تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

کشف آسیب پذیری از سرویس ایمیل رسمی روسیه توسط یک محقق امنیت ایرانی

سرویس ایمیل رسانی رسمی کشور روسیه این آسیب پذیری را تایید کرده است.

احسان حسینی یکی از محققین در حوزه امنیت، توانسته است یک آسیب پذیری از سرویس ایمیل رسمی کشور روسیه را کشف و ثبت کند.

به گزارش تکنــــــــــــازدانلود: این آسیب پذیری که خطرناک گزارش شده است، این امکان را به نفوذگر می دهد تا یک پیامک تقلبی و ویرایش شده را را برای کاربران ارسال کند. این مشکل، زمان ثبت نام و احراز هویت از طریق ارسال پیامک رخ می دهد.

با این سطح دسترسی، امکان ارسال پیام های تقبلی از سرویس ایمیل روسیه به راحتی انجام می پذیرد و باعث تداخل در پیام های ارسالی از این سرویس روسی به کاربران خواهد شد. این آسیب پذیری از طریق ثبت یک شماره تلفن همراه و ویرایش پیامک سرویس ایمیل هنگام ارسال به کاربر قابل انجام خواهد بود.

ادامه مطلب ...

خنثی سازی روزانه حمله هکرهای ایرانی توسط انگلیس

دیلی میل می گوید که مظنونان اصلی ایران، روسیه و کره شمالی اند و مرکز امنیت سایبری ملی بریتانیا در ماه اول تاسیس، توانست ۶۸ حمله عمده را خنثی کند.

نشریه بریتانیایی دیلی میل می گوید مرکز امنیت سایبری ملی بریتانیا روزانه به طور میانگین دو حمله سایبری از سوی هکرهای روس، کره شمالی و ایرانی را خنثی می کند.

تکنـــــــــــــازدانلود:  نشریه بریتانیایی دیلی میل می گوید مرکز امنیت سایبری ملی بریتانیا روزانه به طور میانگین دو حمله سایبری از سوی هکرهای روس، کره شمالی و ایرانی را خنثی می کند.

ند.
ادامه مطلب ...

چرا باید از هک شدن یاهو ترسید؟

تنها پسورد ایمیل یاهو را عوض نکنید؛ مطمئن شوید که کلیه پسوردهای مورد استفاده در دیگر حساب‌هایتان با یکدیگر متفاوت باشند

یاهو گفته‌ که اطلاعات بیش از یک میلیارد حساب هک شده‌است.ولی آیا این موضوع باید شما را نگران کند؟ در آینده برای محافظت از حساب‌های کاربری خود چه می‌توانید بکنید؟
“وحشت نکنید”

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود:  این توصیه‌ای است که گراهام کلولی، متخصص امنیت اطلاعات در صحبت با بی‌بی‌سی مطرح می‌کند. هرچند وی در ادامه می‌افزاید که دلایل زیادی برای نگرانی وجود دارند.
مردم ممکن است تصور کنند که این رخنه اطلاعاتی احتمالا تاثیری بر آنان ندارد. زیرا این حمله هکری سه سال پیش اتفاق افتاده‌ و در طول این مدت، بابت سوءاستفاده احتمالی از آن اطلاعات اخبار گسترده‌ای منتشر نشده است.
ادامه مطلب ...