تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

علت ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد چیست؟!

علت ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد چیست؟!
 
متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

1- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود. زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آن‌ها برقرار باشد، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است.
 

ادامه مطلب ...

یک آهنگ فوق العاده زیبا با صدای شهاب حسینی بازیگر سینما

این آهنگ با نام شاهزاده رویا تقدیم به همه ی طرفدارای شهاب حسینی عزیز

gm9fm6dwrbg8hmlwyvp7 یک آهنگ فوق العاده زیبا با صدای شهاب حسینی بازیگر سینما

ادامه مطلب ...

مراسم عجیب و غیرعادی مربوط به مرگ در جوامع مختلف+عکس

نمونه از مراسم عجیب و غیرعادی در مورد مرگ
اگر شما هم مثل آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنند تشییع جنازه و یا سوزاندن مرده‌ها تنها مراسم مربوط به مرگ هستند، پس لطفا قبل از خواندن متن زیر خودتان را برای تغییر دادن باورهایتان آماده کنید.

1- رقصیدن با مرده
[تصویر:  4hcdrh1unelfg8tmmu1q.jpg]


چه باور داشته باشید چه نداشته باشید باید بهتان بگوییم که مردم مالاگاسی ماداگاسکار مرده‌هایشان را از قبرها بیرون آورده و با آنها می‌رقصند. باور و عقیده شان که این مراسم به نام «فامادیهانا» از آن نشات می‌گیرد این است که ارواح با این مراسم می‌توانند بعد از تجزیه شدن جسد به نیاکانشان بپیوندند. این جشن اغلب هر 7 سال یکبار برگزار می‌شود و زمانی برای شادمانی و به هم پیوستن اعضای فامیل است.

ادامه مطلب ...

ساخت کامپیوتری که هرگز کرش نمی کند

یکی از بدترین اتفاق های زندگی دیجیتالی ما: وقتی کامپیوتر شما کرش می کند چه احساسی پیدا می کنید؟ ممکن است از دست کرش های کامپیوترتان خسته شده باشید اما نتایج کار یک تیم تحقیقاتی، نوید آینده ای بهتر می‌دهد. آنها می گویند کامپیوتری ساخته اند که هرگز کرش نمی کند.
این تیم ادعا می کنند طراحی جدید آنها به صورت پایه با کامپیوترهایی که هم اکنون استفاده می کنیم متفاوت است. کامپیوترهای امروزی به صورت خلاصه اینگونه کار می کنند: اطلاعات را از حافظه می خوانند، روی آنها پردازش انجام می دهند و دوباره نتیجه حاصل را در حافظه ثبت می کنند. کامپیوترهای فعلی اطلاعات را تا زمانی که به مرحله بعدی نرفته اند پردازش نمی کنند بنابراین امکان مولتی تسک واقعی را روی واحد های اطلاعاتی ندارند.

ادامه مطلب ...

چرا نباید بیش از 9 زبانه را در مرورگر باز کنیم؟

چرا نباید بیش از 9 زبانه را در مرورگر باز کنیم؟

اغلب اوقات کاربران از اینکه مرورگر آنها کند کار می‌کند یا بی‌ثبات است، شکایت می‌کنند. ساده‌ترین راه سرزنش برنامه‌نویسان و مهندسان شرکت‌های تولیدکننده برای مدیریت نامناسب حافظه سیستم یا کدهای مشکل آفرین است، اما موضوعی که نمی‌توان از آن شانه خالی کرد اینکه، روز نخست همه‌ی مرورگرها بسیار چابک هستند و به راحتی کار می‌کنند پس مشکل از کجاست؟ جالب اینجاست که یکی از دلایل بروز چنین وقفه‌هایی، عادات نامناسب کاربران در کار با برنامه‌هاست.

ادامه مطلب ...

تماشاکنید!

         برخورد شهاب سنگ به روسیه صدها نفر را                

             وزخمی چندین ساختمان را تخریب کرد

 

تماشا کنید: برخورد شهاب سنگ به روسیه صدها نفر را زخمی و چندین ساختمان را تخریب کرد

دیروز جمعه 27 بهمن ماه شهاب سنگ چند تنی در سواحل دریاچه‌ای در نزدیکی شهرک چبارکول، واقع در حدود دویست کیلومتری جنوب یکاترینبورگ سقوط کرده است. افرادی که سقوط این شهاب سنگ را از مناطق اطراف مشاهده نموده‌اند آن را شبیه سقوط هواپیما یا گلوله آتشین توصیف نموده‌اند. زمانی که شهاب سنگ به زمین برخورد نموده، چیزی شبیه به زمین لرزه رخ داده و شیشه‌ پنجره تعدادی از ساختمان‌ها شکسته و باعث فرو ریخت سقف کارخانه‌ها شده است.

ادامه مطلب ...

تیانا لوکس ترین و با کیفیتترین خودروی ایران

خودروی تیانا (Teana) از اواسط سال 89 در شرکت پارس خودرو تولید شده و از ابتدای تولید تا کنون به عنوان با کیفیت ترین خودرو کشور همواره در صدر جدول سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار دارد.


پارس خودرو می گوید تیانا با کیفیت ترین خودروی کشور، خودرویی است لوکس که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد در طراحی و امور فنی، رقیبی توانمند برای خودروهای وارداتی لوکس و گران قیمت است.


تیانا - لوکسترین خودروی ایران - باکیفیتترین خودرو - Teana - پارس خودرو - سدان

ادامه مطلب ...

