تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

آموزش ساخت دستبند نخی

توی این آموزش به شما نشون میدم که چطور با کمترین هزینه و زمان ، یک دستبند نخی زیبا و شیک برای خودتون درست کنید.

به جرات میتونم بگم که دستبند های نخی یا پاراکورد ها جزو پرطرفدار ترین لوازم بین مردم به حساب میاد . با استفاده از این آموزش دیگه لازم نیست پول اضافی برای خرید این دستبند ها بدید و حتی میتونید به تعداد زیاد درست کنید و ازشون کسب درآمد داشته باشید .

این دست بند ها رو به سلیقه خودتون میتونید با رنگ های مختلف تهیه کنید و ازشون لذت ببرید . کمی سلیقه میخواد و اندکی حوصله .

سطح آموزش : حرفه ای 

زمان مورد نیاز : ۳۰ دقیقه – ۱ ساعت

هزینه : کم

Paracord bracelet with a side release buckle آموزش ساخت دستبند نخی

ادامه مطلب ...

جیمیل خود را ضد هک کنید

فقط بحث زمان مطرح است. دیر یا زود ایمیل شما هم هک خواهد شد. بنابراین باور کنید که به نفع خودتان است، امنیت آن را جدی بگیرید. ایمیل شما کلید هویت آنلاین تان است. وقتی کنترل آن را از دست بدهید و یک هکر وارد ماجرا شود، کار خیلی سخت می شود چون ایمیل، یک ایستگاه آنلاین برای سرقت هویت شما است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای این کار، در آن یافت می شود
فقط بحث زمان مطرح است. دیر یا زود ایمیل شما هم هک خواهد شد. بنابراین باور کنید که به نفع خودتان است، امنیت آن را جدی بگیرید. ایمیل شما کلید هویت آنلاین تان است. وقتی کنترل آن را از دست بدهید و یک هکر وارد ماجرا شود، کار خیلی سخت می شود چون ایمیل، یک ایستگاه آنلاین برای سرقت هویت شما است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای این کار، در آن یافت می شود.
codinghorror

ادامه مطلب ...

مدیرعامل گوگل تایید کرد: سیستم عامل عینک گوگل اندروید است


گوگل گلس گجت داغ این روزها است و هنوز سوالات بی پاسخ زیادی در مورد آن داریم. چند روز پیش مشخصات سخت افزاری عینک گوگل منتشر شد، ولی چیزی که تا الان مشخص نشده بود، سیستم عامل اجرایی آن بود. در همین رابطه حدس و گمان های فراوانی در سرتاسر سایت ها فناوری وجود داشت.





ادامه مطلب ...

دانشمندان قاره‌ای گمشده را در زیر اقیانوس هند یافته‌اند!

به تازگی دانشمندان مدارکی مبنی بر وجود قاره‌ای در زیر اقیانوس هند پیدا کرده‌اند. طبق مقاله‌ای که در نشریه National Geoscience منتشر شده است این قاره از جزیره ماداگاسکار جدا شده و بین جزیره ماداگاسکار و اقیانوس هند تکه تکه و غرق شده است.


Lost-Continent


البته تصور نکنید که این همان جزیره آتلانتیس گم شده است اما این اقلیم همانطور که گفته شد بین اقیانوس هند و جزیره ماداگاسکار گم شده و این اتفاق به تاریخی بین ۸۳ میلیون سال تا ۶۱ میلیون سال قبل باز می‌گردد.

ادامه مطلب ...

توییتر سرویس music# را منتشر کرد

Twitter #music

همانگونه که پیشتر بیان شده بود، توییتر قرار است از سرویس جدیدی به نام music# رونمایی کند. هدف سرویس جدید کمپانی توییتر، ارائه تجربه‌ای متفاوت از موسیقی به کاربران است. حالا این سرویس بعد از مدت‌ها انتظار، برای علاقمندان منتشر شده است.

ادامه مطلب ...

عرضه ایکس‌فون موتورولا در 20 رنگ مختلف

X Phone

شایعات زیادی درباره پرچمدار بعدی موتورولا شنیده می‌شود. تلفنی که ایکس‌فون نام گرفته است. بعضی می‌گویند فوق‌العاده است و بعضی عقیده دارند آنچنان جذاب نیست. با اینکه حرف‌های زیادی تا این لحظه شنیده شده، گوگل و موتورولا همچنان سکوت کرده‌اند. آخرین شایعات‌ منتشر شده درباره ایکس‌فون حاکی از این مسأله است که این دستگاه به سمت ظاهری قابل شخصی‌سازی پیش می‌رود.

ادامه مطلب ...

دانلود کنید: 2 ویژگی مهم در ویندوز 8.1

Windows 8

در خبرهایی که روزهای گذشته منتشر شده، شایعاتی درباره امکان بوت مستقیم به دسکتاپ در نسخه ۸.۱ ویندوز شنیده می‌شد. حالا این شایعات بیشتر قوت گرفته‌اند و به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد کلید استارت و بوت مستقیم به دسکتاپ را به ویندوز بازگرداند.

