تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

توافق زیرزمینی هکرهای روسی و برزیلی

در ادامه گزارش کسپرسکی، بر این نکته تأکید شده است که در بسیاری از موارد، هکرها اقدام به استقراض بدافزارها و فناوری های مربوط از هم دیگر می کنند.

ظاهراً مجرمان سایبری قصد دارند تا تفاوت های زمانی و مکانی را کنار گذاشته و با یکدیگر برای ساخت بدافزارهای مشترک، به جهت استفاده در حملات سایبری متحد شوند. به تازگی محققین آزمایشگاه امنیت سایبری کسپرسکی، به گروه هکری و زیرزمینی دو کشور پرداخته و متوجه روابط پنهانی مجرمین سایبری دو کشور با یکدیگر شده اند.

به گزارش تکنـــــــــــازدانلود: در این توافق پنهانی، هکرهای برزیلی اقدام به خرید جاسوس افزارها و بدافزارها از هکرهای روس می کنند. کارشناسان امنیتی معتقدند این همکاری زیرزمینی، به زودی سبب بروز انقلابی در صنعت تولید بدافزارها در جهان خواهد شد.

در ادامه گزارش کسپرسکی، بر این نکته تأکید شده است که در بسیاری از موارد، هکرها اقدام به استقراض بدافزارها و فناوری های مربوط از هم دیگر می کنند. همچنین این نکته نیز بیان شده است که تقریباً از سال ۲۰۱۱، مجرمان سایبری برزیلی، فناوری های از رده خارج روسی را برای استفاده در عملیات خود در برزیل، از هکرهای روسی خریداری می کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.