تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

چگونه عملکرد صحیح آنتی ویروس خود را تست کنیم؟؟

آیا شما فکر می کنید در برابر ویروس ها محافظت می‌شوید حتی اگر آنتی‌ویروس نصب کرده باشید؟ چگونه بدون آزمایش آنتی ویروس خود مطمئن هستید که درست کار می‌کند؟ بنابراین مهم هست که آنتی‌ویروس خود را پس از نصب تست کنید.
در ادامه روش انجام این آزمایش را ببینید:

ادامه مطلب ...

قلب اینترنت هک شد


قلب اینترنت هک شدسازمان آیکان اخیراً قربانی نقض امنیتی با حمله فیشینگ شده و کارکنان داخلی سازمان با کلیک روی ایمیل ناشناس و فریب آمیز راه ورود هکرها را بازکرده و دسترسی به بانک اطلاعات در بخش DNS لو رفته است.


سازمان آیکان به عنوان قلب اینترنت، سازوکار نام‌ها و دامنه‌های اینترنتی را در جهان مدیریت می‌کند و در این حمله دسترسی به سطح ادمین روی پرونده مشتریان در منطقه موسوم به Centralized Zone Data System در دست حمله‌کنندگان قرارگرفته است.

این دسترسی در سطح پَروَنجاه‌‌های(فایل‌های) منطقه عمومی غیرقابل تغییر نیز صورت گرفته است.
ادامه مطلب ...

جنجالی که هکرهای سونی با افشای اطلاعات پشت صحنه هالیوود برپا کرده‌اند


http://www.penicillin.ir/images/Sony_pictures_logo.png

جنجالی که هکرهای سونی با افشای اطلاعات پشت صحنه هالیوود برپا کرده‌اند

روز بیست و چهارم نوامبر کامپیوترهای شرکت سونی پیکچرز که یکی از بزرگ‌ترین غول‌های صنعت سرگرمی است از کار افتادند. خیلی زود همه متوجه شدند که یک حمله اینترنتی در کار است و پس از آن‌که FBI اطلاعیه‏ای در مورد یک بدافزار سارق اطلاعات منتشر کرد همگان متوجه شدند این شرکت مورد حمله هکری گسترده قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...

سود خدمات نرم‌افزاری 10 برابر فروش گوشی است!

 سود خدمات نرم‌افزاری 10 برابر فروش گوشی است!
رشد تقاضا برای محصولات اپل طی سال‌های اخیر اگرچه به رونق بازار فروشندگان محصولات این برند منجر شده است، اما از سویی به ایجاد شغل و درآمدهای جدیدی انجامیده است که سودی هنگفت برای شاغلان خود دربر دارد.

ادامه مطلب ...

در کرمان دو قاچاقچی کشته شدند + تصاویر

در جریان عملیات پلیس کرمان ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر صبح امروز در ماهان کرمان کشف و دو نفر قاچاقچی به هلاکت رسیدند.

 

تکنـــــــــــــازدانلود: چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن اعلام این خبر از درگیری با این قاچاقچیان در ساعت پنج و ۳۰ دقیقه امروز در حوالی محور بم – کرمان خبر داد و گفت: این باند از طریق مرزهای شرقی استان وارد کرمان شده بود که با اقدام مطلوب نیروی پلیس شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.
سردار چناریان با اشاره به مسلح بودن این قاچاقچیان گفت: در این درگیری دو نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیده و یک دستگاه خودرو، چندین قبضه اسلحه و مهمات کشف و ضبط شد.
177822 851 در کرمان دو قاچاقچی کشته شدند + تصاویر

ادامه مطلب ...

چندین شرکت و سایت اسرائیلی توسط هکرهای ایرانی هک شد

این سایت ها با نفوذ به یک سرور اسرائیلی هک و دیفیس شد.

با نفوذ به سروری بیش از ۲۰ سایت مربوط به رژیم صهیونیستی توسط هکرهای ایرانی هک و دیفیس شد.

به گزارش تکنـــــــــــازدانلود: این هک توسط هکرهای ایرانی با نام های مستعار شیطان اعظم و محمد نفوذی از تیم ایران سایبر با تلاش دو روزه انجام شد. از جمله سایت های مهم در این سرور می توان به اسراییل هرت و اسراییل آدر اشاره کرد.

سایت های دیگری نظیر :

israelheart.com

icnmnaturopathy.org

ilami.org

ecis2014.eu

orthoisrael.com

wp.web3d-studio.com

web3d.co.il ادامه مطلب ...

