تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

در اسرائیل خاخام ها اینترنت فیلتر شده خود را دارند

در درجه اول اینترنت حلال, سایتهای پورنوگرافیک و محتواهای خشونت امیز و انچه که مربوط به مواد مخدر است مسدود است.

در اسرائیل خاخام ها اینترنت سانسور شده دارند چون رهبران مذهبی معتقدند که باید فیلتری باشد.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود : از خاخام Dov Rothاغلب در اینمورد پرسش میشود. از نظر او “اینترنت همانقدر که خوب است مخرب نیز هست” و ابزاری است که خیلی زود باید بر ان مسلط شد و میگوید “هر انسانی لحظات ضعف دارد و برای همین ما به سدهائی نیازمندیم.”

حتی ۴۲ درصد مومنینی که به اینترنت دسترسی دارند با انچه که مدرنیت است مخالفند. اینترنت حلال برای انان فقط در یک کنترل والدین برای مسدود ساختن سایتهای پورنوگرافیک خلاصه نمیشود و مذهبیون اینترنت مخصوص خود را دارند و حتی کمپانی اسرائیلی Rimon شش درجه دسترسی به اینترنت از حلالترین تا کمتر حلال را ارائه میکند.

در درجه اول اینترنت حلال, سایتهای پورنوگرافیک و محتواهای خشونت امیز و انچه که مربوط به مواد مخدر است مسدود است.

در درجه دوم اینترنت حلال دسترسی به سایتهائی که تصاویر مانکن با لباس زیر را نمایش مبدهند مسدود است.

در درجه سوم اینترنت سایتهای یوتیوب و فیسبوک و سایر سایتهای محتوای ازاد فیلتر میباشند.

و بالاخره احرین درجه فبل*ر برای کلیمی های فوق العاده مذهبی است که فقط دسترسی به ایمیل و بانک و کمپانی های تلفن و خدمات ادارات دولتی و ترانسپورت و بیمه های اجتماعی در دسترس هستند و مسلما سایتهائی در مورد کلیمیت و یا تورات نیز قابل دسترسی میباشند اما به دقت انتخاب شده اند. این درجه از اینترنت مخصوص رهبران مذهبی و یا خاخام ها است.

اما چگونه در مورد حلال بودن یا نبودن محتواهای اینترنت تصمیم گیری میشود ؟ David, برنامه نویس انفورماتیک برای Rimon میگوید که یک شورا از خاخامها گرد امده و بر اساس قوانین تورات در مورد انها تصمیم میگیرند و وی انرا به اجرا میگذارد.

David میگوید اما در جوار این, کاربران دیگر اینترنت نیز درخواستهای خود را دارند. وی میگوید : “اغلب مشتریانی که میخواهند و یا نمیخواند به فلان سایت دسترسی داشته باشند درخواست میدهند و نهایتا خاخامها تصمیم میگیرند.”

برای انانیکه فوق العاده مذهبی هستند, دسترسی به محتواهای نامناسب از نظر تورات مشکل تولید میکند و در نتیجه اکثر انها به این کمپانیهای خدمات اینترنت رجوع میکنند تا خود نتوانند عمدا بعضی از فیلترها را بردارند.

David میگوید : “برای بعضی از درجه ها من باید نرم افزاری چون یک انتی ویروس بسازم تا از اینکه کاربر برای دسترسی ازادانه انرا حذف نمیکند و بعد مجددا انرا میافزاید مطمئن شوم.”

این انفورماتیسین حتی تماسهای تلفنی از جانب مشتریان اولترا مذهبی داشته که بوی اعتراف کرده اند که موفق به کرک کردن برنامه وی شده اند و از او خواسته اند تا برنامه ای با کدهائی غیر قابل نفوذ بسازد تا نتوانند انرا کرک کنند !

وی در اخر میافزاید : “حتی با کار کردن در تمام روز روی کامپیوترها, چیزهای بسیاری در مورد انسانها میاموزیم.”

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.