تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

آمریکا به لطف توافق هسته‌ای ، با کاهش تهدیدهای سایبری نفس راحتی می‌کشد

البته زمانی که صحبت از حملات سایبری به میان می‌آید، نام ایالات متحده در ذهن ما تداعی می‌شود نه ایران اسلامی.

مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا، مایک راجرز می‌گوید: «حملات سایبری انجام‌شده توسط کارشناسان ایرانی علیه آمریکا، از زمان توافق هسته‌ای انجام شده به طرز چشم‌گیری کاهش یافته‌ است.»

تکنـــــــــــــازدانلود: روزنامه‌ی وال‌استریت به نقل از مقامات می‌گوید در طی چند سال گذشته حملات سایبری زیادی علیه شرکت‌های اقتصادی آمریکا صورت گرفته ‌است. با این وجود، با سرعت گرفتن مذاکرات هسته‌ای در ۲۰۱۴ این فعالیت‌ها به تریج کمرنگ‌تر شده‌اند.

در ماه آوریل کشورها به نقطه‌ی عطفی در مذاکرات هسته‌ای درباره قابلیت‌های هسته‌ای ایران دست ‌یافتند که به خیال خودشان مانع از دستیابی کشور عزیزمان به سلاح هسته‌ای شده و اطمینان حاصل می‌کند که برنامه هسته‌ای ایران در مسیری صلح‌آمیز و رو به جلو حرکت خواهد کرد.

البته زمانی که صحبت از حملات سایبری به میان می‌آید، نام ایالات متحده در ذهن ما تداعی می‌شود نه ایران اسلامی. در سال ۲۰۱۱ بدافزار استاکس‌نت که توانسته‌ بود در تجهیزات غنی‌سازی نیروگاه‌های ایران رخنه کند، در یک دوره‌ی ۱۰ ماهه به ۵ مورد از نیروگاه‌های ما حمله کرد. پنهان‌کاری این حملات به قدری خوب انجام شده‌ بود که ایران تا زمانی که رسانه‌ها جزئیات حملات را منتشر کنند از ابعاد صدمات وارده مطلع نشده ‌بود. آمریکا و اسرائیل غاصب هرگز به طور رسمی دخالت خود را در ایجاد و انتشار این بدافزار تأیید نکردند.

محققان می‌گویند کشورهایی که پشت این بدافزار بوده‌اند، هدفشان تخریب امکانات و پیشرفت‌های هسته‌ای ایران بوده‌ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.