تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

یکی از شهرداران فرانسه خواستار ممنوعیت بازی پوکمون‌گو در شهرش شد

این شهردار می‌خواهد آرامش و صلح در شهرش برقرار باشد و وظیفه خود می‌داند جوانان شهرش را از این بازی مسری و خطرناک در امان بدارد.

او طی حکمی به شرکت نیانتیک، از سازندگان بازی پوکمون‌گو، خواستار جمع‌آوری این بازی از شهر برسولز در نزدیکی لیون شد.

تکنــــــــــــازدانلود: این شهردار با اعلام اینکه هر کافه یا رستوران و فروشگاهی باید قبل از شروع کار از شهرداری مجوز بگیرد افزود این شرکت قبل از راه اندازی فروشگاهش درخواست مجوز نکرده بود هرچند که این بازی در فضای مجازی جریان دارد اما از این قاعده مستثنی نیست.

ادامه مطلب ...

ابزارهای هک دولت آمریکا برای فروش

کارشناسان امنیتی شک دارند که این گروه به این ابزارها دسترسی دارد، اما برخی بیان داشتند که کد مخرب انتشار یافته به نظر موجه میرسد و ظاهرآ دارای برنامه های واقعی NSA است.

 آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، یک گروه هکر تا به امروز ناشناخته ادعا کرده اند که سازمان ضد جاسوسی آمریکا که به NSA متصل است را هک کرده اند و ابزارهای هک دولت امریکا را برای فروش گذاشته اند. این گروه، که سابقه ای از آن وجود ندارد، خود را “Shadow Brokers” نامیده است و در یک پست به تاریخ شنبه (۲۳/مرداد/۱۳۹۵) بیان نمود که دسترسی به یک سری ابزارهک دولت آمریکا دارد.

به گزارش تکنــــــــــــازدانلود: این گروه برای اثبات ادعای خود یک کد حمله را رائه داد که نرم افزارهای امنیتی روترها را (که ترافیک کامپیوترها را در اینترنت هدایت میکنند) هدف قرار میدهد. در این پست، که انگلیسی آن روان نبود، گروه Shadow Broker پیشنهاد فروش سری ابزارها را به بالاترین پیشنهاد دهنده داد. این گروه گفت که اگر به آنها یک میلیون Bitcoin (معادل ۵۶۸ میلیون دلار) پرداخت شود، انها ابزارها را در دسترس عموم قرار خواهند داد.

ادامه مطلب ...

سازمان امنیت ملی آمریکا NSA هک شد !

هکرها درخواست ۱میلیون بیت کوین معادل ۵۶۸میلیون دلار جهت آزاد سازی فایلها و ابزارهای NSA نموده اند.

بتازگی گروه هکری بنام The Shadow Brokers ادعا کرده‌اند که گروه هکری Equation Group را که گفته میشود به سازمان امنیت ملی آمریکا وابسته است را هک کرده و موفق شده اند بدافزارها، اکسپولویتها، ابزارهای هک و اسلحه های سایبری مهم دیگری را به چنگ آورند.

به گزارش  تکنــــــــــــــــازدانلود: به گفته کسپرسکی که در سال ۲۰۱۵ نقل شده Equation group از تکنیک ها و روشهای بسیار پیچیده‌ای برای حمله به اهداف مشخصی استفاده میکنند و نزدیک به دو دهه از فعالیت آنها میگذرد.

ظاهرا هکرهای مذکور حدود چهل درصد اطلاعاتی را که به دست آورده‌اند را در اینترنت به اشتراک گذاشته‌اند که شامل اسکریپتهای حمله به سرورها و اکسپولویتهایی است که روترها و فایروالها را مورد هدف قرار میدهد.

ادامه مطلب ...

چگونه سیستم شما می‌تواند مورد حمله هکرها قرار بگیرد؟

در این مقاله آموزشی به این موضوعات می‌پردازیم.

شاید این سوال همه شما باشد که چگونه هکرها می‌توانند به سیستم شما نفوذ کنند.

