تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

نتیجه دادگاه شنود غیرقانونی تماس‌ها توسط NSA

این قانون برای جلوگیری از دولت ایالات متحده از بکار گیری مجموعه گسترده‌ای از اطلاعات خصوصی آمریکایی‌هاست.

بعد از گذشت دو سال، سه قاضی در یک دادگاه تجدیدنظر فدرال در نیویورک به اتفاق آرا حکم کردند که جمع آوری مجموعه‌ای از ابرداده های تلفنی حاصل از تماس هایی که آمریکایی‌ها برقرار می کنند و یا برای آنها صورت می‌‌گیرد، در واقع براساس بخش ۲۱۵ قانون میهن پرستی آمریکا غیر قانونی می‌باشد. شنود غیرقانونی توسط آژانس امنیت ملی انجام می‌شود.

به گزارش تکنــــــــــــــــــازدانلود: ازasis.io , آنها هنوز دستوری برای اجرای برنامه صادر نکرده‌اند و ترجیح می‌دهند این وظیفه را در برابر کنگره ترک نمایند. همچنین آنها نتوانستند به این سوال پاسخ دهند که آیا این برنامه برخلاف قانون است یا خیر!

دو تن از اعضای اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در مقابل James R. Clapper اذعان کردند که این حکم در اتحادیه بسیار قابل توجه است. همچنین این تصمیم می‌تواند بر روی سایر قوانینی که دولت به نقطه شکست به منظور توجیه مجموعه اطلاعات حساس آمریکایی‌ها بسط داده است، تاثیر بگذارد.

همچنین اشاره کردند که اهمیت این تصمیم بسیار فراتر از برنامه ضبط تلفن‌ها بوده است. آنها گفتند: « چنانکه در دو سال اخیر یاد گرفته ایم این کار دلالت بر دیگر برنامه‌‌های جاسوسی دارد و به طور قطع دیگر برنامه‌هایی که دولت تلاش به پنهان کردن از عموم مردم دارد. تلاش برای جمع‌آوری گزارش تماس های DEA (اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا) و برنامه ابرداده رایانام‌ی NSA مثال‌هایی برای تایید سخنان مذکور است».

nsa server facebook

در آخر این قضات خاطر نشان کردند که بخش ۲۱۵ قانون میهن پرستی که در تاریخ ۱ ژوئن منقضی می‌شود، قابل تجدید است. و قانون آزادی ایالات متحده آمریکا که به منظور پایان دادن جمع‌آوری ابر‌داده‌های آمریکایی‌ها بوده است و همچنین اخیراً به طور موفقیت‌آمیزی به تصویب نمایندگان مجلس درآمده است که این قانون برای جلوگیری از دولت ایالات متحده از بکار گیری مجموعه گسترده‌ای از اطلاعات خصوصی آمریکایی‌هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.