تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

برنامه DHS برای مقابله با حملات DDoS

در حال حاضر، سامانه های مقابله با حملات اختلال سرویس توزیع شده، به دلیل اینکه، به تنهایی اقدام به مقابله با این حملات می کنند، کارآمد نیستند و در شناسایی و پاسخ به این حملات با تأخیر عمل می کنند.

شرکت خدمات رایانه ای گلوا (Galois) یک قرارداد رسمی با وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS) امضا کرد و متعاقب آن، گلوا موظف شد تا فناوری ویژه ای را توسعه دهد که امکان مقابله با حملات اختلال سرویس توزیع شده بسیار پیچیده و بزرگ را فراهم می کند.

به گزارش تکنـــــــــــــازدانلود: این قرارداد، بخش کوچکی از برنامه وزارت امنیت داخلی آمریکا برای مقابله با حملات اختلال سرویس توزیع شده است و مبلغ آن، یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار است.


آدام ویک (Adam Wick)، از مدیران تیم تحقیقات گلوا، در مورد برنامه همکاری این شرکت با وزارت امنیت داخلی، گفت:

“در حال حاضر، سامانه های مقابله با حملات اختلال سرویس توزیع شده، به دلیل اینکه، به تنهایی اقدام به مقابله با این حملات می کنند، کارآمد نیستند و در شناسایی و پاسخ به این حملات با تأخیر عمل می کنند. این تأخیر به حمله کنندگان اجازه می دهد تا بار بیشتری را قبل از شناسایی شدن به سامانه قربانی وارد کنند. راه حل ما، به سازمان ها و شرکت های مختلف اجازه می دهد تا برای مقابله با حملات اختلال سرویس توزیع شده با یکدیگر همکاری کرده و درنتیجه زمان کمتری را برای شناسایی این حملات صرف کنند.”

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.