تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

مرورگرهای خود را بدون بسته‌شدن صفحات ریست کنید

در این روش اگر تب‌های مختلفی داشته باشید همگی ری استارت می‌شوند …

به سادگی می‌توانید بدون آنکه صفحات باز شده در مرورگرتان را از دست بدهید، مرورگر را رفرش کنید.

به گزارش تکنــــــــــــازدانلود: برخی مواقع مرورگر درست کار نمی‌کند و شما مجبور می‌شوید آن‌را ری‌استارت کنید. اما نمی‌خواهید صفحاتی که در حال حاضر باز هستند را نیز از دست بدهید. روشی وجود دارد که می‌توانید در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر بدون آنکه صفحه‌ای را از دست بدهید، مرورگر را ری‌استارت کنید.

گوگل کروم

اگر در تنظیمات گوگل کروم طوری تنظیم نکرده‌اید که به محض ری‌استارت، مرورگر از‌‌ همان صفحات پیشین شروع به کار کند، می‌توانید کاری کنید که صفحات باز شده از دست نرفته و مرورگر ری‌استارت شود. اگر در قسمت آدرس عبارت «restart//:» را تایپ کرده و اینتر را بزنید این اتفاق خواهد افتاد. اما اگر در تنظیمات، کروم بعد از بسته شدن از‌‌ همان صفحات شروع به کار می‌کند دیگر نیازی به انجام کار جدید ندارید و کاری که گفته شد را نباید انجام دهید چرا که مرورگر را در چرخه‌ای قرار می‌دهید که مدام ری‌استارت می‌شود.

فایرفاکس

برای مرورگر فایرفاکس نیز می‌توانید با فشار دادن کلیدهای «Shift» و «F2» و نوشتن کلمه «restart» در پنجره‌ای که باز می‌شود و زدن اینتر به هدف خود برسید.

اینترنت اکسپلورر

برای اینترنت اکسپلورر روش متفاوتی را باید طی کنید. ابتدا مرورگر را ببندید و دوباره اجرا کنید. سپس روی «Tools» زده و گزینه «Reopen previous browsing session» را انتخاب کنید.

در این روش اگر تب‌های مختلفی داشته باشید همگی ری استارت می‌شوند اما متاسفانه پنجره‌های مختلفی اگر باز کرده باشید، اینترنت اکسپلورر نمی‌تواند همه آن‌ها را ری استارت کند.


حامدنیســــــــــــــــــی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.