تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

مرورگرهای خود را بدون بسته‌شدن صفحات ریست کنید

در این روش اگر تب‌های مختلفی داشته باشید همگی ری استارت می‌شوند …

به سادگی می‌توانید بدون آنکه صفحات باز شده در مرورگرتان را از دست بدهید، مرورگر را رفرش کنید.

به گزارش تکنــــــــــــازدانلود: برخی مواقع مرورگر درست کار نمی‌کند و شما مجبور می‌شوید آن‌را ری‌استارت کنید. اما نمی‌خواهید صفحاتی که در حال حاضر باز هستند را نیز از دست بدهید. روشی وجود دارد که می‌توانید در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر بدون آنکه صفحه‌ای را از دست بدهید، مرورگر را ری‌استارت کنید.

ادامه مطلب ...

خسارت بزرگ کارمندان به شرکت‌ها بابت فراموش کردن پسورد

این تحقیق از آمارها نتیجه گرفته که کاربران در استفاده از پسورد بسیار ضعیف عمل می‌کنند و ۲۵ درصد کاربران همیشه از یک رمزعبور استفاده کرده و …

یک تحقیق بر روی ۲ هزار نفر در آمریکا و انگلیس نشان می‌دهد که شرکت‌ها به دلیل مشکلات مختلفی که کارمندان‌ با پسوردهای‍شان هنگام کار برخورد می‌کنند، برای هر کارمند حدود ۴۲۰ دلار بهره‌وری از دست می‌دهند و اگر یک کمپانی دارای ۵۰۰ کارمند باشد، در حدود ۲۰۰ هزار دلار خسارت ناشی از مشکلات رمزعبور به شرکت‌ها وارد می‌شود.

به گزارش تکنـــــــــــازدانلود: این تحقیق و نظرسنجی که توسط کمپانی Widmeyer و با حمایت مالی Certify انجام شده، نشان می‌دهد حدود ۴۹ درصد از پاسخ‌دهندگان به سؤالات، از گوشی‌های شخصی همراه خود برای کارهای مربوط به محل کارشان استفاده می‌کنند و بیشتر از یک‌سوم آنها اعتراف کردند که بر روی گوشی‌های‌شان از پسورد استفاده نمی‌کنند در حالی که ایمیل‌ها یا اسناد محرمانه شرکت و اطلاعات مربوط به مشتریان را در گوشی‌های همراه خود نگهداری می‌کنند.

تام کمپ رئیس کمپانی Certify در این‌باره گفت: «فکر کنم خیلی‌ها با من هم‌نظر هستند که این‌روزها پسوردها دیگر کارایی خود را از دست داده‌اند و واقعا شوک‌آور است وقتی می‌بینیم مشکلات ناشی از پسوردها چقدر برای شرکت‌ها هزینه‌بر شده است

ادامه مطلب ...

احمد ابوسمره مغز متفکر فضای‌مجازی داعش !

این فرد که تابعیت سوری و آمریکایی دارد در سال ۲۰۰۴ کار خود را با فعالیت در بخش رسانه‌های «القاعده» آغاز کرده است.

احمد ابوسمره که از مدت‌ها پیش در لیست عناصر تروریستی آمریکا قرار دارد، مسئول اصلی بخش پایگاه‌های اجتماعی و تبلیغات رسانه‌ای داعش است.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: احمد ابوسمره جوان ۳۲ ساله متولد فرانسه و تحصیلکرده آمریکا در رشته‌های فناوری اطلاعات، متخصص رایانه و پایگاه‌های اسلامی جبهه اسلامی عراق و شام (داعش) است.

وی از سال ۲۰۰۹ در فهرست عناصر تروریستی آمریکا قرار دارد و تحت تعقیب است و اف بی‌آی برای یافتن او جایزه ۵۰ هزار دلاری تعیین کرده.

این فرد که تابعیت سوری و آمریکایی دارد در سال ۲۰۰۴ کار خود را با فعالیت در بخش رسانه‌های «القاعده» آغاز کرده است.

