تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

مایکروسافت کاربران ویندوز ۱۰ را از استفاده از CCleaner و نظائر آن منع میکند

CCleaner یکی از بهترین برنامه های پاکسازی ردهای اینترنتی و رجبستری بجا مانده در نوع خود و بخصوص بی خطرترین انها است و شامل مجموعه ابزار هائی برای داشتن یک ویندوز تمیز و سریع و بدون خطای رجیستری است.

در پاسخ به پرسش ایا برنامه هائی که برای پاک کردن ردهای بجا مانده برنامه ها در رجیستری هستند برای ویندوز ۱۰ لازمند, مایکروسفت بروشنی پاسخ منفی داده است.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود:  از ترفندستان,مایکروسفت میگوید که در ویندوز ۱۰ نیازی به حذف کننده ردهای بیهوده بجا مانده در رجبستری و بطور کل برنامه های بهینه سازی که توسط میلیونها کاربر استفاده میشوند نیست چون مایکروسفت تغییرات لازم را برای اینکه نیازی به اینگونه برنامه نباشد در ویندوز ۱۰ اعمال کرده است.

یکی از کارمندان مایکروسفت روی ردیت در مبادلاتی طولانی که در مورد CCleaner در ویندوز ۱۰ صورت گرفته این موضوع را تائید کرده است.

CCleaner یکی از بهترین برنامه های پاکسازی ردهای اینترنتی و رجبستری بجا مانده در نوع خود و بخصوص بی خطرترین انها است و شامل مجموعه ابزار هائی برای داشتن یک ویندوز تمیز و سریع و بدون خطای رجیستری است. اما به هنگام ارائه ویندوز ۱۰ این برنامه با ان ناسازگار اعلام شده و به محض ارتقای ویندوزهای ۷ و ۸٫۱ به ویندوز ۱۰ این برنامه بطور خودکار حذف میگردد.

در حالیکه CCleaner بروز شده و از ویندوز ۱۰ پشتیبانی میکند اما بعضی کاربران ان متوجه مشکلاتی روی پی سی خود با کورتانا و قابلیتهائی دیگر شده اند. ایا واقعا این CCleaner است که عامل این مشکلات است ؟ برای مایکروسفت هیچ شکی در این نیست و کارمند مایکروسفت گفته است : “این پرسش مهمی است که باید از گروه CCleaner کرد چون باید از باگها و مشکلات برنامه خود اگاه باشند.”

گروه Ccleaner اصلا به این پرسش اهمیتی نداده و گفته است “به مسائلی دیگر بپردازیم”.

مایکروسفت از کاربران ویندوز ۱۰ خواسته است بدور از سی کلینر و بطور کل هر گونه محصولی برای پاکسازی رجیستری بمانند : “بعضی محصولات چون سرویسهای پاکسازی رجیستری معتقدند که رجبستری باید مرتبا تمیز شود اما زمانیکه شما رجیستری را تغییر میدهید مشکلات مهمی میتوانند پیش بیایند و کاربر را به دلیل بی ثباتی سیستم ناچار به نصب مجدد ان کنند. مایکروسفت نمیتواند تضمین کند که این مشکلات با توجه به وسعت تغییرات داده شده توسط این سرویسهای پاکسازی رجیستری بدون نصب مجدد سیستم عامل حل گردند.”

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.