تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

یکی از بزرگترین هکرهای انگلیسی به دام افتاد

یک فرد انگلیسی به اتهام حمله سایبری به دو بانک لوید و بارکلی انگلیس، به‌تازگی از آلمان، به انگلستان بازگشت داده شد تا در این کشور، مورد محاکمه قرار بگیرد.
یکی از بزرگترین هکرهای انگلیسی به دام افتاد

به تکنــــــــــــــازدانلود: حمله‌ای که این فرد به دو بانک بزرگ انگلیس انجام داد، ترکیبی از حملات اختلال سرویس توزیع‌شده و باج‌خواهی سایبری بوده و برای مدتی عملکرد دو بانک را با اختلال مواجه کرده است. این فرد در اعترافات خود، بیان داشته که قادر است با بهره‌گیری از نوعی بدافزار، کنترل رایانه‌ها در سراسر دنیا را بر عهده بگیرد و به‌راحتی می‌تواند بات نت‌های متعددی را طراحی کرده و برای این موضوع، از آن‌ها استفاده کند.

در اثر حملاتی که این فرد به بانک‌های انگلیسی انجام داده، بانک لوید 190 هزار پوند و بانک بارکلی، 146 هزار پوند، با خسارت مواجه شده‌اند.

در بخش دیگری از اتهامات واردشده به این فرد، وی متهم است که با استفاده از ایمیل‌های آلوده، 1.5 میلیون رایانه در نقاط مختلف جهان آلوده کرده و از آن‌ها، برای انجام حملات اختلال سرویس توزیع‌شده، استفاده کرده است. علاوه بر این، این فرد متهم به انجام حملات سایبری به برخی از شبکه‌های مخابراتی از جمله MTN در کشور لیبریا نیز هست.

این فرد، تابعیت انگلیسی و اسرائیلی دارد و تاکنون موفق شده با استفاده از دانش و تجهیزات فراوانی که در اختیار داشته، حملات متعددی را انجام دهد. هنوز مشخص نیست که دستگاه قضایی انگلستان، چه حکمی برای او صادر خواهد کرد.

انگلستان، از ماه‌ها پیش، نسبت به ناامنی و ضعف سامانه‌های دولتی و خصوصی خود هشدار داده و اعلام کرده که با مهاجمان سایبری به این کشور، برخورد محکمی خواهد کرد.


 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.