تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

پیوستن مدیر امنیتی یاهو به فیس بوک

استاموس در توییتر خود در این مورد نوشته است: من از پیوستن به فیس بوک هیجان زده هستم. از یاهو تشکر می کنم و بهترین ها را برایشان آرزو می کنم.

الکس استاموس، مدیر امور امنیتی و حریم شخصی شرکت یاهو اعلام کرده که قصد دارد به عنوان رئیس امور امنیتی به فیس بوک بپیوندد.

به گزارش تکنـــــــــــــــازدانلود: به نقل از فارس ، وی عملکرد یاهو در حوزه امنیت را درخشان توصیف کرده و افزوده که فیس بوک قصد دارد با مشکلات امنیتی خود مقابله کند.

فیس بوک در سال های اخیر به طور گسترده با مشکلات امنیتی مواجه بوده و هکرها بارها اطلاعات کاربران را به سرقت برده و با ارسال هرزنامه و اخبار جعلی برای آنان مزاحمت ایجاد کرده اند. خود فیس بوک نیز به انتقال اطلاعات شخصی کاربران به افراد و گروه های ثالث بدون کسب اجازه افراد متهم است.

استاموس در توییتر خود در این مورد نوشته است: من از پیوستن به فیس بوک هیجان زده هستم. از یاهو تشکر می کنم و بهترین ها را برایشان آرزو می کنم.

وی در تشریح علت پیوست خود به فیس بوک گفته است: اینترنت به نیروی فوق تصور برای مرتبط کردن جهانیان مبدل شده و به افراد امکان داده به فرصت های اقتصادی، آموزشی و شخصی بی نظیری در تاریخ بشر دسترسی یابند. این مزایا بدون ریسک نیست و مسئولیت ما طراحی امن ترین و قابل اطمینان ترین محصولات ممکن است.

استاموس در زمان حضور دوساله اش در یاهو اقدامات مختلفی را برای ارتقای امنیت خدمات آن انجام داد و از جمله سرویس ایمیل این شرکت را رمزگذاری نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.