ادامه مطلب ...

برطرف شدن باگ sql injection در آپدیت جدید ۷٫۳۲ Drupal

آسیب‌پذیری مذکور توسط یک شرکت آلمانی امنیت PHP به نام سکشن انیس کشف شده است که توسط یک مشتری ناشناس برای بررسی و ممیزی Drupal به کار گرفته شده بود.

گروه امنیتی Drupal گزارش داده است که نسخه‌هایی از Drupal 7 تا پیش از ۷٫۳۲ در برابر یک نقص امنیتی تزریق SQL بسیار حیاتی آسیب‌پذیر هستند.

به گزارش تکنـــــــــــــــــازدانلود: دروپال سامانه ی مدیریت محتوای متن بازی است که میلیون ها وب گاه مهم با استفاده از آن ایجاد شده اند. این سامانه توسط یک جامعه ی بسیار فعالی از علاقه مندان توسعه داده و پشتیبانی می شود.
به گزارش پایگاه اخبار امنیتی فن آوری اطلاعات و ارتباطات، آخرین نسخه ی این سامانه که با نام دروپال ۷ شناخته می شود، در اغلب سایت های دروپالی مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل آسیب پذیری این سامانه، زنگ خطری برای بسیاری از وب گاه های دروپالی می باشد.
در حین بررسی کد این CMS، یک آسیب پذیری تزریق SQL در هسته ی دروپال کشف شده است که مهاجم می تواند با سوء استفاده از آن کنترل کامل وب گاه را با مجوزهای مدیر وب گاه به دست بگیرد. حتی مهاجم می تواند بدون به جا گذاشتن هیچ اثری که قابلیت ره گیری داشته باشد به اجرای کد PHP بپردازد.

ادامه مطلب ...

تغییر الگوریتم پیج رنک گوگل برای مجازات سایتهای هک داد

گوگل اعلام کرده یکسری از کلمات را از قابلیت تکمیل خودکار در موتور جستجوی خود حذف خواهد کرد.

گوگل مبارزه خود با هک محتوا را افزایش داده و بخصوص الگوریتم پیج رنک خود را تغییر داده تا صفحات وبی که محتوای هک شده را پیشنهاد میکند را مجازات کند.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: گوگل نسخه جدیدی از راهنمائی که تصمیمات جدیدش برای مبارزه با هک را توضیح میدهد منتشر کرده است.

همچنین روی بلاگ خود اقداماتی را که از چند ماه پیش برای محدود ساختن لینکهائی که در موتور جستجویش به محتوای هک شده منتهی میشوند به عمل اورده را توضیح داده است.

گوگل در ابتدا توضیح داده که بعضی جستجوهای روشن چون “دانلود”, “رایگان” یا “تماشا” را بصورت یک فرمت تبلیغی جدید که سرویسهای گوناگونی که در انها محتوای قانونی ارائه میشود را نمایش خواهد داد. این نوع تبلیغ ابتدا در ایالات متحده امریکا نمایش داده خواهد شد.

همچنین گوگل تغییر الگوریتم خود برای تنبیه بیشتر صفحات وبی که از DMCA شکایتی از انها دریافت کرده را تائید کرده است.  ادامه مطلب ...

سوء استفاده نفوذگران از تبلیغات آنلاین

جرمان سایبری با زیرکی از طریق شرکتهای تبلیغاتی اقدام به خرید فضاهای تبلیغاتی مناسب جهت نمایش برای افرداد خاص می کنند.

فوذگران از تغییراتی که اخیراً در نحوه فروش تبلیغات آنلاین به وجود آمده است، سوء استفاده کرده و از امکان تبلیغات هدفمند برای ارسال دقیق بدافزار به قربانیان خود بهره می برند.

تکنــــــــــــازدانلود: مشاهدات و بررسی های شرکت امنیتی Invincea نشان می دهد که کاربران در برخی شرکتهای مرتبط با مراکز نظامی و فضایی مورد هدف تبلیغات مخرب و آلوده ای قرار گرفته اند که آن تبلیغات برای هیچ کاربر دیگری به نمایش در نیامده اند.