تکنـــــــــــــازدانلود: این روزها شاهد حملات و نفوذ هکرها به سیستم‌ها بیش از بیش هستیم. حملات سایبری و نفوذ هکرها در حال افزایش است، هکرها راه‌های زیادی برای نفوذ به سیستم شما دارند. پس باید آگاه باشیم که ما چگونه ممکن است مورد حمله هکر‌ها قرار بگیریم و اگر مورد حمله قرار گرفتیم چه اقداماتی نیاز است انجام دهیم. در این مقاله آموزشی به این موضوعات می‌پردازیم.

ادامه مطلب ...

اطلاعات فلش،گوشی و.. متصل شده به سیستم را مخفیانه برای خود کپی کنید


با استفاده از این روش فرد مقابل هرگز متوجه نخواهد شد که عملیات کپی پیست (Copy & Paste) اطلاعات بر روی دستگاه آن صورت گرفته است.

بدون اینکه کسی متوجه شود تمام اطلاعات هارد اکسترنال،فلش،گوشی و.. را برای خود کپی کنید

ادامه مطلب ...

آیا ۱۵ میلیون حساب تلگرام ایرانی‌ها هک شده است؟

بسیاری از وب‌سایت‌های خبری تحلیل‌های متفاوتی را از این خبر منتشر کردند به گونه‌ای که در برخی موارد وب‌سایت‌های خبری از هک شدن تلگرام سخن گفتند.

در طی چند روز گذشته یکی از اخباری که در میان کاربران ایرانی سر و صدای زیادی به پا کرده است، داستان دسترسی هکرهای ایرانی به ۱۵ میلیون شماره تلفن همراه کاربران ایرانی است که با انتشار اولین گزارش توسط رویترز، بسیاری از وب‌سایت‌های خبری تحلیل‌های متفاوتی را از این خبر منتشر کردند به گونه‌ای که در برخی موارد وب‌سایت‌های خبری از هک شدن تلگرام سخن گفتند.

به گزارش تکنــــــــــــازدانلود هر چند که گزارش این تحقیق به صورت کامل منتشر نشده است و به جزییات بیشتری برای بررسی بهتر نیاز است، اما بیان چند نکته در این میان شاید در روشن شدن این داستان و درک بهتری از آنچه رخ داده در میان هیجان رسانه‌ای کمکی بکند.


ادامه مطلب ...

توزیع Cyborg Hawk Linux لینوکس برای تست نفوذ

حتی افرادی که آشنایی چندانی با لینوکس ندارند می توانند به راحتی از آن استفاده کرده و ضریب امنیت و نفوذ به زیر ساخت های it خود را ارزیابی کنند.

یکی از قدرتمند ترین توزیع های لینوکس برای تست نفوذ است که مجموعه ای بی نظیر از ابزار و ویژگی ها را همراه با رابط گرافیکی بسیار شکیل در اختیار کاربران و به ویژه متخصصان امنیت قرار می دهد.

تکنــــــــــازدانلود  این نرم افزار بر پایه ی آخرین هسته ی پلت فرم اوبونتو با آخرین پارامتر های امنیت سایبری طراحی شده است و کار با آن به صورتی است که حتی افرادی که آشنایی چندانی با لینوکس ندارند می توانند به راحتی از آن استفاده کرده و ضریب امنیت و نفوذ به زیر ساخت های it خود را ارزیابی کنند.

ادامه مطلب ...

۷۷ درصد وام‌های بانک‌ها هدیه به کارمندان خودشان بوده است! +تصاویر

وام بانک ها به کارمندان خودشان

محدودیت منابع همواره به عنوان یکی از چالش‌های پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج عنوان می‌شود.

مسئولان بانک مرکزی هم پس از مطرح شدن افزایش سقف وام ازدواج به ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها محدود است و اجرای این مصوبه بانک‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

ادامه مطلب ...

موبایل قاتل !