لیست فرودگاه‌هایی که برای خواب راحت مناسب ترند

فرودگاه بین‌المللی چانگی سنگاپور بهترین و راحتترین فرودگاه برای خوابیدن مسافران است.


وبسایت "راهنمای خوابیدن در فرودگاه‌ ها" در تازه‌ ترین گزارش خود برترین و راحت‌ ترین فرودگاه‌ های جهان برای خواب مسافران را معرفی کرده که بر اساس آن، فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور در صدر قرار گرفته است. 


فرودگاه - خوابیدن مسافر - فروگاه چانگی - فرودگاه اینچئون - هنگ کنگ - فرودگاه آمستردام شیپول، فرودگاه بین‌المللی کوآلالامپور، فرودگاه هلسینکی، فرودگاه بین‌المللی ونکوور، فرودگاه بین‌المللی مونیخ، فرودگاه زوریخ - فرودگاه تورنتو - فرودگاه مانیل - فرودگاه بمبئی - فرودگاه اسلام‌آباد

ادامه مطلب ...

انفجار یک دنباله دار در آسمان روسیه

یک دنباله‌دار که صبح امروز (جمعه) در آسمان روسیه منفجر شده بود، توپ‌های آتشین را به سوی زمین روانه کرده و منجر به شکسته شدن شیشه‌های خانه‌ها، به صدا درآمدن دزدگیر خودروها و آسیب به 500 تن شد.


ساکنان شهر چلیابینسک روسیه در 1500 کیلومتری مسکو در ساعت 05:20 به وقت گرینوویچ با صدای یک انفجار عظیم روبرو شده، یک نور درخشان را در آسمان مشاهده کرده و یک موج شوک بزرگ را احساس کردند.


این دنباله‌دار در ادامه به سمت افق رفته و یک دنباله بلند از دود سفید را که تا فاصله 200 کیلومتری قابل مشاهده بود، برجای گذاشت. در اثر این انفجار دنباله دار آسیبهای جزئی به ساختمانها وارد شد و تلفنهای همراه نیز با قطعی متناوب همراه بودند. 


به گفته وزارت امور اضطراری 150 تن آسیب دیدند که بیشتر آنها در اثر شیشه‌های شکسته شده بوده است. برخی منابع خبری تعداد مجروحان را تا 500 نفر گزارش کرده اند.


دنباله دار - انفجار دنباله دار - روسیه - سیارک - توپ های آتشین

ادامه مطلب ...

حفره نرم‌افزاری iOS 6.1: دور زدن لاک‌اسکرین و دسترسی به اطلاعات

حفره نرم‌افزاری iOS 6.1: دور زدن لاک‌اسکرین و دسترسی به اطلاعات کاربر


iOS 6
به تازگی یک حفره‌نرم‌افزاری (Bug) در آیفون‌های میزبان iOS 6.0.1 و iOS 6.1 کشف شده است که به کاربر اجازه می‌دهد با دور زدن صفحه لاک‌اسکرین آیفون، به لیست مخاطبان و بخش تصاویر گرفته شده با دوربین دسترسی داشته باشد.


ادامه مطلب ...

آیا ساعت هوشمند سامسونگ در راه است؟

Samsung Smart Watch

چند روزی است که شایعات و اخبار مرتبط با ساعت هوشمند اپل، معروف به iWatchفضای مجازی را پر کرده است و حتی روزنامه‌های معروف دنیا نیز در رابطه با آن مقالاتی را منتشر کرده‌اند. ساعتی که به اعتقاد برخی محصول انقلابی بعدی اپل خواهد بود به باور بعضی دیگر تنها یک حقه تبلیغاتی، برای جلب نظر سرمایه گذاران و سهام داران شرکت است. حال تصاویری از سیستم‌عامل ساعت هوشمند معرفی نشده سامسونگ به بیرون درز کرده است.

ادامه مطلب ...

هواژل سبکترین و عجیبترین ماده جهان

هواژل لقب سبک‌ ترین ماده جهان را دارد، اما گاهی بسادگی وزن یک خودرو را تحمل می‌کند، در عین کوچکی می‌تواند وسعتی به بزرگی یک زمین فوتبال را داشته باشد و با این ساختار عجیب و غریب یکی از پرکاربردترین مواد در ماموریت‌های فضایی به شمار می‌رود.


این ماده که آئروژل (Aerogel) یا هواژل نام دارد به صورت باورنکردنی عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی است و در حالی که 99.8درصد آن را هوا تشکیل می‌دهد، می‌تواند سبک‌ترین ماده جامدی باشد که از چگالی بسیار پایینی برخوردار بوده و در آن اجزای مایع ژل با گاز جایگزین شده‌اند.


هواژل - آئروژل - سبکترین ماده جهان - هواژل سیلیکا - هواژل کربن - چگالی - ماده عجیب - Aerogel

ادامه مطلب ...

چگونه بفهمیم که هک شده ایم ؟

چگونه بفهمیم که هک شده ایم ؟

 

 

راههای زیادی هست که به کمک آنها بفهمیم هک شده ایم یا نه؟ ولی برخی از راههای نفوذ هکرها به سیستم بسیار اعجاب انگیز هستند.


علامت هایی که نشان می دهند هک شده ایم:
• برخی از برنامه ها یا فایلها کار نمی کنند یا باز نمی شوند.
• برخی از فایلها بدون خواست و اجازه شما از سیستم پاک شده اند.
• رمزهای عبور عوض شده اند.

ادامه مطلب ...