تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

کاربرد نانو ذرات الماس در دندانپزشکى


محققین دانشگاه UCLA به این نتیجه دست یافته اند که کاربرد نانو ذرات الماس مى تواند درمان هاى مستحکم تر و قوی ترى در دندان پزشکى به دنبال داشته باشد.

نانو ذرات الماس محصولى فرعى از اکتشافات معدنى الماس محسوب مى شوند که بسیار ریز تر از الماسى اند که در صنعت جواهر سازى مورد استفاده قرار مى گیرد. این ذرات در حدود ٥ نانو متر قطر دارند و بسیار بادوام تر و پایا تر از خود الماس هستند. به همین دلیل، دانشمندان معتقدند این ذرات مى توانند در درمان مشکلات دندان بیماران مبتلا به بیمارى استئو نکروز که از شکستن مداوم استخوان هاى بدن و دندانهای شان رنج مى برند، مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از ایمپلت هاى دندانى در این بیماران با موفقیت روبه رو نیست. به دلیل سستى جداره استخوانى دندان ها در این بیماران، ایمپلت جدا مى شود. ترمیم مجدد این ایمپلنت نیز جراحى مجدد و البته دردناکى را به دنبال دارد. استفاده از نانو ذرات الماس در حل مشکلات دندانى این بیماران مى تواند انقلابى به پا کند.
ادامه مطلب ...

و باز هم یک باگ دیگر در iOS 7: امکان برقراری هر نوع تماس از قسمت تماس های اضطراری

 

همین دیروز بود که در نگهبان خبری داشتیم از باگی خطرناک در ios7 که امکان دور زدن رمز دستگاه و دسترسی به عکس ها را فراهم می کرد. اما هنوز جای زخم آن خوب نشده امروز هم یک باگ دیگر کشف شد و این بار امکان برقراری تماس با وجود قفل بودن صفحه هم ممکن شد.

ادامه مطلب ...

هک ایمیل سرهنگ اطلاعات آمریکا،دست داشتن پنتاگون در حمله شیمیایی سوریه را فاش کرد


ایمیل هک شده یک سرهنگ اطلاعات آمریکا از دست داشتن پنتاگون در حمله شیمیایی در سوریه حکایت می کند .

به گزارش پرشین هک :

در حالی که ایالات متحده در آستانه حمله به سوریه به اتهام استفاده از سلاح شیمیایی برعلیه مردم خود است ، یک هکر با نام ‘Wagn3r€’ تعدادی ایمیل از مکاتبات بین مقامات نظامی آمریکا که در آن حمله شیمیایی را با ” صحنه سازی عملیات ” خوانده بودند فاش شد.

ادامه مطلب ...

مردی که در حمام زنانه کار می کرد !

تکنازدانلود: نصوح مردى بود شبیه زنها ،صدایش نازک بود صورتش مو نداشت و اندامی زنانه داشت او مردی شهوتران بود با سواستفاده از وضع ظاهرش در حمام زنانه کار مى کرد و کسى از وضع او خبر نداشت او از این راه هم امرارمعاش می کرد هم ارضای شهوت.

داستان:شهر بی گناه

گرچه چندین بار به حکم وجدان توبه کرده بود اما هر بار توبه اش را می شکست.

 

او دلاک و کیسه کش حمام زنانه بود. آوازه تمیزکارى و زرنگى او به گوش همه رسیده و زنان و دختران و رجال دولت و اعیان و اشراف دوست داشتند که وى آنها را دلاکى کند و از او قبلاً وقت مى گرفتند تا روزى در کاخ شاه صحبت از او به میان آمد. دختر شاه به حمام رفت و مشغول استحمام شد.
از قضا گوهر گرانبهاى دختر پادشاه در آن حمام مفقود گشت ، از این حادثه دختر پادشاه در غضب شد و دستور داد که همه کارگران را تفتیش کنند تا شاید آن گوهر ارزنده پیدا شود.

