تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

معرفی چهار بازی اندرویدی

معرفی چهار بازی  اندرویدی
چهار بازی اندرویدی به شرح زیر می باشد.
Call of Duty: Heroes
Call of Duty: Heroes را اساسا می‌توان کلش آو کلنزی (Clash of Clans) دانست که مفاهیم و محیط خود را از سری بازی‌های Call of Duty به عاریت گرفته است. با این حال تجربه انجام بازی به قدری با Clash of Clans متفاوت است که بیشتر از آنکه بتوان آن را برادر دوقلوی کلش دانست، باید آن را رقیب این بازی به حساب آورد. همانند بسیاری دیگر از بازی‌های استراتژی، شما بازی را با یک زمین خالی یا به‌عبارتی پایگاهی خالی شروع خواهید کرد که به‌تدریج باید برای ساخت و ارتقای آن تلاش کنید. منابع در این بازی کمیاب هستند، بنابراین احتمال آنکه از همان ابتدای بازی وارد جنگ با دیگر بازیکنان شوید زیاد است.

از جمله واحدهای جنگی قابل توجه در این بازی قهرمانان هستند که در واقع هر کدام واحد جنگی ویژه‌ای با قابلیت‌های خاص خود است که می‌تواند برتری شما را به دشمن افزایش دهد. شما در آن واحد فقط یک قهرمان می‌توانید داشته باشید، پس بهتر است در انتخاب آن دقت کنید. قهرمان شما می‌تواند هلیکوپتر آتشباری باشد که کنترل آن را خودتان شخصا به عهده خواهید گرفت یا وسایل و خودروهایی که استحکامات دفاعی دشمن را از کار می‌اندازند. قهرمان شما از هر نوعی که باشد، شما را یک قدم از دشمن پیش می‌اندازد.
 
خروس جنگی
یک بازی جالب ایرانی با رویکردی تازه در حوزه بازی‌های تفننی. هر چند شرط‌بندی بر سر مبارزه خروس جنگی‌ها در دنیای واقعی در بسیاری از کشورها از جمله کشور خودمان غیرقانونی است، ولی این بازی با به‌عاریت‌گرفتن موضوع هیجان‌انگیز نبرد خروس‌ها و با حذف شرط‌بندی و مواردی از این قبیل توانسته تا حد زیادی نظر علاقه‌مندان بازی‌های مبارزه‌ای تفننی را به خود جلب کند. یکی از جذابیت‌های این بازی آن است که شما می‌توانید خروس خودتان را درست کنید! شاید در دنیای واقعی این کار ممکن نباشد. نهایت کاری که شما در دنیای واقعی می‌توانید انجام دهید، انتخاب یک خروس خوب است، اما در این بازی می‌توانید نژاد خروس خود را از میان سه نژاد وسترن، لاری و ژاپنی انتخاب کرده و سپس انواع و اقسام تجهیزات جنگی از زره و لباس گرفته تا سلاح‌هایی همچون شمشیر و حتی موشک‌انداز را به او بدهید. نبرد آنلاین خروس‌ها نیز از جمله حالت‌هایی است که برای این بازی در نظر گرفته شده است. به غیر از حالت داستانی، شما می‌توانید با خروس دیگر کاربران به‌صورت آنلاین مبارزه کنید و با این کار هم امتیاز بیشتری به‌دست آورید و هم خروس خود را قوی‌تر کنید. بازی خروس جنگی برنده غزال زرین بهترین بازی موبایل سال ایران و دیپلم افتخار بهترین بازی تفننی سال از چهارمین جشنواره‌ بازی‌های رایانه‌ای تهران نیز شده است.
Real Football 2014 Brazil FREE
 یکی دیگر از بازی‌های جالب فوتبالی که به موضوع جام جهانی برزیل در سال 2014 پرداخته است. این بازی به گفته شرکت سازنده آن (unity) ترکیبی از بازی‌های مربیگری فوتبال و شبیه‌سازهای فوتبال است که در مورد اول نقش مربی را بر عهده دارید و در مورد دوم نقش بازیکن را. شما در نقش مربی می‌توانید با یک تیم ضعیف شروع کرده و به مرور زمان با تمرین‌های بدنسازی و تاکتیکی که به اعضای تیم خود می‌دهید و همچنین با شرکت در مسابقات مختلف لیگ و جام تیم‌تان را قوی کنید، به‌طوری که بتواند با قوی‌ترین تیم‌های اروپایی روبه‌رو شود. در حال حاضر لیگ برتر انگلیس، لیگ برتر تیم‌های اروپایی و لیگ Sky Bet در این بازی گنجانده شده‌اند. تیم‌های ملی موجود در این بازی عبارتند از تیم ملی انگلیس، ترکیه، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، آمریکا، اندونزی، اروگوئه، آرژانتین، برزیل، فرانسه و پرتغال. این بازی دارای دو حالت مختلف است؛ یکی مسابقه فوری که در آن فقط باید تیم خود و بعد تیم حریف را انتخاب کرده و مسابقه دهید و دیگری حالت سری مسابقات (تورنمنت) که مانند یک جام از مرحله گروهی شروع شده و به مرحله حذفی و در نهایت نیمه‌نهایی و نهایی می‌رسد.
 
Marvel Contest of Champions
یک بازی مبارزه‌ای تمام‌عیار در سبک بازی‌های معروفی همچون مورتال کمبت با حضور قهرمانان داستان‌های کمیکMarvel . برای جلوگیری از نابودی کامل دنیای مارول شما باید با ابرشروری قدرتمند با نیروهای مرموز به نام کنگ روبه‌رو شوید و او را شکست دهید. تیم شما می‌تواند متشکل از قهرمانان (شخصیت‌های خوب) و شرورها (شخصیت‌های بد) باشد. مدیریت کردن این تیم به عهده شماست. پس سعی کنید نیروهای خوب و بد را طوری به‌خدمت بگیرید که هم مهارت‌های آنها افزایش پیدا کند و هم از مزایای برقراری تعادل بین آنها برخوردار شوید.
برخی از شخصیت‌های این بازی همان‌هایی هستند که به خاطر معروف‌بودن‌شان همه آنها را می‌شناسند؛ شخصیت‌هایی همچون مرد عنکبوتی (اسپایدرمن)، مرد آهنین (آیرن من)، هالک و ثور، در حالی که برخی دیگر حداقل برای کسانی که با کتاب‌های کمیک مارول آشنایی ندارند تازگی دارند؛ شخصیت‌هایی همچون بیوه سیاه، پلنگ سیاه، سرباز زمستانی، خانم مارول، درکس و رعد سیاه. همچنین شش شخصیت دیگر هم در بازی هستند که فقط با آنها می‌توانید مبارزه کنید، ولی نمی‌توانید به‌عنوان یکی از شخصیت‌های خود انتخابشان کنید. این شخصیت‌ها عبارتند از کنگ فاتح که در واقع ابرشرور اصلی بازی است، ماگنتو، تانوس، کلکتور، ماسترو و آلترون. اگر به بازی‌های مبارزه‌ای علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما این بازی را امتحان کنید؛ چون نه‌تنها شخصیت‌های آن بلکه محیط‌هایی هم که برای مبارزه‌ها در نظر گرفته‌شده بسیار زیبا و متناسب شخصیت‌ها هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.