تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

آماری عجیب از افرادی که رمز‌های عبور کارت اعتباری خود را در تلفن همراه ذخیره می‌کنند

تقریباً مردان، دو برابر بیشتر از زنان تمایل دارند تا رمزها و سایر اطلاعات امنیتی خود را بر روی دستگاه‌های خود ذخیره کنند

بر اساس تحقیقی که به وسیله Equifax با همراهی Gorkana صورت گرفته است ، بیش از یک پنجم از افرادی که سنی مابین ۱۸ تا ۲۴ سال دارند (۲۱ درصد) رمزهای عبور کارت‌های اعتباری خود را بر روی گوشی‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌های همراه ذخیره می‌کنند.

تکنـــــــازدانلود:  در همین نوع نظرسنجی که بر روی ۵۰۰ نفر از افراد در همه سنین صورت گرفته است، مشخص شده است که بیش از یک سوم جوانان (۳۸ درصد) گفته‌اند که از دستگاه‌های همراه شخصی خود برای ذخیره رمزهای عبور برخط استفاده می‌کنند.
این عادت موجب شده است که در صورتی که دستگاه‌های آن‌ها سرقت شود، این جوانان بیشتر در معرض خطر کلاهبرداری‌های اینترنتی قرار گیرند.

به محض اینکه به یکی از این دستگاه‌ها نفوذ شود، کلاهبرداران می‌توانند از داده‌های موجود بر روی آن به حساب‌های فرد دسترسی پیدا کنند، و علاوه بر این از ترکیب این داده‌های یافته شده برای سرقت هویت فرد استفاده کنند.
در میان همه گروه‌های سنی، ۱۶ درصد از افراد رمزهای عبور خود را بر روی دستگاه‌های شخصی خود ذخیره می‌کنند که از این میان رمزهای عبور (ده درصد)، شماره‌های حساب بانکی (ده درصد) و پاسخ به سوالات امنیتی برای حساب‌های اینترنتی (۶ درصد) را به خود اختصاص داده‌اند.
تقریباً مردان، دو برابر بیشتر از زنان تمایل دارند تا رمزها و سایر اطلاعات امنیتی خود را بر روی دستگاه‌های خود ذخیره کنند (به ترتیب ۲۱ درصد در مقایسه با ۱۱ درصد، و ۱۴ درصد در مقایسه با ۷ درصد).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.