تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

سایت دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌تهران در اعتراض به فاجعه بیمارستان خمینی‌شهر هک شد

به این سایت ها آسیبی وارد نشده و قصد هکر اعتراض به واقعه اخیر بیمارستان خمینی شهر بوده است.

سایت های دانشگاه علوم پزشکی تهران و ارسال پیام برای وزیر بهداشت در اعتراض به اتفاق بیمارستان خمینی شهر مورد نفوذ قرار گرفتند.

به گزارش تکنـــــــــــــازدانلود: اوایل هفته گذشته بود که پسر بچه‌ای به نام « صدرا زاهدپور » به دلیل جراحت چانه به بیمارستان اشرفی خمینی شهر اصفهان در حالی مراجعه می‌کند که کادر بیمارستان صرفاً به این دلیل که خانواده بیمار خردسال قادر به پرداخت ۱۵۰ هزار تومان هزینه عمل جراحی وی نبودند با خشونت و خشم تمام بخیه بیمار را کنده و او را با صورتی خونین و اوضاع روحی خطرناک بیرون کردند. اتفاقی که با موج خشم و واکنش افکار عمومی ایران روبرو شد و واقعیت عریان سودجویی و افول ارزش های انسانی در لایه هایی از جامعه را به نمایش گذاشت

 

در پی این حادثه ,هکری با نام مستعار poor kids of iran (بچه های فقیر ایران) به چند سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران نفوذ کرده و در صفحه Deface خود نامه ای اعتراضی به وزیر بهداشت جناب قاضی زاده هاشمی قراد داده است .

این متن به شرح زیر است :

“حضرت مسیح(ع) می فرمایند : آن که درمان کردن زخم زخمدیده اى را واگذارد، ناگزیر، شریک کسى است که زخم را بر بدن وى نشانده است.
جناب آقای دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمیوزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز فیلم دختر خردسال و امروز بخیه های صدرای ۴ ساله، سوال اینجاست : این است طرح تحول سلامت ؟”

صفحه دیفیس :


لینک های اثبات :

http://www.hack-mirror.com/358222.html

http://www.hack-mirror.com/358221.html

http://www.hack-mirror.com/358220.html

http://www.hack-mirror.com/358219.html

http://www.hack-mirror.com/358218.html

http://www.hack-mirror.com/358215.html

http://www.hack-mirror.com/358214.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.