تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

کلاهخود مرگ واقعی شد + عکس

کلاهخود مرگ واقعی شد + عکس

نیروی هوایی انگلیس یک کلاه ایمنی جدید را ویژه خلبانان هواپیماهای جنگی طراحی کرده است که به خلبان اجازه می دهد تنها با نگاه کردن به هدف با هواپیما شلیک کند.

به گزارش تکنـــــــــــازدانلود:  "کلاهخود مرگ" در فیلم جنگهای ستاره ای را به یاد می آورید؟ اکنون نیروی هوایی انگلیس کلاه ایمنی مدل این کلاهخود را ساخته است که می تواند جنگهای هوایی را دستخوش تغییر کند.

این کلاه ایمنی به خلبان اجازه می دهد که تنها با نگاه کردن به هواپیمای دشمن هدف گیری کرده و با هواپیما شلیک کند.

ادامه مطلب ...

هکر ناشناس، ۴۷ میلیون بیت کوین را دزدید

در این میان یکی از سرورها با تغییر فایروال خود متوجه تلاش برای ورود با آی.پی غیرقانونی شده و به سایر مراکز خبر داد تا این دزدی بزرگ اینترنتی متوقف شود. یک هکر ناشناس در اقدامی عجیب به مدت چند ماه سرورهای انتقال سودهای بیت کوین را غارت کرده و رقم ۴۷ میلیون دلار را از حساب شرکت‌های نامدار دزدید.

به گزارش تکنـــــــــــــــازدانلود: این هکر که هنوز شناسایی نشده است با استفاده از یک حفره یافت شده در گیت وی موجود بر روی چندین سرور، موفق شده بود تا به حساب‌های بیت کوین شرکت‌های بزرگی مانند آمازون دسترسی یابد.

این هکر برای اینکه شناسایی نشود در بازه زمانی چندماهه و با استفاده از اینترنت ۱۹ iSP مختلف، وارد این شبکه‌ها می‌شد و تنها بخشی از سود شرکت‌ها را سرقت می‌کرد تا به‌واسطه تغییر حساب اصلی، کسی متوجه حضور او نشود.

ادامه مطلب ...

هکرها، نقشه جنگ تمام‌عیار با کره شمالی را دزدیده‌اند

یک نماینده پارلمان کره جنوبی اطلاعات تازه‌ای را درباره اسناد طبقه‌بندی شده نظامی این کشور ارائه داد که گفته می‌شود به دست هکرهای کره شمالی افتاده است.

به گزارش تکنـــــــــــازدانلود:  به نقل از بی بی سی فارسی، ری چئول هی، از نمایندگان حزب حاکم در پارلمان کره جنوبی گفته است که بیش از یک سال پیش مرکز اطلاعاتی وزارت دفاع کره جنوبی هک شده و اسناد محرمانه نظامی از جمله "نقشه حذف" کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به دست هکرها افتاده است.

کره جنوبی حدود پنج ماه پیش اذعان کرد که اواخر تابستان سال گذشته مقدار زیادی اسناد و اطلاعات به سرقت رفته ولی جزییات بیشتری از ماهیت این اسناد ارائه نداد. کره شمالی در همان زمان دخالت در هک شدن این اسناد را رد کرده بود.

اکنون نماینده پارلمان کره جنوبی می‌گوید که "نقشه عملیاتی ۵۰۱۵"، شامل آخرین برنامه‌های کره جنوبی و آمریکا برای یک جنگ تمام‌عیار با کره شمالی هم از جمله اسنادی بوده که به دست هکرها افتاده است.

ادامه مطلب ...

جیتکس 2017؛ دبی اولین دولت استفاده‌کننده از بلاک‌چین

دولت دوبی قصد دارد با استفاده از فناوری بلاک‌چین به اولین کشوری در سراسر دنیا تبدیل شود که تمام تراکنش‌های خود را در این بستر انجام می‌دهد.

به گزارش تکنـــــــــــــازدانلود:  وزارت زمین دوبی (DLD) در زمان برگزاری نمایشگاه جیتکس 2017 (GITEX1) اعلام کرد اولین نهاد دولتی در جهان خواهد بود که از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کند.
اقدام بالا با همکاری شرکت «اسمارت دوبی2» (Smart Dubai) و با شعار «ساده، امن، سریع» با شروع جیتکس، آغاز شد.
وزارت زمین دوبی از بلاک‌چین برای ایجاد یک پایگاه داده‌ی امن به منظور ذخیره‌سازی داده‌های همه‌ قرار داده‌های حوزه املاک مانند اجاره نامه‌ها، ارتباطات با اداره آب و برق، مخابرات و دیگر صورت‌حساب‌های مرتبط با استفاده می‌کند. این بستر شامل یک پایگاه داده‌ی شهروندان و مسافران نیز می‌شود که داده‌های کارت شناسایی امارات و اعتبار ویزای اقامت اشخاص اشاره کرد. این موضوع به مردم اجازه می‌دهد در هر زمان و از هر مکانی در دنیا به صورت الکترونیکی پرداخت‌های خود را انجام دهند. این ویژگی نیاز مراجعه به تمام نهادهای دولتی را از بین می‌برد.

ادامه مطلب ...

توهین به ایران در عربستان ممنوع شد

توهین به ایران در عربستان ممنوع شد و ممنوعیت تبلیغات علیه
ایران و مذهب شیعه در کشور عربستان

ممنوعیت توهین به ایران در عربستان

توهین به ایران در عربستان ممنوع شد

دیوان پادشاهی سعودی تبلیغات علیه ایران را ممنوع کرد و
مجازاتی برای رسانه های سعودی که علیه ایران تبلیغات میکنند در نظر گرفت.

ممنوعیت تبلیغات علیه ایران و مذهب شیعه

روزنامه رای الیوم نوشت: مقامات عربستان در قانونی جدید توهین
یا انتشار خبر علیه ایران و شیعیان را ممنوع کرده است و اعلام کرده
که هر کسی اقدام به انتشار اخبار و مقاله علیه کشور ایران کند مجازات خواهد شد.

این قانون حتی شبکه های اجتماعی عربستان را هم شامل میشود
و حق ندارند علیه ایران هیچگونه مطلبی منتشر کنند.

ادامه مطلب ...

تهدید «پاول دورف» به قطع تلگرام در ایران

موسس شرکت تلگرام از تصمیم احتمالی خود برای قطع خدمات این پیام رسان در ایران و روسیه خبر داد.

به گزارش تکنــــــــازدانلود: ؛پاول دوروف گفت: فعالیت تلگرام را در کشورهایی که بر آن فشار وارد کنند، متوقف می‌کنیم.

دوروف خاطرنشان کرد: تعقیب قضایی تلگرام در ایران و روسیه خطری را برای این شرکت بوجود نمی آورد زیرا ما در هیچ کدام از این دو کشور به عنوان شخصیت حقوقی حضور نداریم.

ادامه مطلب ...