تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

تمایل کره‌شمالی به نفوذ در سیستم بانکی جهانی

به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان، اقدامات کره‌ی شمالی، طی سال گذشته، مبین تمایل این کشور، به نفوذ و هک شبکه‌ی بانکی جهانی است.

north

به گزارش واحد بین الملل سایبربان؛ حمله‌ی کره‌ی شمالی به بانک‌های لهستان، سرنخ‌هایی از اقدام این کشور، به سرقت پول، از حدود 100  موسسه‌ی مالی در سراسر جهان، در اختیار کارشناسان و متخصصین امنیت سایبری، قرار داد.

نشریه‌ی نیوورک تایمز، بر اساس لیستی از پروتکل‌های اینترنتی بررسی شده از سوی متخصصان امنیتی، مدعی است که این موسسات، بانک جهانی، بانک مرکزی اروپا و بسیاری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی را شامل می شود.

 

لیست حملات سایبری اثبات شده‌ی کره‌ی شمالی، به موسسات مالی، در سال‌های اخیر، با پیش بینی‌های موجود، مبنی بر ماهیت اهداف جدید این کشور، انطباق کامل دارد. به عبارت دیگر، اکثر کارشناسان علوم سیاسی و متخصصان امنیت سایبری، معتقدند، کره‌ی شمالی، به ترتیب دادن حملات خود علیه موسسات مالی و بانک‌ها، در سال 2017، ادامه خواهد یافت.

 

مقامات کره‌ی جنوبی، مجموع نفرات حاضر در ارتش سایبری کره ی شمالی را حدود 6700 نفر، شامل 1700 هکر و 5000 نیروی تدارکاتی و مدیر، تخمین زده‌اند.

 

نحقیقات نشان می‌دهد که به خاطر ضعف زیر ساخت‌های موجود در داخل مرز‌های کره‌ی شمالی، اکثر حملات رخ داده، خارج از مرز‌های این کشور، در کشورهایی چون، چین، آسیای‌شرقی و اروپا، برنامه‌ریزی و اجرا شده است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.