تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

تصاویر جالب از زندگی زنان در عربستان

زندگی زنان در عربستان

زندگی زنان در عربستان بسیار سخت و دشوار است جایی که زنان حتی حق ورود به سیاست  انتخابات را ندارد! عربستان مشهور به جهنم زنان و دختران است سیاست دیکتاتور آل سعود سالهاست که زندگی را برای زنان و دختران عربستانی سخت کرده است کار به جایی کشیده که زنان مخفیانه سوار بر خودرو میشوند و عکسی از رانندگی کردن خود در اینترنت به اشتراک میگذارند تا شاید مبارزه ای کوچک با سیاست آل سعود کرده باشند.

عکس دختران عربستانی,دختر خوشگل عربستان

ماجرای کشف حجاب زن سعودی

ماجرای کشف حجاب زن سعودی در یک فیلم ویدئویی که او را در حال قدم زدن بدون حجاب در یک منطقه تاریخی نشان می‌دهد به یکی از موضوعات داغ این روزهای شبکه های اجتماعی این کشور بدل شده است..

این زن جوان که مدلی خود خوانده به نام “خالود” است در این ویدئوی جنجالی بدون توجه به پوشش مخصوص زنان سعودی درحالی که دامن کوتاهی به تن دارد در کوچه‌های روستای تاریخی “اُشیقر” واقع در ۹۵ مایلی ریاض، پایتخت عربستان، قدم می‌زند و فردی از پشت سر او فیلم می‌گیرد.

پوشش این زن که نقض عرف های حجاب زنان در عربستان است به بحث داغی در رسانه‌های اجتماعی این کشور تبدیل شده است. برخی از کاربران خواستار بازداشت و محاکمه وی شدند و عده‌ای نیز با اشاره به پیامد‌های سفر ایوانکا و ملانیا ترامپ به عربستان، شجاعت این زن را در سنت شکنی قانون حجاب تحسین کرده اند.

همچنین ببینید: اینستاگرام بچه پولدارهای عربستانی + تصاویر

در همین حال ساعتی قبل اعلام شد نیروهای پلیس امنیت اخلاقی عربستان این زن جوان را دستگیر کرده اند. حساب توییتری شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان هم گفته است پلیس سعودی در پی اعلام جرم دادستانی علیه این زن وارد عمل شده و او را دستگیر کرده است.

همچنین ببینید: قوانین عجیب ازدواج برای زنان در عربستان

طبق قانون حجاب در عربستان، زنان سعودی باید سر و بدن خود را با روسری و “عبا” که نوعی پیراهن گشاد و بلند مخصوص است، بپوشانند. تنها بازدیدکنندگان خارجی از این قانون معاف هستند. وضعیت زنان در عربستان همواره یکی از موضوعات مورد توجه رسانه های خارجی است؛ به این بهانه در زیر گزارشی مصور از پیدا و پنهان زندگی روزمره زنان در عربستان سعودی را مشاهده می کنید.

زندگی زنان در عربستان

زندگی زنان در عربستان

زندگی زنان در عربستان,دختر عربستانی زندگی زنان در عربستان,دختر عربستانی زندگی زنان در عربستان,دختر عربستانی زندگی زنان در عربستان,دختر عربستانی زندگی زنان در عربستان,دختر عربستانی زندگی زنان در عربستان,دختر عربستانی

تصاویری از زندگی سخت زنان عربستانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.