 

کارگران را یکى بعد از دیگرى گشتند تا اینکه نوبت به نصوح رسید او از ترس رسوایى ، حاضر نـشد که وى را تفتیش ‍ کنند، لذا به هر طرفى که مى رفتند تا دستگیرش کنند، او به طرف دیگر فرار مى کرد و این عمل او سوء ظن دزدى را در مورد او تقویت مى کرد و لذا مأمورین براى دستگیرى او بیشتر سعى مى کردند. نصوح هم تنها راه نجات را در این دید که خود را در میان خزینه حمام پنهان کند، ناچار به داخل خزینه رفته و همین که دید مأمورین براى گرفتن او به خزینه آمدند و دیگر کارش از کار گذشته و الان است که رسوا شود به خداى تعالى متوجه شد و از روى اخلاص توبه کرد در حالی که بدنش مثل بید می‌لرزید با تمام وجود و با دلی شکسته گفت: خداوندا گرچه بارها توبه‌ام بشکستم، اما تو را به مقام ستاری ات این بار نیز فعل قبیحم بپوشان تا زین پس گرد هیچ گناهی نگردم و از خدا خواست که از این غم و رسوایى نجاتش دهد.

ادامه مطلب ...

پاداش 15,000 دلاری برای شکستن قفل TouchID


جمعی از محققین امنیتی و هکرها در وب‌سایتی گردهم آمده اند تا پاداشی درخور برای اولین کسی که روشی پایدار و تکرارپذیر برای دور زدن حسگر اثرانگشت TouchID پیدا کند در نظر بگیرند. روشی که این محققین برای برنده خوش شانس 15,000 دلاری درنظر گرفته‌اند کاملا سخت افزاری (مثلا برداشتن اثرانگشت از اجسام و چاپ آن) است و استفاده از هک نرم افزاری قبول نخواهد شد.

ادامه مطلب ...

جستجوگر بینگ هم صاحب لوگویی تازه می شود

 مایکروسافت بعد از اُتوکشی لوگوی قدیمی خود و درآوردن لوگویی جدید از دل آن حالا به جان بینگ  افتاده و قصد دارد لوگوی موتور جستجویش را عوض کند.

ادامه مطلب ...

اپل در حال رفع مشکلات نرم افزاری iOS 7 و انتشار نسخه 7.0.1 است

 


طی یکی دو روزی که از عرضه نسخه نهایی iOS 7 می‌گذرد کاربران مشکلات نرم افزاری و حتی باگ‌های امنیتی بسیاری را گزارش کرده‌اند و حالا اپل رسما اعلام نموده که به این مشکلات نرم افزاری مخصوصا موردی که باعث دور زدن قفل گوشی می‌شود، آگاه است و در حال رفع آنها است.

ادامه مطلب ...

باگ خطرناک iOS 7 امکان دور زدن رمز دستگاه و دسترسی به عکس ها را فراهم می کند

باگ خطرناک iOS 7 امکان دور زدن رمز دستگاه و دسترسی به عکس ها را فراهم می کند

 

با وجود اینکه شرکت ها سعی می کنند ابتدا با عرضه نسخه بتا برای تعداد محدودی از کاربران، اشکالات نرم افزار خود را شناسایی و بر طرف کنند، اما با این وجود باز هم هر بار مشکلاتی باقی خواهد ماند. اپل نیز چنین سیاستی را پیش گرفت، اما درست در لحظه ای که iOS 7 را در اختیار همگان قرار داد، میلیون ها نفر این فرصت را پیدا کردند تا مشغول کار با این سیستم عامل شوند و اشکالات تازه ای را از آن استخراج کنند.

ادامه مطلب ...

چرا این مرد بدقول ترین فرد روی زمین است؟ + عکس

dir-kardan


دیر کردن و تاخیر برای رسیدن به قرار های کاری عملی جالب نیست زیرا شخصیت هر فردی به خوش قول بودن و البته اهمیت دادن به زمان است که شکل میگیرد. افرادی که تاخیر دارند معمولا افرادی که دیرکرد دارند قابل اعتماد نخواهند بود.

