تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

گوگل‌کروم خود را فارسی کنیم

گوگل‌کروم خود را فارسی کنیم

یکی از مرورگرهای رایج در ایران مرورگر گوگل‌کروم است که دارای سرعت و امکانات خوبی است و هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.
یکی از مرورگرهای رایج در ایران مرورگر گوگل‌کروم است که دارای سرعت و امکانات خوبی است و هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود، اما بسیاری از کاربران این مرورگر به‌دلیل ضعف در زبان نمی‌توانند از تمام امکانات این مرورگر استفاده کنند، حال با این روش و فارسی کردن آن می‌توان از امکانات نهفته این مرورگر به‌خوبی بهره برد.
با فارسی کردن گوگل‌کروم چه چیزهایی در برنامه تغییر می‌کند؟
پس از فارسی کردن گوگل کروم، همه منوها، ابزارها، قسمت تنظیمات و پیام‌های برنامه فارسی می‌شود. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که بعد از فارسی‌سازی گوگل‌کروم می‌بینید این است که چیده‌مان عناصر برنامه (منوها، دکمه‌ها و … ) تغییر می‌کند.

به این ترتیب همه‌چیز از راست به چپ چیده خواهد شد.
برای فارسی کردن محیط برنامه گوگل‌کروم مراحل زیر را انجام دهید:
پس از بازکردن برنامه روی دکمه سمت راست و بالا ( که دارای یک آیکون سه خط است) کلیک کنید و از منوی باز شده به گزینه (Settings) بروید.
در انتهای صفحه تنظیمات گوگل کروم روی عبارت (Show advanced settings) کلیک کنید.
حالا از قسمت (Languages) بازشده، روی دکمه طوسی‌رنگ تنظیمات زبان ورودی (Languages and‌ input settings) بروید تا پنجره مربوط به تنظیمات زبان گوگل کروم باز شود.
فهرست زبان‌های فعال در سمت چپ پنجره تنظیمات زبان برنامه گوگل‌کروم قرار دارد، و شما برای فارسی کردن باید زبان فارسی را به این فهرست اضافه کنید.
پس از کلیک کردن روی گزینه (Add) یک فهرست کشویی ظاهر می‌شود که باید از این فهرست زبان فارسی را انتخاب کرده و روی دکمه (OK) کلیک کنید.
پس از تایید و بازگشت به پنجره تنظیمات زبان گوگل‌کروم، در قسمت سمت چپ این پنجره، زبان فارسی را انتخاب کنید.
سپس روی دکمه (Display Google Chrome in this language) رفته و در آخر روی دکمه (Done) در پایین همین پنجره بروید.
پس از آن برای اعمال تغییرات و فارسی‌شدن برنامه، پنجره گوگل کروم را ببندید و دوباره باز کنید، تا تغییرات اعمال‌شده اجرا شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.