تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

بد‌افزاری که سیستم عامل Mac OS X اپل را منفجر کرد

در سال‌های اخیر تعداد فروش رایانه‌های اپل در بازار مصرف و علاقه کاربران به محصولات این شرکت مقدار چشمگیری افزایش داشته است، به‌طوری که فقط در آمریکای شمالی اپل ۲۰% از سهم بازار فروش رایانه‌ها را به خود اختصاص داده است.

در سال ۲۰۱۵ ، ۵ برابر سال‌های ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۴ سیستم بدافزار در سیستم عامل (OS) دسکتاپ اپل مشاهده شده است و این در حالی است که امسال هنوز به پایان سال نرسیده و کماکان باید منتظر حملات احتمالی بد‌افزارها به اپل باشیم.

به گزارش تکنــــــــــــــــازدانلود: در زبان انگلیس مثلی هست که می‌گوید، شهرت زیاد می‌تواند برای صاحبش خفت و خواری نیز به بار آورد. اگر هم برای اثبات این موضوع به دلیل و مدرک نیاز دارید، لازم نیست که راه دور بروید. فقط کافی است به مشکل اخیر انتشار بدافزار (malware) در سیستم عامل مک او اس ایکس اپل (Mac OS X.) نگاهی بیاندازید.

ادامه مطلب ...

بازداشت هکری که ۱۲ ساعت در روز را صرف دیدن قربانیان خود از طریق وب‌کم می‌کرد

ریگو در دادگاه به دلیل اتهامات وارده، به ۲۰ هفته زندان، قرار گرفتن در فهرست سوءاستفاده‌گران برای مدت ۷ سال، و هم چنین ۲۰۰ ساعت کار در سرویس‌های عمومی محکوم شد.

نفوذگری که با استفاده از بدافزار Blackshade RAT توانسته بود وب کم‌های رایانه‌ها را مورد نفوذ قرار دهد و به طور پنهان مردم را تماشا کند به زندان افتاد.

تکنــــــــــــــازدانلود:  گفته می‌شود این شخص یعنی استفان ریگو، شهروند لیدزی در بریتانیا ، که بیش از نیمی از قربانیان را خود می شناخته است، برای مدت ۵ تا ۱۲ ساعت در روز، آن‌ها را رصد کرده و هر کاری را که آنان در برابر وب‌کم انجام می‌داده‌اند تماشا می‌کرده‌است.

۱۲ ساعت در روز مانند نوعی از اعتیاد به این کار است!

به طور مثال او برخی کاربران را به هنگام استفاده از اسکایپ برای چت خصوصی مشاهده می‌کرده ‌است.

ادامه مطلب ...

۳۰۰ هزار دلار برای شکستن رمزگذاری تلگرام!

در صورتی که کاربری بتواند از کد تلگرام رمزگشایی کند، به چندین امکان بسیار بزرگ دسترسی خواهد یافت. شرکت‌کنندگان می‌توانند ترافیک این اپلیکیشن را رصد کنند و حتی به صورت سرور تلگرام عمل کرده و به آن حمله کنند.

وب‌سایت رسمی تلگرام آگهی جدیدی برای رقابت هکرها منتشر کرده است.

تکنـــــــــــــــازدانلود: به گفته این وب‌سایت اوایل امسال رقابتی برای شکستن رمزگذاری اپلیکیشن تلگرام به راه افتاده بود که بی‌نتیجه پایان یافت. اما تلگرام باز هم رقابت را تمدید کرده و این‌بار جایزه بزرگ‌تری تعیین کرده است. میزان جایزه شکستن قفل این اپلیکیشن ۳۰۰ هزار دلار اعلام شده است. در صورتی که کاربری بتواند از کد تلگرام رمزگشایی کند، به چندین امکان بسیار بزرگ دسترسی خواهد یافت. شرکت‌کنندگان می‌توانند ترافیک این اپلیکیشن را رصد کنند و حتی به صورت سرور تلگرام عمل کرده و به آن حمله کنند.

ادامه مطلب ...

ساخت اسلحه هوشمند برای نابودی اهداف مخفی پشت موانع

محاسبات رایانه ای حتی زمین دقیق فعال شدن چاشنی انفجاری گلوله این اسلحه را هم مشخص می کند تا نابودی هدف به بهترین نحو صورت بگیرد.

ارتش آمریکا قصد دارد از اوایل سال آینده استفاده از اسلحه هوشمند جدیدی را آغاز کند که مجهز به سیستم خاصی برای شناسایی اهداف در پشت موانع مختلف و نابودی آنها است.

به گزارش  تکنــــــــــــــــــــازدانلود: با استفاده از این اسلحه می‌توان به عنوان مثال افرادی را که در پشت دیوار یک ساختمان مخفی شده‌اند شناسایی کرده و مورد هدف قرار داد؛ در واقع این اسلحه پناه گرفتن در پشت انواع موانع را برای جلوگیری از برخورد تیر بی فایده می‌کند.

اسلحه یاد شده که XM25 نام دارد توسط شرکت Orbital ATK طراحی شده و استفاده از آن به راحتی استفاده از یک مسلسل عادی است؛ سیستم کنترل شلیک اسلحه یاد شده کاملا هوشمند است و به هر سربازی که از مهارت‌های اولیه برای شلیک برخوردار است، امکان می‌دهد تا تا هدف را شناسایی کند. ادامه مطلب ...