خوشبختانه این تصویر پس از خنثی سازی بمب گرفته شده است …

این گوشی نوکیا که در عکس مشاهده می‌کنید یک گوشی ساده نیست، این گوشی در واقع ضامن یک بمب از راه دور است….

تکنـــــــــــازدانلود:  این گوشی نوکیا که در عکس مشاهده می‌کنید یک گوشی ساده نیست، این گوشی در واقع ضامن یک بمب از راه دور است که به دست گروه‌های تروریستی در کنار جاده‌ای در عراق کار گذاشته شده بود.

خوشبختانه نیروهای امریکایی این بمب را پیدا کرده و پیش از آن که تروریست ها بتوانند آن را منفجر کنند، خنثی کردند. روی صفحه گوشی یک «تماس از دست رفته» قابل رویت است که در واقع تماسی بوده که برای فعال کردن ضامن بمب و انفجار آن با گوشی گرفته شده بود، ولی خوشبختانه پس از خنثی سازی آن.

ادامه مطلب ...

هرگز فلش USB را که پیدا می کنید به کامپیوتر خود متصل نکنید!

قرار دادن فلش به داخل دستگاه می تواند آسیب های جدی را به همراه داشته باشد …

در اینجا سناریویی برای شما وجود دارد: تصور کنید که در حال قدم زدن و گرفتن Pokémon هستید، نفس تازه می کشید و به مردم نگاه می کنید و در یک آن نظر شما به چیزی ختم می شود. یک فلش که در وسط پیاده رو به حال خود رها شده است.

تکنـــــــــــازدانلود:  یک شانس بزرگ، در صبح کریسمس مثل اینکه برنده ی یک لاتارای کوچک شده اید. و حالا سوال اینجاست، چه چیزی بر روی فلش وجود دارد؟ عکس های تعطیلات بهاری؟ برنامه های شرورانه برای حکومت بر جهان؟مشق شب کالج بچه ها؟ شما نمی توانید بدانید در آن چه چیزی است مگر اینکه…
همانجا بایستید. اگر برای شما هم چنین سناریویی پیش بیاید، چه کار می کنید؟ آن را به دستگاه خود متصل می کنید یا آن را به نزدیک ترین سطل آشغال اطرافتن می اندازید؟ اگر که آن را به دستگاهتان متصل کردید نگران نباشید ما به شما کمک می کنیم اگرچه نباید این کار را می کردید.

ادامه مطلب ...

اختراع کسپرسکی برای جلوگیری از کدهای مخرب فلش

اساسا، تنها دو راه برای آلوده کردن کامپیوتر شما وجود دارد: روش اول نیاز به دخالت مستقیم دارد، دانلود و اجرای یک فایل اجرایی، باز کردن یک داکیومنت با ماکروهای مخرب،کلیک کردن بر روی URL های مخرب و اینطور چیزها می تواند سیستم شما را آلوده سازد.

نظر شما در مورد آدوب فلش چیست؟ اگر شما به فکر امنیت سایبری هستید تمام اطلاعات مربوط را در اختیارتان قرار می دهم. برای اکثر افراد، فلش چیزی است که قبل از اینکه بروزر یک ویدئوی تبلیغاتی نمایش دهد، از شما به منظور آپدیت اجازه می گیرد.

تکنــــــــــازدانلود:  در حقیقت، Adobe Flash جز برنامه هایی بود که در سال ۲۰۱۵ بیشترین کدهای مخرب را به همراه داشت . البته شما برخی از اسم های آشنای دیگر را در اینجا مثل Java، Adobe Reader، Microsoft Office و Silverlight خواهید دید. اما مجموعه نرم افزار فلش به علت پانچ های سه گانه آن، تاثیرپذیری آن در برابر آسیب ها و عدم آپدیت منظم توسط کاربران، بسیار محبوب هستند.
ادامه مطلب ...