باشگاه خبرنگاران نوشت: دیرکردن برای رسیدن به جایی به دلایل مختلف ممکن است به وجود آید برای مثال گیر کردن در ترافیک یا پیش آمد مشکلی عجیب می تواند دلایل خوبی برای دیر کردن باشد اما به تازگی افرادی با بیماری دیرکردن نیز پیدا شده اند.

ادامه مطلب ...

دوئل iOS 7 و iOS 6: آیا کارایی کاهش یافته است؟

اکنون که یک روز از انتشار رسمی iOS 7 می‌گذرد، هرچند برخی با مشکل کاهش طول عمر باتری مواجه شده‌اند، اما بسیاری از کاربران کارایی گوشی‌ها و تبلت‌های خود را عادی ارزیابی کرده‌اند.  آیا شما نیز تصمیم به مهاجرت به iOS 7 را دارید؟ آیا از کاهش کارایی گوشی خود نگرانید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بنچمارک‌های iOS 7 و iOS 6 را با یکدیگر مقایسه کنیم.

ادامه مطلب ...

سازش با اقیانوس: پیدایش اولین تمدن‌ شناور در دنیا


جمهوری kiribati کشوری متشکل از 32 جزیره‌ در اقیانوس آرام است که از حدود 3,000 سال قبل از میلاد مسیح تاکنون مناطقی مسکونی و پرجمعیت بوده‌اند، اما انتظار می‌رود که با بالا آمدن سطح آب دریاها، در کمتر از 100 سال آینده به طور کامل از صحنه‌ی روزگار محو شوند.

ادامه مطلب ...

آی دیوایس ها هم به ناچار ویروسی می شوند

آی دیوایس ها هم به ناچار ویروسی می شوند


سیستم عامل اندروید روز به روز سلطه خود را گسترش می دهد و تقریباً جایی نمانده که از حوزه نفوذ آن دور مانده باشد. اما در این دنیا هیچ چیز خوبی، بی نقص نیست و برای رسیدن به هر هدفی چیزهایی را باید فدا کرد.

سال ها پیش مایکروسافت قصد داشت با رشد افقیِ سیستم عاملش، بازار رایانه های شخصی را قبضه کند. که کرد، ولی در عوض ویندوز پر شد از انواع بدافزار و جاسوس افزار وَ تا این شرکت به خودش بیاید، بیش از یک دهه گذشت. حالا همین بلا سر اندروید آمده و به جز مشکلات عدم یکپارچگی، نزدیک به ۸۰ درصد بدافزارهای موبایل آن را هدف گرفته اند.

ادامه مطلب ...

مایکروسافت: اینترنت اکسپلورر جدید 30 درصد سریع‌تر از سایر مرورگرها است


علی‌رغم آنکه مرورگرهای فایرفاکس و کروم توانسته‌اند جایگاه خود را تا حد زیادی در بین کاربران ارتقاء دهند، اما مرورگر اینترنت اکسپلورر همچنان بیشترین تعداد کاربران را در اختیار دارد و مایکروسافت نیز تلاش می‌کند جایگاه فعلی مرورگر خود را حفظ کند.

ادامه مطلب ...

آنتی ویروس‌ها چقدر بر زمان بوت کامپیوتر شما می‌افزایند؟


حتما شما هم متوجه شده‌اید که آنتی ویروس‌ها باعث کاهش سرعت کامپیوتر می‌شوند و این موضوع در انواع مختلف آن‌ها، متفاوت است. در همین راستا Soluto یک نمودار کاربردی از مدت زمانی که هر کدام از آنتی ویروس‌ها به زمان بوت کامپیوتر می‌افزایند، تهیه کرده است.

ادامه مطلب ...