سوپ جنین انسان در چین + تصاویر

%D8%AC%D9%86%D9%8A%D9%86 سوپ جنین انسان در چین + تصاویر

در کشور چین سوپ  گوشت نوزاد سرو میشه که تبلیغ زیادی کردند که سلامتی و میل جنسی رو به طرز عجیبی بهبود می بخشه.قیمت سوپ ۴۰۰۰ دلاره. این سوپ ترکیبی از گوشت مرغ و جنین سالم انسانه که ۸ساعت آب پز یا بخار میشه!

یک کارخونه دار ۶۲ ساله با همسر دومش که ۱۹ سالشه تولید کننده این غذا میباشد. عامل اصلی اینجور پدیده ها قانون تک فرزندیه، پولداراشون بچه پسر دوست دارن و فقیراشون دوست دارن حالا که دخترشون رو مجبورن سقط کنند به یه پولی برسن قیمت جنین ۲۰۰۰ دلاره، اگه کسی حاضر به فروش جنین مرده نشه، جفت جنین (اونایی که کمیمطالعه دارن میدونن جفت جنین چیه) هم خریداری میشه، اما فقط ۲۰۰ دلار.

ادامه مطلب ...

انتخاب خواننده لس آنجلسی برای تیم‌ملی! +عکس

تکنـــــــــــــازدانلود: در حالی که قرار است در دی ماه مسابقات جام جهانی هندبال در قطر برگزار شود اما انتخاب یک خواننده لس آنجلسی برای خواندن ترانه تیم ملی کشومان در این بازی ها از نکات عجیب این دوره از مسابقات است.

 

14933012480436909417 انتخاب خواننده لس آنجلسی برای تیم‌ملی! +عکس

ادامه مطلب ...

مجردید یا متاهل فرقی نمیکنه این مطلب رو حتما بخوانید!

cde699edec01 مجردید یا متاهل فرقی نمیکنه این مطلب رو حتما بخوانید!

تکنـــــــــــــــازدانلود: وقتی آن شب از سر کار به خانه برگشتم، همسرم داشت غذا را آماده می کرد، دست او را گرفتم و گفتم، باید چیزی را به تو بگویم. او نشست و به آرامی مشغول غذا خوردن شد. غم و ناراحتی توی چشمانش را خوب می دیدم.

یکدفعه نفهمیدم چطور دهانم را باز کردم. اما باید به او می گفتم که در ذهنم چه می گذرد. من طلاق می خواستم. به آرامی موضوع را مطرح کردم. به نظر نمی رسید که از حرفهایم ناراحت شده باشد، فقط به نرمی پرسید، چرا؟

از جواب دادن به سوالش سر باز زدم. این باعث شد عصبانی شود. ظرف غذایش را به کناری پرت کرد و سرم داد کشید، تو مرد نیستی! آن شب، دیگر اصلاً با هم حرف نزدیم. او گریه می کرد. می دانم دوست داشت بداند که چه بر سر زندگی اش آمده است. اما واقعاً نمی توانستم جواب قانع کننده ای به او بدهم. من دیگر دوستش نداشتم، فقط دلم برایش می سوخت.

با یک احساس گناه و عذاب وجدان عمیق، برگه طلاق را آماده کردم که در آن قید شده بود می تواند خانه، ماشین، و ۳۰% از سهم کارخانه ام را بردارد. نگاهی به برگه ها انداخت و آن را ریز ریز پاره کرد. زنی که ۱۰ سال زندگیش را با من گذرانده بود برایم به غریبه ای تبدیل شده بود.

ادامه مطلب ...

حملات هکرهای روسیه و چین علیه چهار وزارت اسپانیا

درسال ۲۰۰۹ میلادی نیز چندین وزارتخانه و شرکت های اسپانیایی ، توسط یک برنامه بسیار قوی که شناسایی آن سه سال طول کشید ، آلوده شدند و یکی از وزارتخانه ها که بین سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ از آلودگی تمیز شده بود درسال جاری بار دیگر مورد حمله قرار گرفت.

وزرا و قائم مقام وزرای دولت اسپانیا در سال ۲۰۱۴ ، مورد حملات نافرجام هکرهای مقیم روسیه و چین قرار گرفتند.

تکنـــــــــــــازدانلود: این حملات علیه تلفن های همراه و رایانه های شخصی مقامات ارشد دولتی اسپانیا به منظور رد یابی اطلاعات و ارتباطات انجام گرفت.

