تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

جوک توپ و باحال خنده دار بهمن 92

جوک توپ و باحال خنده دار بهمن 92

دختر است دیگر ، گاهی دلش میخواهد بزند فک همه را پایین بیاورد
لیکن زورش نمیرسد ، فلذا هی استاتوس میگذارد !
.
.
ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺧﻄﺎﯾﯽ ﻧﮑﻨﯿﻢ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻫﻢ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﭼﻮﻥ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟﺎﯾﺰ ﺍﻟﺨﻄﺎﺳﺖ !
.
.
ﺍﻻﻥ ﺗﻮی ﻣﻬﺪ ﮐﻮﺩﮐﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻫﻤﻪ ﺗﺒﻠﺖ ﺩﺍﺭﻥ !
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻦ ﺳﻪ ﺑﺮﺍﺑﺮ سن ﺍﯾﻨﺎ ﺳﻦ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﯾﻪ ﺗﻠﻔﻦ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﺩﮐﻤﻪ ﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﻣﯿﺰﺩﻡ می گفت : ﻫﺎﭖ ، ﻫﺎﭖ ، ﻫﺎﭖ !
.
.
فقط یه ایرانی میتونه آدمو صدا کنه و زمانی که رفتی پیشش ازت سوال کنه : چی کارت داشتم ؟؟؟
جالب اینکه ما هم میشینیم حدس می زنیم یارو چیکارمون داشته !

ادامه مطلب ...

دانلودآهنگ جدیدمازیار فلاحی بانام مهمون من باش

دانلودآهنگ و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام مهمون من باش

ترانه سرا : یاحا کاشانی | آهنگساز : مازیار فلاحی | تنظیم : آرش صدا 

میکس و مستر : آرش پاکزاد

Mazyar دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی با نام مهمون من باش

ادامه مطلب ...

وب، منبع اصلی آلودگی‌های بدافزاری

وب، منبع اصلی آلودگی‌های بدافزاریبدافزارها به روش‌های مختلفی می‌توانند به شبکه یک شرکت وارد شوند. بر اساس مطالعات جدید انجام شده توسط شرکتTrustwave، در بیشتر سازمان‌ها مرور و گردش در وب نقطه اصلی ورود بدافزارها محسوب می‌شود.

یافته‌های این گزارش نشان می‌دهد که 74 درصد از پاسخ‌گویان از طریق مرور وب به بدافزار آلوده شده‌اند. در مقابل، 64 درصد نیز گفته‌اند که ایمیل مسیر ورود بدافزارها به سازمان آنها بوده است. صرفاً 14 درصد نیز رسانه‌های اجتماعی یا برنامه‌های وب 2.0 را به جهت آلوده کردن شبکه‌های خود به بدافزار مقصر دانسته‌اند.










ادامه مطلب ...

آرامش‌بخش‌ترین مناطق جهان


آرامش‌بخش‌ترین مناطق جهان

برای تعطیلات بهاره چه فکری کرده‌اید؟ اگر از آلودگی و شلوغی شهرهای پرجمعیت خسته شده یا نیاز به تغییر آب‌و‌هوا دارید، شاید مقصد بعدی شما هم یکی شهرها و مکان‌هایی باشد که قصد معرفی آنها را داریم. در این سفرنامه کوتاه، شما را با تعدادی از مناطق زیبا و آرامش‌بخش دنیا آشنا می‌کنیم. با تکنازدانلود همراه شوید.

ادامه مطلب ...

هک دستگاه های هوشمند خانگی

هک دستگاه های هوشمند خانگی
محققان حادثه ای را کشف کردند که در آن هکرها حملات سایبری را علیه دستگاه های کوچک خانگی راه اندازی کردند.

شرکت امنیتی Proofpoint در گزارشی آورده است که از تاریخ 23 دسامبر تا ششم ژانویه دستگاه های کوچک مانند تلویزیون های هوشمند و یخچال هایی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند برای ارسال 750000 هرزنامه استفاده شده است.

