ادامه مطلب ...

پسر جکی چان به خاطر مصرف ماری جوانا در چین دستگیر شد

رسانه‌های چین خبر داده‌اند که پلیس این کشور جیسی چان، پسر جکی چان ستاره سرشناس فیلم‌های اکشن هالیوود را به جرم مصرف ماری‌جوانا دستگیر کرده است.

جیسی چان

کای کو هنرپیشنه تایوانی هم به همراه جیسی چان دستگیر شده است.

بنا بر اطلاعیه پلیس چین که در وبلاگ رسمی این نیرو منتشر شد، جیسی جان، ۳۱ ساله و کای کو، ۲۳ ساله پنج شنبه هفته گذشته (۱۴ اوت، ۲۳ مرداد) دستگیر شده‌اند:

“آقای چان به اتهام فراهم کردن محلی برای دیگران که در آنجا مواد مخدر مصرف کنند بازداشت شده است.”

علاوه بر این در بازرسی از خانه جیسی چان بیش از صد گرم ماری جوانا پیدا شده است.

ادامه مطلب ...

کشف آسیب پذیری خطرناک در بزرگترین سایت بانکی آمریکا

بانک مرکزی امریکا (Bank of America ) به آدرس Bankofamerica.com بانکی چند ملیتی و خدمات مالی شرکت آمریکایی می باشد.

کشف آسیب پذیری خطرناک در سایت بانکی آمریکا با نام Bank of America توسط هکر ایرانی .

به گزارش تکنـــــــــــــازدانلود: این آسیب پذیری خطرناک در سرور مرکزی بانک Bank of America از نوع Apache Tomcat می باشد که توسط هکری کلاه سفید با نام مستعار MAGICIAN کشف شده است.

آسیب پذیری Apache Tomcat (منجر به افشای اطلاعات و حملات انسداد سرویس می شود) جزئی از حملات پیمایش دایرکتوری می باشد که از طریق آن هکر میتواند به مسیر ها و فایل های مهم دسترسی یابد.

ادامه مطلب ...

۳۰ مرداد: فعالیت دریاچه قاتل و مرگ ۱۷۰۰ نفر

دریاچه مرگ 

۲۸ سال پیش در چنین روزی از دریاچه نایوس کشور کامرون گازهای دیوکسید کربن منتشر شد که به موجب آن ۱٫۷۰۰ نفر از ساکنین اطراف دریاچه جان خود را از دست دادند تا دریاچه نایوس به نام دریاچه قاتل شهرت پیدا کند.

ادامه مطلب ...

آسیایی‌ها عاشق تبلت‌هایی هستند که قابلیت تماس تلفنی دارند

FonePad Asus  

براساس گزارشی که اخیرا IDC منتشر کرده، یک چهارم تمام تبلت‌هایی که در آسیا به فروش می‌رسند، قابلیت تماس تلفنی دارند. این موضوع به خوبی در بازار کشور نیز احساس می‌شود و شاید حتی آمار آن بیش از ۲۵ درصد باشد.

ادامه مطلب ...

ناگفته‌ های سرنوشت‌ ساز از سقوط ایران 140

ناگفته‌ های سرنوشت‌ ساز از سقوط ایران 140

31 خرداد امسال رییس جدید سازمان هواپیمایی اوکراین در نخستین سفر خارجی خود به دعوت سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از طریق رسمی و وزارت امور خارجه کشورمان، مهمان ایران بود و قرار بود در جریان این سفر، تفاهم‌نامه‌ای که چندی قبل، معاونت حقوقی سازمان هواپیمایی ایران تهیه کرده بود امضا شود اما به دلایل نامعلومی، در برابر انعقاد این تفاهم‌نامه در آن روز مقاومت شد.

درنتیجه جلسه‌ای که از ساعت 10 صبح شروع شد با وجود تفاهم‌نامه مشخصی که اتفاقا طرف ایرانی خود آن را تهیه کرده بود تا ساعت 9 شب ادامه یافت اما در نهایت ناکام ماند.

ادامه مطلب ...

هشدار در مورد افزونه های خطرناک مرورگر کروم

از مجموع افزونه های بررسی شده 130 افزونه به طور کامل برای سوءاستفاده طراحی شده و 4712 مورد هم رفتارهای مشکوکی داشته اند.

بررسی ۴۸ هزار افزونه مرورگر کروم نشان می دهد بسیاری از آنها با هدف ارسال انبوه تبلیغات، سرقت اطلاعات و … طراحی شده اند.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: از فارس به نقل از کامپیوترورلد، محققان امنیتی در بررسی های خود به این نتیجه رسیده اند که افزونه های مرورگر اینترنتی کروم مورد تاخت و تاز هکرها و ویروس نویسان قرار گرفته اند و گوگل توجه کافی به این مشکل امنیتی نداشته و به همین علت کاربران خود را به خطر انداخته است.

نتایج این بررسی قرار است در جریان برگزاری نشست امنیتی Usenix در سن دیه گوی آمریکا اعلام شود. این مساله نشان می دهد که طراحان مرورگرهای اینترنتی باید در شیوه طراحی این نرم افزارها تجدیدنظر کنند.

