تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

موساد چگونه به رایانه ها نفوذ می کند؟

موساد چگونه به رایانه ها نفوذ می کند

موساد چگونه به رایانه ها نفوذ می کند
ارتباط رایانه‌های شخصی با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در نقاط مختلف جهان، کار دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی را برای سوء استفاده از افراد و جاسوسی ساده‌تر کرده است.

ادامه مطلب ...

پرنده ای عجیب و ناشناخته

پوتوس نوعی پرنده عجیب از خانواده ها Nycitibiidae است.این نوع پرنده در شمال امریکای جنوبی دیده شده است. این نوع پرنده همانند جغدها شب زی هستند و در طول روز روی کنده های درختان بدون حرکت استراحت میکند.به گونه ای که اگر دقت نکنید و یا حضور او با خبر نباشید او را با کنده درخت یکی فرض خواهید کرد و متوجه ان نخواهید شد.


ادامه مطلب ...

جوک و جملات طنز روزهای امتحان

Shabe Emte1 جوک و جملات طنز روزهای امتحان

همه با هم یک صدا بخونیم
ﺗﺎب ﺗﺎب ﻋﺒﺎﺳﯽ ، اﺳﺘﺎد ﻣﻨﻮ ﻧﻨﺪازی !
“جمعی از دانشجویان مشروط خُل و چِل”
.
.

ادامه مطلب ...

تکنولوژی Nfcدر ایران و کاربرد آن |یا پرداخت های موبایلی

تکنولوژی Nfcدر ایران و کاربرد آن |یا پرداخت های موبایلی


گوگل با محصول جدید (کیف پول گوگل) وارد عرصه ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی شد. این شرکت پس از قرار داد با شرکت سامسونگ از مدتی پیش و با عرضه گوشی‌های نکسوس اس اعلام کرده بود که می‌خواهد کاربران خودش را از شر حمل کیف پول و کارت‌های اعتباری راحت کند این بار با اضافه کردن تکنولوژی NFC به تلفن‌های آندرویدی حرکت جدیدی را برای الکترونیکی کردن پرداخت‌های مالی کوچک آغاز کرده است.

ادامه مطلب ...

معرفی زن زیبای جهان بدون ارایش

معرفی زن زیبای جهان بدون ارایش


این زن به عنوان زیباترین زن دنیا بدون استفاده از هیچ گونه مواد ارایشی و یا عمل زیبایی که تناسب زیبایی بین اعضای صورتش دارد شناخته شد

ادامه مطلب ...

مراسم درآوردن چشم در هند +۱۸

مراسم درآوردن چشم در هند +18


صوفی های هندی طی یک مراسم مذهبی، با چاقو و شمشیرهای تیز، حدقه چشم خود را بیرون می آورند.

ادامه مطلب ...

جیمیل و برنامه‌ی ایمیل اندروید در مجموع بیش از 100 میلیون کاربر

Android

ویکرام آگاروال، یکی از مهندسان نرم‌افزار گوگل که بر روی پلتفرم اندروید کار می‌کند، امروز اعلام کرد برنامه‌های کاربردی جیمیل و ایمیل که به طور پیش‌فرض در سیستم‌عامل اندروید وجود دارد، موفق شده‌اند در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از کاربران اندروید را به خود جلب کنند. این آمار از آن جهت حائز اهمیت است که برنامه‌های یاد شده تنها ابزارهای مدیریت پست الکترونیکی در اندروید نیستند؛ با این وجود موفق شده‌اند مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرند.
با توجه به این عدد قابل توجه, می‌توان پذیرفت که رقم قابل ملاحظه‌ای از کاربران یعنی بالغ بر چندین میلیون نفر از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند. از طرف دیگر اغلب آمار و ارقام تنها مربوط به تعداد دریافت‌های نرم‌افزار است که به درستی نشان نمی‌دهد چندین نفر در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند؛ اما این آمار تازه به خوبی نشانگر تعداد کاربران فعال این برنامه‌های اندرویدی است.

ادامه مطلب ...

اطلاعات بیشتری از آیفون 5S به بیرون درز کرد!!!