هم چنین در گزارش این شرکت آمده است که با افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند و دستگاه هایی که به اینترنت متصل می شوند، حملات و خطراتی که اینگونه دستگاه ها را تهدید می کند افزایش می یابد. مجرمان سایبری از مسیریاب های خانگی، وسایل هوشمند و سایر ابزارهایی که به اینترنت وصل می شوند سوء استفاده می کنند تا بتوانند از طریق آن ها بات نت های خرابکارانه راه اندازی نمایند.

محققان معتقدند این دستگاه ها با حفاظت امنیتی ضعیفشان، برای مهاجمان جذاب تر می باشند و در مقایسه با رایانه های شخصی، لپ تاپ ها و تبلت ها، مهاجمان راحت تر می توانند این دستگاه ها را آلوده نمایند.

ادامه مطلب ...

نقاشی های جالب 3بعدی

اخبار ,اخبار گوناگون ,نقاشی‌های سه بعدی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک هنرمند با نزدیکی طراحی‌‌های سه بعدی حیرت‌انگیزی از نقاشی‌های جذاب تولید کرده است.

گفتنی است، این هنرمند ابتدا طراحی اولیه را انجام داده نگاه با محاسبات ریاضی و پیگیری قوانین فیزیکی و همینطور بررسی خطای دید افراد این اشکال زیبا را ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب ...

اینترنت اشیاء امن نیست: هزاران دستگاه به منظور ارسال اسپم و فیشینگ هک شدند


Internet of Things

اینترنت اشیاء آینده را رقم خواهد زد؛ یا حداقل برای آن‌هایی که CES 2014 را دنبال کردند اینگونه به نظر می‌رسد. در حالی که ما بخاطر اتوماسیون‌ها و لوازم خانگی هوشمند هیجان‌زده هستیم خبر می‌رسد که کمپانی‌های سازنده تکه‌های پازل اینترنت اشیاء، امنیت مورد نیاز را در آن‌ لحاظ نمی‌کنند.

ادامه مطلب ...

مرد عجیب الخلقه و ترسناک ایرانی !+عکس

مرد عجیب الخلقه و ترسناک ایرانی !+عکس

سیاه خان بوشهری در صد و یک سال پیش در سال ۱۲۹۱ شمسی در اطراف شیراز در روستایی در اطراف زرقان در خانواده ای کشاورز با زایمان طبیعی به دنیا آمد.او از ۶ سالگی به بعد به طور ناگهانی سریع دچار رشد بدنی شد به طوری که در ۹ سالگی ۲۰ ساله به نظر می‌رسید. روزها در کنار خیابان و پیاده رو، کنار جوی آب و زیر سایه درختان و ساختمان‌ها او را روی تکه پارچه‌ای می‌نشاندند و مردم و رهگذران به صورت سیرک یا نمایش به دیدن هیکل و قیافه وحشتناک او می‌آمدند و گاه بعضی تماشاچیان به او کمک‌های مادی مختصری به صورت صدقه می‌کردند.

ادامه مطلب ...

اتفاق عجیب و وحشتناک در لحظه دفن شارون !!+عکس

اتفاق عجیب و وحشتناک در لحظه دفن شارون !!+عکس

در لحظاتی که جنازه آریل شارون، نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در قبر گذاشته شد، تمام منطقه شروع به لرزش کرد، به طوری که شرکت کنندگان در مراسم تدفین به وحشت افتادند.

جنازه آریل شارون، جنایتکاری که از ۱۴ سالگی به گروه “هاگانا” نیروی ویژه کشتار خانواده های فلسطینی برای بیرون راندن آنها ار منازلشان، پیوست و تا پایان عمر دست از ریختن خون ساکنان سرزمین فلسطین برنداشت، دیروز در ویلا و مزرعه شخصی اش در صحرای نگو دفن شد.

ادامه مطلب ...

