تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

نامه اوباما به آیت الله خامنه ای

اوباما برنامه اوباما برای دیدار با روحانی/ نامه به رهبر و رئیس‌جمهور ایران
 
ارسال دو نامه محرمانه اوباما به آیت الله خامنه ای، رهبر عالی ایران و حسن روحانی

آمریکایی ها پس از بدعهدی های مکرر در اجرای توافق هسته ای، سناریوی جدیدی را برای ایران طرح ریزی کرده اند.

ناظران سیاسی و اقتصادی می گویند، ایران با اجرای برجام، برنامه هسته ایش را تقریبا به حالت تعطیل درآورده اما تاکنون تقریبا هیچ دستاوردی از این رهگذر نداشته است.

در این شرایط، اوباما مدعی شده که خواستار دیدار با رئیس جمهور ایران و حل و فصل مناقشات موجود در عراق و سوریه و یمن است.

تکنـــــــــــــازدانلود:  واشنگتن فری بیکن (freebeacon) در گزارشی زیر عنوان “اوباما به دنبال دیدار با رئیس جمهور ایران است” نوشت: باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا دو نامه به مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ارسال کرده و خواستار دیدار با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران شده است.

واشنگتن فری بیکن افزود: این خبر ابتدا طی گزارش هایی به زبان فارسی در برخی رسانه ها منتشر شد و سپس توسط موسسه تحقیقات رسانه ای خاورمیانه ترجمه گردید.

براساس این گزارش، اوباما با ارسال دو نامه محرمانه به آیت الله خامنه ای، رهبر عالی ایران و حسن روحانی، رئیس جمهور این کشور که در ماه مارس انجام شده خواسته خود را مطرح کرده است.

طبق این گزارش، اوباما در نامه های خود مدعی شده که ایران فرصت محدودی برای همکاری با آمریکا دارد تا مشکلات و اختلافات موجود در سوریه، عراق و یمن را حل کند.

واشنگتن فری بیکن افزود: اوباما متعهد شده اگر ایران دیدار وی با روحانی را بپذیرد برای شرکت در مذاکره و کنفرانس جهت خاتمه دادن به این امور آماده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.