ادامه مطلب ...

نوکیا در حال طراحی فبلت رقیب گلکسی نوت است

تصویر مفهومی از فبلت نوکیا

مایکروسافت امسال سیستم‌عامل موبایل خود را بروز خواهد کرد تا از صفحه‌های نمایش با رزولوشن 1080p پشتیبانی کند و ظاهرا نوکیا نیز قصد دارد تا یک تلفن بزرگ را برای رقابت با گلکسی نوت سامسونگ راهی بازار کند. براساس گزارش فایننشال تایمز، فنلاندی‌ها در تلاش هستند تا اولین فبلت ویندوز فونی دنیا را با صفحه نمایش فول‌اچ‌دی عرضه نمایید.

ادامه مطلب ...

رژه جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش

مراسم رژه جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنج شنبه ۲۹ فروردین همزمان با سالروز ارتش در تهران برگزار شد. عکس/ آرمین کرمی

ادامه مطلب ...

جانورشکاری F-22 Raptor

اف-۲۲ ملقب به جانور شکاری

پس از هواپیمای جنگنده اف-15، دیگر هواپیمای دیگری ویژه نیروی هوایی تولید نشد و البته این هواپیما نیز به خوبی از عهده ایفای نقش یک جنگنده تاکتیکی و چابک و چالاک بر آمده بود، و همچنین در زمان عملیات طوفان صحرا در سال 1991 در عراق و خلیج فارس تنها دو هواپیما به آسانی در آسمان عراق مانور می دادند: 1- هواپیمای F-117 Stealth که به دلیل پنهان بودن از دید رادار و دیگری هواپیمای F-15 که به دلیل قدرت مانور بالا قادر بود به زودی صحنه نبرد را ترک کند؛ تا اینکه با ورود نسل جدیدی از هواپیماهای رادار گریز، انگار دیگر زمان هواپیمای اف-15 که زمانی از آن به عنوان اوج پیشرفت یاد می شد، به سر آمده است.


ادامه مطلب ...

سوال : چرا ویندوز هنگ میکند + جواب

سوال : چرا ویندوز هنگ میکند + جواب


بعضی وقتا هنگ کردن ویندوز بدجور اعصابتان را بر هم ریخته است علت هنگ کردن ویندوز چیست

صفحات آبی، مشکلات هنگام بوت و فریز شدن برنامه‌ها از جمله رایج‌ترین مشکلاتی به شمار می‌رود که در سیستم‌عامل ویندوز مشاهده می‌شود و تنها راه خلاصی از آنها نیز راه‌اندازی مجدد رایانه است. همان‌طور که می‌دانید راه‌اندازی دوباره رایانه در این شرایط نیز مشکلات مربوط به خودش را دارد که برخی آنها عبارت است از: ذخیره نشدن و ناتمام ماندن کارهای در حال انجام و به‌هم ریختگی اطلاعات ذخیره‌شده روی هارد‌دیسک.

ادامه مطلب ...

5 آنتی ویروس قدرتمند و برتر دنیا در سال 2012 انتخاب شدند

http://www.iranparsi.com/uploaded/iranparsi4852282.jpg


اعتبار این نتایج از آن جهت مهم است که کلیه نرم افزار های ضد ویروس معتبر در این آزمونها به طور پیوسته شرکت می کنند و این شرکت داوطلبانه به خودی خود نشان دهنده مستقل بودن آراء این سازمان می باشد.

ادامه مطلب ...

سوال : وقتی کامپیوتر ویروسی شد چیکار کنیم+جواب

سوال : وقتی کامپیوتر ویروسی شد چیکار کنیم+جواب
خلاصی از شریک ویروس برخی مواقع آسان بوده ولی بعضی اوقات به اندکی تدبیر و زیرکی نیاز دارد هرچند میزان موفقیت شما بستگی به موقعیت و شرایط دارد ...

خلاصی از شریک ویروس برخی مواقع آسان بوده ولی بعضی اوقات به اندکی تدبیر و زیرکی نیاز دارد هرچند میزان موفقیت شما بستگی به موقعیت و شرایط دارد با این حال همیشه یک راه یا بیشتر برای خلاصی از شر ویروس‌ها وجود دارد.با ما همراه باشید با بهترین راه از بین بردن ویروسهای مزاحم شرکت مایکروسافت ابزاری را پیشنهاد می‌کند که قادر از بین بردن انواع مختلفی از نرم افزارهای مخرب است؛ این ابزار Windows Malicious Software remoaval Tool (ابزار از بین بردن نرم‌افزارهای مخرب ویندوز) نام دارد اما مایکروسافت نرم‌افزار دیگری را به نام Microsoft Safety Scaaner معرفی و عرضه کرده است.

ادامه مطلب ...