تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

مسابقه بوکس قرن، زیر سایه‌ی دزدی‌های اینترنتی

بسیاری از کسانی که مسابقه بزرگ میان فلوید می‌ودر و منی پاکیائو را دیده‌اند، بدون پرداخت هزینه سنگین به شبکه‌های Showtime و HBO بوده است.

بسیاری مسابقه بوکس چندشب پیش را از طریق دو اپلیکیشن میرکت و پریسکوپ تماشا کرده‌اند.

به گزارش تکنــــــــــــــــــــــــازدانلود:  با وجود درآمد هنگفت فلوید می‌ودر و منی پاکیائو از این مسابقه بوکس به خاطر حق پخش تلویزیونی این دیدار، بسیاری از دارندگان دو اپلیکیشن موبایلی، مسابقه را بدون پرداخت یک سنت تماشا کرده‌اند.

سایت «خبرنگار هالیوود» امروز گزارش داد که بسیاری از کسانی که مسابقه بزرگ میان فلوید می‌ودر و منی پاکیائو را دیده‌اند، بدون پرداخت هزینه سنگین به شبکه‌های Showtime و HBO بوده است.

مشترکان شبکه‌های کابلی برای تماشای زنده‌ی این مسابقه می‌بایستی ۹۹ دلار می‌پرداختند که در نوع خود رکورد بسیار بزرگی محسوب می‌شد.

بر اساس این گزارش، خیلی‌ها این مسابقه را از طریق پریسکوب و میرکت تماشا کرده‌اند. برخی از کاربران این دو، نماهایی از مسابقه را روی این اپلیکیشن‌ها به اشتراک گذاشته‌اند.

مدیران میرکت و پریسکوپ اعلام کردند که فیلم‌های دارای کپی‌رایت مسابقه را حذف کرده‌اند، با این وجود شبکه‌های Showtime و HBO شکایتی را علیه این دزدی تقدیم دادگاه کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.