نفوذگران و مجرمان سایبری از تغییراتی که اخیرا در دنیای تبلیغات اینترنتی صورت گرفته و باعث شده تا فضاهای تبلیغاتی بصورت حراج های آنی و آنلاین به تبلیغ دهندگان فروخته شوند، سوء استفاده می کنند تا قربانیان خود را هر چه دقیق تر هدف بگیرند.

فضاهای تبلیغاتی بر روی اینترنت به گرانترین پیشنهاد از سوی تبلیغ دهندگان فروخته می شود و تبلیغ دهنده می تواند با تعریف بازه نشانی های IP، منطقه جغرافیایی، حوزه فعالیت و یا حتی با ذکر نام موسسات خاص، تعیین کند که تبلیغ برای چه کاربرانی نمایش داده شود.

مجرمان سایبری با زیرکی از طریق شرکتهای تبلیغاتی اقدام به خرید فضاهای تبلیغاتی مناسب جهت نمایش برای افرداد خاص می کنند. شرکت در حراج های آنی و آنلاین در بسیاری از موارد آنقدرها هم گران نیست و می تواند حتی زیر یک دلار قیمت داشته باشند.

پس از برنده شدن در حراج، طرح آگهی برای نمایش عرضه می شود. در صورت کلیک بر روی آگهی، کاربر به یک صفحه مخرب بر روی یک سایت سالم و واقعی هدایت می شود. به گزارش شبکه گستر, از طریق این صفحات مخرب، از نقاط ضعف مختلف سیستم عامل، مرورگر و … قربانی سوء استفاده شده و با دسترسی غیرمجاز به کامپیوتر قربانی، امکان نصب انواع بدافزارها فراهم می گردد.

ادامه مطلب ...

شیوع ویروس ابولا در اینترنت

ترس و وحشت مردم از ویروس ابولا باعث می‌شود که نسبت به آن حساس شده و آن را پیگیری کنند و این بهترین شرایط را برای کلاهبرداران اینترنتی فراهم کرده است.

کلاهبرداران اینترنتی در حملات جدید سایبری خود، از توجه جهانی به ویروس ابولا سوءاستفاده کرده و با اجرای روش فیشینگ در فضای مجازی، قربانیان بسیاری می‌گیرند.

تکنـــــــــــــازدانلود: تیم آمادگی اضطراری کامپیوتر ایالات متحده آمریکا(US-CERT) در یک گزارش هشدار دهنده اعلام کرد هکرها ایمیل‌هایی مربوطه به بیماری ابولا که در واقع حاوی لینک‌های ویروسی هستند، برای کاربران به صورت گسترده ارسال می‌کنند تا بتوانند با نفوذ به سیستم قربانیان، اطلاعات شخصی آنها از جمله نام کاربری و رمز عبور سیستم کامپیوترشان را به سرقت ببرند.

کاربر به محض ورود به ایمیل ارسالی هکرها و دانلود فایل‌های ضمیمه ایمیل، سیستم‌اش آلوده به ویروس می‌شود.

کن وستین محقق امنیت اینترنت کمپانی Tripwire در این‌باره گفت: «روش جدید هکرها کاملا غیر معمول است چون‌که از اتفاقاتی مثل گسترش ویروس خطرناک ابولا که همه را در سطح جهان به تکاپو انداخته، به عنوان روش فیشینگ استفاده کرده‌اند.»

وی افزود: «ترس و وحشت مردم از ویروس ابولا باعث می‌شود که نسبت به آن حساس شده و آن را پیگیری کنند و این بهترین شرایط را برای کلاهبرداران اینترنتی فراهم کرده است. مردم در این شرایط اشتباهات زیادی مرتکب می‌شوند و نمی‌توانند ایمیل‌های مشکوک را تشخیص داده و با توجه به حساسیت‌شان به شیوع بیماری، ایمیل‌های مربوط به این بیماری را سریع باز کرده و لینک‌ها و ضمیمه‌‌های ایمیل‌ را سریعا اجرا می‌کنند که در واقع خیلی راحت اسیر فیشینگ هکرها می‌شوند.»