به گفته منابع دولتی،یک ایمیل مخرب ، ترفند استفاده شده از سوی هکرها بود و چهار وزارتخانه کشور ، دفاع ، خارجه و نخست وزیری ، پیچیده ترین تلاش ها برای تجاوز یا تهدید مداوم پیشرفته (APT )، به آنها را تجربه کردند.

به گفته منابع مذکور ، تلاش های نفوذ از سوی گروه های هماهنگ شده که تعداد آنها تا ۲۰ نفر هکر نیز رسید ، انجام گرفته و عاملان آن کارکنان دولت یا کارشناسان رایانه ای با فنون بالا که از دولت های چین و روسیه پول دریافت می کنند ، هستند .

دولت اسپانیا می گوید دقیقا نمی داند چه کسانی دستور این حملات را داده ا ند یا از سوی چه کسانی تامین مالی و حمایت می شوند ولی ثابت شده که این حملات از رایانه های روسیه و چین انجام گرفته ا ند.

منابع دولت ضمن اشاره به پیچیدگی ویروس های جدید خبر دادند که زنجیر ردیابی این حملات پاره شد زیرا دشمن به سرورهای کشورهای ثالث متوسل شد.

ادامه مطلب ...

مقابله ۷۰۰ میلیون نفر با جاسوسی دولتی در پی افشاگری‌های اسنودن

بنابر اظهارات بروس اشنایر ۵۴ درصد کاربران گفته‌اند که به نهادی بین‌المللی متشکل از مهندسان و متخصصان تکنولوژی برای ذخیره‌سازی داده‌های خود اعتماد می‌کنند٬ اما تنها ۳۶ درصد آنها گفته‌اند که به حاکمیت آمریکا بر اینترنت اعتماد خواهند داشت.

نتایج یک پژوهش بین‌المللی نشان می‌دهد که بر اثر افشاگری‌های گسترده ادوارد اسنودن درباره سیستم عظیم جاسوسی دیجیتال دولت‌های آمریکا و بریتانیا بیش از ۷۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان برای مقابله با آن تدابیری اندیشیده‌اند.

به گزارش تکنـــــــــــــــــــازدانلود: به نقل از دویچوله, در پی افشاگری‌های تکان‌دهنده ادوارد اسنودن٬ پیمان‌کار پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) درباره اقدامات پنهانی سازمان‌های جاسوسی آمریکا و بریتانیا برای تجسس در زندگی دیجیتال شهروندان و کسب داده‌های خصوصی آنها٬ ۳۹ درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان برای امن‌تر کردن حریم خصوصی خود اقدام کرده‌اند.

این یکی از صدها نتایج پژوهشی جهانی درباره امنیت دیجیتال و اعتماد در اینترنت است که نتایج آن به تازگی منتشر شده است.

مرکز نوآوری‌های رهبری بین‌المللی (CIGI) این پژوهش را انجام داد و در پی آن به این نتیجه رسیده است که ۴۳ درصد کاربران اینترنت اکنون برای ارتقای امنیت خود٬ استفاده از برخی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را متوقف کرده‌اند و ۳۹ درصد کاربران هم رمزهای عبور خود را به صورت مرتب تغییر می‌دهند تا از تهدیدات امنیتی در امان باشند.

این تحقیقات با پرسش از بیش از ۲۳ هزار کاربر اینترنت در ۲۴ کشور جهان و در فاصله‌ی زمانی ۷ اکتبر تا ۱۲ نوامبر ۲۰۱۴ انجام شده است.

ادامه مطلب ...

دوستی فیس‌بوکی که به قتل و تجاوز ختم شد

مرد متجاوز که به زعم خود با پاک‌کردن تمامی چت‌های خود با الیزا هر گونه رد پا را از بین برده بود، در خانه نشسته و با همسرش ورود به نخستین ماه زندگی مشترک را جشن می‌گرفت که توسط پلیس بازداشت شد.

برخی افراد در شناسه‌های کاربری فیس‌بوکی، هویتی جدا از زندگی حقیقی برای خود برمی‌شمرند. حتی ممکن است یک قاتل و متجاوز در قالب فعال حقوق بشر ظاهر شود.

تکنــــــــــــــازدانلود: زندگی اجتماعی انسان‌ها در سال‌های گذشته با سرعتی شگفت‌انگیز به سوی آنلاین‌شدن میل کرده است. بسیاری از دوستان‌مان را در فیس‌بوک می‌بینیم، با آن‌ها صحبت می‌کنیم و عکس‌ها و پست‌هاشان را می‌پسندیم.