اطلاعات بیشتری از آیفون 5S به بیرون درز کرد: عدم اعمال تغییرات در ظاهر، اما غوغایی در درون


پیش از این شایعات بسیاری را در مورد آیفون جدید اپل شنیده بودیم اما اخیرا اطلاعاتی بدست آمده که مهر تاییدی بر بسیاری از آن شایعات خواهد زد. تصاویر با کیفیت قطعات درونی مورد استفاده در آیفون جدید به بیرون درز کرده که نوید آیفونی بسیار قویتر و با کیفیت‌تر را می‌دهند.

همانگونه که می‌دانید، اپل در سری S از آیفون هیچگاه تغییرات ظاهری جدیدی را ارائه نکرده، اما همواره سعی کرده که ویژگی‌های درونی تلفن‌های خویش را بیش از پیش ارتقاء دهد. این روال سعی شده در سری 5 نیز رعایت شود. عکس‌های درز کرده نیز، جزئیات بیشتری از این تلفن را فاش کرده‌اند.

ادامه مطلب ...

واکنش شیلا خداداد به صفحات اینترنتی به ‌نام خودش + عکس

واکنش شیلا خداداد به صفحات اینترنتی به ‌نام خودش + عکس


این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی آورده است: «اینجانب شیلا خداداد به  دلیل ایجاد شدن صفحاتمتعدد جعلی در شبکه های اجتماعی به نام من و سوءاستفاده های مربوطه، به  اطلاع می رسانم که هیچگونه صفحه ای در فضای سایبری مانند فیس بوک نداشته و تمامی آنچه که جسته و گریخته از آن فضاها به نام من دریافت می شود را تکذیب می کنم».

ادامه مطلب ...

نوکیا و رونمایی از آشا 501: ارزان قیمت، لمسی و با پلتفرم جدید


نوکیا امروز دهلی نو را مکان مناسبی برای معرفی یکی از اعضای جدید خانواده آشا یافت، آشا 501 تلفنی لمسی است که برای پر کردن شکاف تلفن های همراه و تلفن های هوشمند عرضه شده و طراحی آن فاصله زیادی از دیگر اعضای این خانواده گرفته و در دو مدل دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت عرضه خواهد شد. 

یک نمایشگر 3 اینچی با رزولوشن 320 در 240 که با شیشه مقاوم پوشانده شده، میزان نامشخصی از حافظه داخلی، یک کارت حافظه 4 گیگابایتی از نوع میکرو اس دی بر روی تلفن، شکاف میکرو اس دی تا 32 گیگابایت، دوربین 3.2 مگاپیکسلی در عقب، بدون دوربین جلو، وای-فای، قابلیت مخابراتی 2g، و در آخر پورت میکرو یو اس بی و پورت 3.5 میلیمتری هدفون، از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن هستند.

ادامه مطلب ...

تولد ۵۰ سالگی لامبورگینی با ۳۵۰ ابرخودور


امسال تولد ۵۰ سالگی لامبورگینی به حساب می آید و این شرکت برای بزرگداشت آن فکر جالبی کرده است. بزرگترین مجموعه از ابرخودروهای این شرکت از سراسر دنیا دور هم جمع شده اند تا سفری به دور کشور ایتالیا داشته باشند. 


برای این تور ۳۵۰ لامبورگینی از ۲۹ کشور جهان یکجا جمع شده اند. حالا کاروان بزرگی از لامبورگینی ها تشکیل شده که هنگام حرکت در جاده ۴.۵ کیلومتر طول دارد. 


تصاویر را در ادامه مطلب ببینید..................


ادامه مطلب ...

فرم اندام خود را بشناسید و با توجه به ان لباس بپوشید !

با توجه به فرم اندام خود لباس بپوشید !


فرم اندام خود را بشناسید و با توجه به ان لباس بپوشید !
مد به شما کمک می کند چگونه لباس بپوشید، البته با توجه به فرم بدنتان .اگر شما شکل بدنتان را بشناسید- و هر زنی باید این را بداند – با رعایت نکات زیر قادرید لباس مناسب و شایسته خود را پیدا کنید.

ادامه مطلب ...

ترفندهایی برای شعبده بازی با طناب

ترفندهایی برای شعبده بازی با طناب

شعبده باز طنابی را که بوسیله تماشاچیان از وسط قیچی شده است، دوباره سالم می کند!؟

ادامه مطلب ...