تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

کره شمالی به تهدیدات نظامی آمریکا، پاسخ سایبری می‌دهد

کره شمالی-به-تهدیدات-نظامی-آمریکا-پاسخ-سایبری-می‌دهد

به گزارش کارگروه حملات سایبری تکنــــــــــــازدانلود؛ کارشناسان امنیتی آمریکایی معتقدند هکرهای مرتبط با کره شمالی، پیمانکاران نظامی آمریکایی را هدف حملات سایبری قرار می‌دهند. این حملات، شرکت‌هایی را هدف قرار داده که در زمینه سامانه‌های دفاع موشکی و نصب آن‌ها در کره جنوبی، فعالیت می‌کنند. به گزارش شرکت امنیت سایبری پالو آلتو، بعد از افزایش تنش‌ها بین دو کشور کره شمالی و آمریکا و تهدید دو کشور به پاسخ‌گویی متقابل، حملات سایبری طرف کره‌ای، افزایش قابل‌توجهی یافته است. تنش در روابط بین دو کشور، بعد از آزمایش‌های موشکی کره شمالی در چند ماه اخیر، به بالاترین میزان خود رسیده و بروز یک تنش نظامی، در صورت ادامه روند موجود، دور از انتظار نخواهد بود.

ادامه مطلب ...

تسلیحات انحصاری ارتش آمریکا


 اتحاد جماهیر شوروی از نخستین سلاح هسته‌ای خود در سال 1949 میلادی رونمایی کرد و پس از گذشت چندین دهه کشور چین سال قبل از طرح‌های خود برای ساخت بمب‌افکن رادارگریز رونمایی کرد. سلاح‌هایی مانند MQ9 Reaper Drone، Laser Avenger و ADAPTIV این روزها به ارتش آمریکا امکان می‌دهند در نبردهای مختلف در سراسر جهان پیش‌روی کنند.

برخی از این سلاح‌ها برای سال‌های طولانی مورد استفاده قرار گرفتند و بعضی از آنها از رده خارج شدند.

ادامه مطلب ...

تصاویر ماهواره ای از شکسته شدن کوه یخ ۱ تریلیون تنی

تکنـــــــــازدانلود- تصاویر ماهواره ای نشان می دهند یک کوه یخی عظیم در حال جدا شدن از کوه مادر خود در قطب جنوب است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از راشاتودی؛ تصاویر ماهواره ای نشان می دهند یک قطعه ۱ تریلیون تنی از کوه یخی Larsen C درحال جدا شدن است. این تصاویر که در میانه ماه گذشته میلادی گرفته شده نشان می دهند که این کوه یخی، سومین کوه بزرگی است که تاکنون شناخته شده است.

ادامه مطلب ...

۹۲ درصد زرادخانه هسته‌ای جهان در دستان آمریکا و روسیه

تکنـــازدانلود- هم‌زمان با تحرکات جدی کره شمالی در زمینه آزمایش هسته‌ای و لفاظی‌های رئیس‌جمهور آمریکا علیه این کشور نگرانی‌ها درباره‌ یک جنگ هسته‌ای در سراسر جهان تشدید شده است.

به گزارش شفقنا به نقل از ایسنا، در حال حاضر تخمین زده می‌شود که حدود ۱۵ هزار سلاح هسته‌ای در جهان وجود دارد که روسیه و آمریکا بیش‌ترین آنها را در اختیار دارند.

ادامه مطلب ...

امنیت پیشرفته ترین ناو هواپیمابر انگلیس با فرود یک پهپاد کوچک زیر سوال رفت

CASCADE NEWS PIX - PIC shows a grab from a drone that flew over and landed on the deck of the new £۳ billion warship the Queen Elizabeth as it was docked at Invergordon, Scot;land after the pilot set the drone off from the Black Isle. Questions at how it landed on the deck are set to be asked in Scotland's parliament.

تکنــــــــــــازدانلود- امنیت بزرگترین و پیشرفته ترین ناو هواپیمابر ‘کوئین الیزابت’ انگلیس به ارزش سه میلیارد پوند که در بندری در اسکاتلند پهلو گرفته بود، در پی فرود یک پهپاد کوچک بر روی آن بدون شناسایی شدن، زیر سوال رفت.

به گزارش شفقنا به نقل از ایرنا، فیلمبرداری این پهپاد کوچک از بزرگترین و پیشرفته ترین ناو هواپیمابر انگلیس که در بندر ‘انویرگوردون’ (Invergordon) اسکاتلند پهلو گرفته بود، موجب نگرانی اعضای پارلمان اسکاتلند درباره مسائل امنیتی این ناو هواپیمابر شده و قرار است در پار لمان در این زمینه بحث و گفت و گو کنند.

ادامه مطلب ...

تبلیغ حجاب توسط تتلو و تصاویر امیر تتلو با روسری

 تبلیغ حجاب توسط تتلو و تصاویر امیر تتلو با روسری

تبلیغ حجاب توسط تتلو

تبلیغ حجاب توسط تتلو و تصاویر امیر تتلو با روسری را در زیر مشاهده میکنید امیر تتلو خواننده زیرزمینی که بیتشر به خاطر رفتار ناهنجارش مشهور شده است در حال تبلیغ حجاب است!

ادامه مطلب ...

خیاطی کردن مرد معلول با پا + تصاویر

خیاطی کردن مرد معلول با پا

 خیاطی کردن مرد معلول با پا  این مرد ۴۵ ساله هندی با وجود نداشتن دست و معلولیت با مهارت فوق العاده در خیاطی و دوخت انواع لباس مشغول گذران زندگی و امرار معاش از این راه است. 

مرد ۴۵ ساله از ایالت هاریانای هند، به دلیل معلولیت دستانش اجازه ورود به مدرسه و تحصیل را نداشت و به خاطر همین شرایط سخت، تصمیم گرفت راه زندگی‌اش را خودش انتخاب کند.

خیاطی کردن مرد معلول با پا,خیاطی با پا

ادامه مطلب ...

رکوردشکنی الهام اصغری در شنا با حجاب اسلامی + تصاویر

رکوردشکنی الهام اصغری در شنا با حجاب اسلامی

الهام اصغری در شنا با حجاب اسلامی رکورد زد و دستان بسته سوژه جنجالی دنیای ورزش شده است.

الهام اصغری شناگر کشورمان رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است!

این ورزشکار کشورمان قبلا نیز رکوردی را به نام خود ثبت کرده بود.

به فاصله سه سال از جنجال های مطرح ترین دختر شناگر ایرانی او باز هم خبرساز شد.

الهام اصغری حالا رکورد ارزشمندی زده و هیچکس نمی تواند آن را انکار کند.

رکوردشکنی جدید الهام اصغری

الهام اصغری,شنا با چادر توسط الهام اصغری

ادامه مطلب ...

تصاویر جالب از زندگی زنان در عربستان

زندگی زنان در عربستان

زندگی زنان در عربستان بسیار سخت و دشوار است جایی که زنان حتی حق ورود به سیاست  انتخابات را ندارد! عربستان مشهور به جهنم زنان و دختران است سیاست دیکتاتور آل سعود سالهاست که زندگی را برای زنان و دختران عربستانی سخت کرده است کار به جایی کشیده که زنان مخفیانه سوار بر خودرو میشوند و عکسی از رانندگی کردن خود در اینترنت به اشتراک میگذارند تا شاید مبارزه ای کوچک با سیاست آل سعود کرده باشند.

عکس دختران عربستانی,دختر خوشگل عربستان

ادامه مطلب ...