در همین شبکه‌های اجتماعی، با آدم‌های جدید آشنا می‌شویم و به صورت مجازی معاشرت می‌کنیم؛ اما آشنایی با افراد جدید در فضای مجازی، ریسک‌هایی دارد که شاید تا بحال کمتر از آن‌ها صحبت شده است.

شاید خواندن داستان غم‌انگیز الیزا دراژنی خانم سی‌ساله رومانیایی تلنگری باشد تا همه ما نسبت به زندگی‌مان در شبکه‌های اجتماعی حساس‌تر باشیم.

ادامه مطلب ...

اجرای سیستم‌های پیشرفته‌ی راداری توسط 12 دانشگاه بومی

اجرای سیستم‌های پیشرفته‌ی راداری توسط 12 دانشگاه بومی 

صنعت دفاعی ایران روز به روز در حال پیشرفت و همسان‌سازی خود با تکنولوژی‌های روز دنیا است و پیوند نخبگان علمی و دانشگاهی با آن نیز می‌تواند سرعت پیشرفت و حرکت در این مسیر را فزونی بخشد. در همین راستا، صبح امروز، تفاهم‌نامه‌ی توسعه‌ی سیستم‌های پیشرفته‌ی راداری بین سازمان خودکفایی نیروی هوایی ارتش و وزارت علوم منعقد شد.

ادامه مطلب ...

تروجان Soak Soak بیش از ۱۰۰ هزار وب‌سایت وردپرسی را آلوده کرد

این مشکل از آسیب پذیری پلاگین RevSlider از اوایل ماه سپتامبر بوجود آمده است.

حمله کدهای این تروجان در وب سایت های آلوده باعث بلاک شدن ۱۱ هزار صفحه وردپرسی در گوگل شد.

به گزارش تکنازدانلود: سایت های ایجاد شده با مدیریت محتوای وردپرس هدف این تروجان هستند و کاربرانی که از این سایت ها بازدید می کنند را به راحتی آلوده می کند .Soak Soak دارای کدهای مخرب , مرموز و پیچیده ای است که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار وب سایت وردپرسی را آلوده کرده است.

وبلاگ sucuri روز یکشنبه طی گزارشی اعلام کرد این مشکل از آسیب پذیری پلاگین RevSlider از اوایل ماه سپتامبر بوجود آمده است. افزونه اسلایدر revslider وردپرس یک افزونه ی کاربردی برای ساخت اسلایدر در سایت و قالب های وردپرس می باشد   ادامه مطلب ...

مایکروسافت با اضافه‌کردن قابلیت HIPS به آنتی‌ویروس خود امنیت محصولاتش را بالا می‌برد

این قابلیت که به قابلیت HIPS هم مشهور است در دیگر محصولات آنتی ویروس جدید موجود است اما مایکروسافت پایه‌ای برای کاربران می‌سازد که آن را به صورت دیفالت دریافت می‌کنند. مایکروسافت اعلام کرده است که این ویژگی فقط اینترنت اکسپلورر را رصد نمی‌کند بلکه تمام مرورگر‌ها را در برمی گیرد.

مایکروسافت قصد دارد تا رفتار مشکوک اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌ها در کامپیو‌تر شما را زیر نظر بگیرد و موارد مخرب را بلاک کند. این یعنی یک گام مهم به نفع امنیت شما.

تکنازدانلود: دو ماه پیش از این مایکروسافت اعلام کرد که می‌خواهد در محصولات آنتی ویروس خود، ویژگی تشخیص رفتار مشکوک نرم افزار‌ها را اضافه کند. حالا مایکروسافت اعلام کرده است که بخشی از این تغییرات اعمال شده و باقیمانده آن‌ها دو هفته بعد اعمال خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین نرم افزارهایی که باید به آن‌ها توجه شود، مرورگر‌ها هستند چرا که آن‌ها دروازه ورود بدافزار‌ها به سیستم محسوب می‌شوند. مرورگرهای مشهور، افزونه‌ها و تنظیمات مشکوک را به طور اتوماتیک بلاک می‌کنند و از کاربر می‌خواهند تا نرم افزار معتبر نصب کند. اما برخی از بدافزار‌ها روش دور زدن را یاد گرفته و مرورگر را دور می‌زنند.
ادامه مطلب ...