لطیفه های جدید و مطالب خنده دار

۱. تو افتتاحیه المپیک چقدر اسم کشور جدید یاد گرفتیم واسه اسم فامیل.
۲. یارو دخترش دیر میاد خونه ازش میپرسه تا این موقع شب کجا بودی؟؟ میگه بابا به من تجاوز شده…!! میگه تجاوز فوقش نیم ساعت !! بقیشو کجا بودی؟
۳. ‏اهای دختر به چیت مینازی ؟!؟… آهان به اونا؟ .. همون دوتا دیگه؟!؟…. اقا حله حله
۴. اگه تو المپیک رشته درجا زدن اضافه میشد منم شرکت میکردم.
 
فقط اونجاش که بادکنک میترکه خیلی باحاله
 
لطیفه های جدید و مطالب خنده دار (سری 146)

ادامه مطلب ...

اولین بار در تاریخ بشر; پیوند سر روی انسان

به گزارش تکنـــــــــازدانلود:  به نقل از وبسایت خبری بیگ ثینک، «سرجیو کاناورو» – جراح و عصب‌شناس معروف ایتالیایی – اعلام کرد انجام نخستین عمل پیوند سر در جهان را برای دسامبر ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی کرده است.
او قرار است در این عمل که از سال گذشته حرف و حدیث‌های زیادی را با خود به همراه داشته است، سر یک شهروند معلول روس به نام «والری اسپیریدونوف» را به یک اندام جدید پیوند بزند. 
 اسپیریدونوف یک متخصص کامپیوتر است که به یک بیماری نادر ژنتیکی به نام «وردینگ-هافمن» مبتلا شده است. در این بیماری، فرد دچار تحلیل عضلات و ماهیچه‌ها شده و در نهایت، قدرت حرکت خود را به طور کامل از دست می‌دهد. این جوان ۳۱ ساله اکنون تنها راه برای ادامه حیات خود را پیوند زدن سرش به یک اندام جدید می‌داند.
 
اولین پیوند سر جهان,عکس پیوند سر,عمل پیوند سر
والری اسپیریدونوف اولین داوطلب پیوند سر در جهان 
 دکتر کاناورو از سال گذشته که برای نخستین بار قصد خود برای انجام عمل پیوند سر برروی انسان را علنی کرد، بارها از سوی افراد و انجمن‌هایی که این عمل را “غیراخلاقی” و در عین حال، “بسیار خطرناک” توصیف کرده‌اند مورد انتقاد قرار گرفته است. اما ظاهراً اکنون با داوطلب شدن این جوان روس به نظر می‌رسد این عمل جنجالی یک گام به واقعیت نزدیکتر شده است. 

ادامه مطلب ...

شهرام امیری اعدام شد (+ جزئیات و بیوگرافی)

شهرام امیری,بیوگرافی شهرام امیری,شهرام امیری کیست؟,عکس های شهرام امیری,تصاویر شهرام امیری,شهرام امیری اعدام شد,عکس های اعدام شهرام امیری,عکس جنازه شهرام امیری

 

شهرام امیری پژوهشگر و متخصص رادیو ایزوتوپهای پزشکی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر (وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) بود. او در سفر حج عمره به عربستان در خرداد ۱۳۸۸ ناپدید شد و حدود ۱۳ ماه بعد بعد از آنکه چندین ویدیو با سخنان متناقض از او منتشر گردید، در ۲۲ تیر ۱۳۸۹ به دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا مراجعت کرد و دو روز بعد به ایران بازگشت و مورد استقبال مقامات ایرانی از جمله حسن قشقاوی قرار گرفت. امیری پس از ورود به ایران دستگیر شد و به ادعای خانواده‌اش پس از آنکه ۲۰ ماه را در بازداشت گذراند محاکمه و به ۱۰ سال زندان و ۵ سال تبعید به شهرستان خاش محکوم شد. سرانجام شهرام امیری در تاریخ ۱۳ مرداد سال ۱۳۹۵ به جرم جاسوسی اعدام شد.

ادامه مطلب ...