ادامه مطلب ...

واکنش مرورگرهای مشهور در برابر حملات POODLE

Google زمان مشخصی برای غیرفعال کردن پودمان SSL 3.0 اعلام نکرده است و تنها قول چند ماه آینده را داده است.

شرکت های سازنده مشهورترین مرورگرهای دنیا اقداماتی را که در برابر ایمن سازی مرورگر خود در برابر حملات POODLE انجام خواهند داد، اعلام کردند. حملات POODLE روش جدید سوء استفاده از نقطه ضعف در پودمان قدیمی SSL 3.0 است که اخیراً توسط کارشناسان Google ابداع شده است.

تکنــــــــــــازدانلود: Mozilla تنها سازنده ای است که به صراحت و روشنی برنامه کاری خود را اعلام کرده است. طبق اطلاعیه موسسه Mozilla پودمان SSL 3.0 در نسخه Firefox 34 بطور پیش فرض غیرفعال خواهد شد. این نسخه حدود ۵ هفته دیگر منتشر خواهد شد ولی تا آن زمان غیرفعالسازی در نسخه های آزمایشی و نهایی نشده مرورگر Firefox به تدریج اعمال خواهد شد.

Google زمان مشخصی برای غیرفعال کردن پودمان SSL 3.0 اعلام نکرده است و تنها قول چند ماه آینده را داده است. البته مرورگر Chrome و سرورهای تحت وب Google از راهکاری برای جلوگیری از تنزل پودمان SSL یا TSL به نسخه های قدیمی و آسیب پذیر استفاده می کنند که می تواند در برابر حملات POODLE بسیار کارساز باشد.

ادامه مطلب ...

عکس های جدید بازیگران ایرانی

صبر کنید تصاویر بارگذاری شوند


حدیث میرامینی

98091323095930159280 عکس های جدید بازیگران ایرانی (سری 57)

ادامه مطلب ...

غول پیکر ترین کشتی تفریحی جهان (تصاویر)

تکنــــــــــــازدانلود: بزرگترین کشتی تفریحی جهان روز چهارشنبه در ساوتهمپتون انگلیس پهلو گرفت. این کشتی غول پیکر که دارای ۱۶ عرشه، استخر، زمین تنیس، زمین گلف و پارک است، ظرفیت حمل ۶ هزار و ۲۹۶ مسافر را داراست.

IMG12374638 غول پیکر ترین کشتی تفریحی جهان (تصاویر)

ادامه مطلب ...

شباهت علی دایی با یک هنرپیشه آمریکایی + عکس

ali%20daei شباهت علی دایی با یک هنرپیشه آمریکایی + عکس

یک سایت خارجی از شباهت علی دایی اسطوره فوتبال ایران به یک هنرپیشه آمریکایی می گوید. این سایت که imbdo نام دارد در مطلبی اشاره کرده که “نیک لاچی” و علی دایی که به ترتیب هنرپیشه مطرح هالیوود و بهترین گلزن رده ملی جهان هستند شباهتی با یکدیگر دارند. البته این نظر این سایت آمریکایی است. هرچند که این دو خیلی هم بی شباهت به هم نیستند

ادامه مطلب ...

گربه ای با چهره همیشه متجعب (تصاویر)

4YD3jlKqy2 گربه ای با چهره همیشه متجعب (تصاویر)

 این گربه با رنگ سیاه مو های دور دهانش همیشه شبیه به یک گربه شگفت زده و متعجب دیده می شود که همین او را در رسانه های اینترنتی مشهور و محبوب کرده است. ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام بازی

( آهنگ : مهدی احمدوند ، تنظیم : حامد شمس )

Mostafa Yeganeh Bazi دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام بازی

ادامه مطلب ...