از مجموع افزونه های بررسی شده ۱۳۰ افزونه به طور کامل برای سوءاستفاده طراحی شده و ۴۷۱۲ مورد هم رفتارهای مشکوکی داشته اند. از جمله این رفتارها می توان به استفاده برای کلاهبرداری، سرقت اطلاعات کارت های اعتباری، انتشار تبلیغات ناخواسته و سوءاستفاده از شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

ارتقاء بدافزار گروگان گیر Reveton

این سارق رمز عبور می تواند رمزهای عبور رمزگذاری شده را برای کلاینت های FTP،VPN و ایمیل، مرورگرهای وب و برنامه های پیام رسان فوری رمزگشایی کند.

با توجه به یافته های شرکت امنیتی Avast، بدافزار گروگان گیر Reveton که عمدا به کاربران اعلام می کند که قوانین را نقض کرده و باید جریمه پرداخت کنند، ارتقاء یافته است و در نسخه جدید آن از یک تابع سرقت رمز عبور قوی استفاده شده است.

تکنــــــــــــــازدانلود:  این بدافزار اغلب رایانه ها را از طریق حملات drive-by download آلوده می کند. پس از آن که رایانه کاربران توسط این بدافزار قفل شود، به کاربران اعلام می شود که برای دسترسی به رایانه خود باید مبلغ چند صد دلار بپردازند.

شرکت Avast نسخه ای از این بدافزار را تجزیه و تحلیل کرده است که دارای یک ماژول سارق رمز عبور Pony است که می تواند پول های ذخیره شده بر روی رایانه مانند bitcoin را نیز به سرقت ببرد.

ادامه مطلب ...

هک شدن سایت آموزشی ثامن الائمه

هکر هدف خود را اعلام ضعف سایت دانسته و گفته است نمیخواهد سایت های ما به دست دیگر هکران خارجی هک شود .

سایت آموزشی ثامن الائمه مورد نفوذ قرار گرفت و هک شد.

به گزارش تکنــــــــــــــــــازدانلود: طی آخرین اخبار رسیده سرور سایت سامانه قران به نشانی samenquran.ir مورد نفوذ هکری به نام مستعار Mr.Ali Se7en قرار گرفت و سرور مس دیفیس شد .

هکر هدف خود را اعلام ضعف سایت دانسته و گفته است نمیخواهد سایت های ما به دست دیگر هکران خارجی هک شود .

تا زمان انتشار خبر صفحه دیفیس در سایت مذکور فعال بوده است .

ادامه مطلب ...

پیشروی های جدید داعش در کرکوک عراق+عکس

وحشیگری جدید داعش 1 پیشروی های جدید داعش در کرکوک عراق+عکس

تروریست های تکفیری داعش که هجوم به شهرهای کردنشین عراق را شدت بخشیده اند، هر روز خبر و تصاویر جدیدی از جنایاتشان هنگام ورود به مناطق کردنشین را منتشر می کنند تا با ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، مانع از مقاومت آنها در یورش های بعدی شوند.

ادامه مطلب ...

پیغامی برای امریکا از سوی داعش+عکس

جیمز فولی خبرنگار ازاد امریکایی که بیشتر از 2 سال پیش بدست داعش ربوده شده بود به تلافی حملات هوایی امریکا در عراق، سربریده شد.

گروهک تروریستی داعش شب سه شنبه ویدئویی با عنوان “پیغامی برای آمریکا” در اینترنت منتشر کرد که در آن “جیمز فولی” خبرنگار 40 ساله آمریکایی که در تاریخ 22 نوامبر 2012 توسط تروریست‌های سوریه ربوده شده بود، کشته و سر بریده شد.

2526198 308 پیغامی برای امریکا از سوی داعش+عکس

ادامه مطلب ...

کرگدن ها پرواز می کنند!+عکس

دولت آفریقای جنوبی قصد دارد 500 قلاده کرگدن را توسط هلی کوپتر از پارک ملی کروگر به مناطق امن تر منتقل کند. این منطقه جولانگاه شکارچیان غیرقانونی ای است که این حیوانات عظیم الجثه را برای فروش شاخشان شکار می کنند.

171182 139 کرگدن ها پرواز می کنند!+عکس

ادامه مطلب ...

پسری با دست های غول پیکر+عکس

به نظرم این کودک به «هامارتوم»، نوعی تومور خوش‌خیم مبتلاست که بدن بافت‌های اضافه تولید می‌کند یا مشکل او از «لنفانژیوم» ناشی می‌شود که سیستم لنفاوی را دچار التهاب می‌کند و هر دوی این بیماری‌ها قابل درمان هستند.
171243 993 پسری با دست های غول پیکر+عکس

بیماری نادر یک پسربچه هشت ساله هندی موجب شده تا دست‌های او رشد غیرمعمول داشته باشند و به وزن حدود 13 کیلوگرم برسند.

مجله مراحم:این پسربچه «یانگ کلیم» نام دارد و دست‌های او از سرش بزرگتر هستند و رشد غیرطبیعی دست‌ها، این کودک را در انجام امور ساده‌ای همچون بستن بندهای کفشش ناتوان ساخته است.

ادامه مطلب ...

تصاویر آبشار شگفت انگیز در دورود لرستان

آبشارهای منطقه لرستان ایران، از زیباترین و بزرگترین آبشارهای کشور هستند. در فصل گرما این آبشارها محل شنا و تفریح بسیاری از مردم می‌شود.

13930528154220610 PhotoL تصاویر آبشار شگفت انگیز در دورود لرستان

ادامه مطلب ...