تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

ورود شرکت‌های اسرائیلی به حوزه‌ی امنیت سایبری آمریکای لاتین

تعدادی از شرکت‌های امنیتی اسرائیل، مسئولیت تاسیس مرکز امنیت سایبری آمریکای جنوبی را بر عهده گرفته و به بازار این منطقه، وارد شده‌اند.

IAI

به گزارش واحد بین‌الملل سایبریبان؛ گروهی از شرکت‌های اسرائیلی، به رهبری شرکت دولتی دفاع صنعت هوا و فضای اسرائیل، طی قراردادی به ارزش ده میلیون دلار، تاسیس مرکز امنیت سایبری یکی از کشورهای آمریکای لاتین را بر عهده گرفتند. در گزارش‌های منتشر شده، نامی از کشور یاد شده، برده نشده است.

شرکت دفاع صنعت هوا و فضای اسرائیل، اخیرا اعلام کرده است که اقدامات این گروه، ارائه‌ی ارزیابی کامل از تهدیدات موجود، ایجاد سامانه‌ی نظارتی کارآمد و پیشرفته و تاسیس مرکز دفاعی برای مقابله با تهدیدات سایبری، استقرار زیر‌ساخت اشتراک‌گذاری اطلاعات حملات و یک برنامه‌ی آموزشی را شامل می شود.

 

امنون بارلو (Amnon Bar-Lev)، مدیر عامل شرکت امنیتی چک‌پوینت، در این‌باره گفت: « در شرایطی که کشور‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان، هدف حملات سایبری قرار می گیرند، ما شاهد رشد تقاضای این کشور ها، جهت تقویت زیر ساخت‌های جامع حفاظت سایبری، هستیم.»

 

به عقیده‌ی بسیاری از تحلیل گران، انگیزه‌ی اسرائیل از آغاز صادرات خدمات و محصولات امنیت سایبری خود به سراسر جهان، علاوه بر منافع مالی و ایجاد رشد اقتصادی، بسط و گسترش نفوذ در نقاط مختلف جهان، خصوصا کشورهای در حال توسعه است. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.