"پولشویی الکترونیک" چیست؟

همانطور که می دانید پول‌شویی یعنی مشروع جلوه‎دادن پول‌هایی که از راه‎های غیرقانونی و نامشروع به‎دست می‌آیند با استفاده از روش‌هایی که باعث پنهان شدن منشاء غیر قانونی آن پول‌ها می‌شوند.
به گزارش بانکی دات آی آر، با گسترش دامنه استفاده از بستر اینترنت برای ارائه خدمات الکترونیک جرایم مالی و بانکی هم به سمت الکترونیک شدن پیش رفت. در این گزارش شما را با یکی از جدید ترین اشکال جرایم الکترونیک یاهمان پول شویی الکترونیک آشنا می کنیم.
ظهور بانکداری الکترونیک پدیده مبارکی بود که دارای مزایا و محاسن فراوانی نسبت به شیوه های قدیمی تر بانکداری بود، به نحوی که در زمان، انرژی و سرمایه های مردم و بانک به شکل چشم گیری صرفه جویی می کرد این پدیده جدیدحتی موجبات خوشحالی بزهکاران را فراهم آورد به شکلی که این فناوری جدید چنان برای پول‎ شویان شگفت‎انگیز بوده که آن را ساحل نجات و بهشت خود نامیده‎اند؛
مجرمان و پیشروان پول شویی از بستر بانکداری الکترونیک به شیوه های گوناگون برای مشروع نشان دادن پول های کثیف خود استفاده می کنند.

ادامه مطلب ...

این مرد عجیب 70 سال آب و غذا نخورده است! +عکس

این مرد عجیب 70 سال آب و غذا نخورده است! +عکس

وزارت دفاع هند در حال بررسی مردی است که گفته می شد از ۷۰ سال قبل تا کنون بدون خوردن و نوشیدن به زندگی خود ادامه داده است.

در راستای این بررسیها محققان بیمارستان احمدآباد هند شرایط جسمی “پرالاد جانی” را تحت کنترل گرفتند و تائید کردند که این مرد هندی که از ۶ روز قبل در این بیمارستان به سر می برد تاکنون به آب و غذا دست نزده است

به اعتقاد وزارت دفاع هند، کشف راز این مرد هندی می تواند به زندگی سربازانی که ناچارند در شرایط بحرانی بدون آب و غذا زندگی کنند کمک کند. به گفته پزشکانی که این مرد را معاینه کرده اند با وجود سن بالا هیچ علامت سوء تغذیه و کم شدن آب در بدن وی مشاهده نمی شود.

ادامه مطلب ...

22000 دستگاه مکینتاش آلوده به بدافزار

22000 دستگاه مکینتاش آلوده به بدافزار Flashback
محققان شرکت امنیتی Intego دریافتند، بات نتی که در نتیجه آلوده شدن سیستم های مکینتاش به بدافزار OSX/Flashback ایجاد شده بود، هم چنین فعال است و در حال حاضر حدود 22000 ماشین آلوده به این بدافزار می باشند.
در ابتدا ممکن است این رقم قابل توجه باشد اما با توجه به آخرین تحقیقات صورت گرفته بر روی نسخه های OS X که آلوده به بدافزار می باشند، این رقم چندان تعجب آور نیست.
شرکت Intego برای اولین بار در سال 2011 بدافزار Flashback را کشف کرد و در سال 2012 نسخه جدید این بدافزار که از آسیب پذیری های جاوا سوء استفاده می کرد، بیش از 600000 دستگاه مکینتاش را آلوده نمود.

زمانی که شرکت اپل متوجه این بدافزار شد، با استفاده از ویژگی XProtect و افزودن این بدافزار به لیست سیاه بدافزارها توانست آن را شکست دهد و هم چنین این شرکت در یک به روز رسانی امنیتی با استفاده از ابزاری توانست این بدافزار را از روی سیستم ها حذف نماید.

ادامه مطلب ...

هک مجدد مایکروسافت


هک مجدد مایکروسافت

ده روز پس از آن که منابع رسانه اجتماعی اسکایپ توسط Syrian Electronic Army ربوده شد، حساب کاربری اخبار مایکروسافت بر روی توییتر نیز توسط این گروه هک شد. در طول یک ساعت، تمامی توییت ها حذف شدند.

شرکت مایکروسافت تاکنون در خصوص علت ارتباط ربایی حساب های اسکایپ اظهار نظر نکرده است اما به نظر می رسد که این حمله از طریق سوء استفاده از کاربری که به حساب های کاربری دسترسی داشته است صورت گرفته است. ممکن است چنین روشی در خصوص هک حساب توییتری مایکروسافت نیز صادق باشد. ادامه مطلب ...