تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

پنج دلیل برای آنکه بازی کلش آف کلنز را انجام دهیم

۵ دلیل برای آنکه بازی کلش آف کلنز را انجام دهیم

یکی از بازی‌های داغ این روزها، کلش آف کلنز (برخورد قبیله‌ها) است که افراد بسیاری از کوچک تا بزرگ، دختر و پسر را حسابی به خود مشغول کرده و دقایق و حتی ساعت‌های زیادی را در روز به بازی کردن با آن می‌پردازند. این بازی که محصول کمپانی سوپرسل است، طرفداران بی‌شماری در سرتاسر دنیا داشته و یک عنوان استراتژیک محسوب می‌شود. جایی که شما بایستی با ساخت و به روز کردن قبیله (دهکده) خودتان، به رقابت با سایر افراد پرداخته، در نبردهای گروهی شرکت کنید و از دارایی‌هایتان نیز به شدت محافظت نمایید. حال در این مطلب، برای شما ۵ دلیل می‌آوریم که چرا بایستی کلش آف کلنز را حتما بازی کنید.

با تکنــــــــــــازدانلود همراه پاشید

۱- از باگ خبری نیست!

کلش آف کلنز را بایستی یکی از کامل‌ترین بازی‌ها در همه قسمت‌ها دانست. این عنوان دارای یک طراحی عالی از نظر گرافیکی و اجراست. تقریبا شما نمی‌توانید در بازی باگ خاصی پیدا کنید که به واسطه آن، محصول سوپرسل را مورد انتقاد قرار دهید. البته، متفاوت بودن سلایق و نظرات ممکن است باعث شود از برخی قسمت‌ها خوشتان نیاید اما تمام بخش‌های بازی با هدف و فلسفه خودش طراحی شده و شما به خوبی با آن ارتباط برقرار کرده و نظم سیستم را می‌پذیرید. این بازی همچنین به خوبی بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS اجرا می‌شود و تمام مراحل آن نیز بدون هیچ مشکلی بر روی حتی گوشی‌های نسبتا ضعیف نیز قابل اجراست.

۲- بازی را به هر کجا می‌توانید انتقال دهید

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید گوشی خودتان را عوض کنید و بزرگ‌ترین غم‌تان، از دست دادن اطلاعات و به خصوص بازی‌های موجود در دستگاه قبلی باشد. اما در کلش آف کلنز این مشکل به طور کامل برطرف شده است. کافی‌ است تنها با گوشی دوم، حساب کاربری خودتان را سینک کنید و خیلی راحت هر آنچه که ساخته‌اید، در دستگاه دوم نیز ظاهر خواهد شد. جالب اینجاست که حتی می‌توانید بازی را در دو گوشی (و یا تبلت) نیز (به شرط آنکه از یک ایمیل مشترک در هر دو استفاده شده باشد) اجرا کنید.

۳- هر زمان وارد شوید و با تقلب هم به جایی نمی‌توان رسید

یکی از نکات بسیار خوب کلش آف کلنز این است که شما هر زمانی که وارد بازی شوید، می‌توانید خود را قدرت‌مند کرده و با حریفانی در اکثر مواقع رو به رو شوید که توانی در حد شما دارند. در واقع بازی با یک انتخاب هوشمند در نبردها و غارت‌ها، سعی می‌کند تا تعادل را برقرار کرده و به شما این حس را القا کند که حریفان‌تان از جنسی نزدیک به خودتان هستند و با دیدن دهکده‌های بزرگ، هراس زده نشوید. ضمن اینکه بر خلاف بسیاری از بازی‌ها، تقلب در بازی تقریبا غیر ممکن است. البته هکرها تلاش بسیار زیادی کردند تا با روش‌های متنوع، به نوعی در بازی تقلب کنند اما سوپرسل با ارایه آپدیت‌های منظم، همیشه جلوی این چیت‌ها را گرفته است. حتی فلسفه ساخت بازی به نحوی است که اگر کاربری به صورت مالتی اکانت هم بازی کند، باز نفع چندانی برای سایر دهکده‌هایش نداشته و به همین خاطر نمی‌توان با چنین روش‌هایی، از سایرین به صورت ناسالم، جلو زد.

۴- گیم پلی عالی در حالت تک نفره و چند نفره دارد

شاید نقطه عطف بازی را بتوان گیم پلی روان آن در حالت‌های تک نفره و چند نفره دانست. شما در نبردها، کنترل بسیار خوبی بر روی نیروهایتان دارید و در طی مدت زمانی که جنگ  در اختیارتان قرار می‌گیرد (حدود ۳ دقیقه)، می‌توانید آرایش نظامی نیروها را به شکلی بچینید که بهترین بهره را ببرید. می‌خواهید غارت کنید؟ پس به سمت منابع دشمن خیز بردارید و اگر به دنبال کسب ستاره در جنگ‌های گروهی یا افزایش اعتبارتان هستید، پس به سمت خانه مرکزی وی یورش ببرید. بازی به نحوی طراحی شده که شما در نبردهای گروهی حتی می‌توانید جنگ دوستان و یا حمله دشمنان را نیز به صورت زنده تماشا کنید و این موضوع خبر از سرورهای بسیار قدرتمند کلش آف کلنز می‌دهد. در واقع این بازی به شکلی طراحی شده که علی‌رغم وجود یک داستان و حتی یکنواخت شدن سبک بازی، برای‌تان همیشه تازگی داشته و بالا بردن قدرت نیروهای دفاعی و حمله‌ای سبب می‌شود تا برای انجام کلش آف کلنز در طولانی مدت نیز ترغیب شوید.

۵- بازی انتهایی ندارد

واقعیت این است که شما هر چقدر بازی می‌کنید، باز هم جا برای بازی کردن دارید! به خصوص اگر که نخواهید دست به جیب شده و Gem (عنصری که باعث می‌شود سرعت بازی‌تان بالا برود) بخرید، بی‌انتهایی بازی نمود بیشتری پیدا می‌کند. همیشه انقدر نیرو برای آپدیت شدن و انواع و اقسام وسایل دفاعی برای ارتقا وجود دارد که شما را حتی به انتهای بازی نیز نزدیک نمی‌کند! با جلو رفتن، میزان زمانی که کارگرها برای به‌روزرسانی وسایل و نیروها بایستی صرف کنند، بیشتر نیز می‌شود و برای همین به سمت ادامه دادن، متمایل می‌شوید. البته در این بین، سوپرسل (سازنده بازی) با آپدیت‌هایی که می‌دهد، نیروها و قسمت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند و برای هر سطح و لولی از دهکده شما، سورپرایزهایی نیز در آستین دارد، پس به صورت بی‌انتها بازی می‌کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.