تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

تصویر ناهنجار ادرار کردن ربات اندروید روی لوگوی اپل در نقشه گوگل

اکنون این تصویر حذف شده است. اما پرسشی که پیش امده این است که ایا این یک شوخی ناخوشند بوده که یکی از مهندسین گوگل مرتکب شده ؟

کاربری از سرویس ادیت Map Maker برای ساختن تصویری ناهنجار در نقشه گوگل استفاده کرده است. گوگل اعتراف کرده که یافتن اینگونه کارهای ابلهانه برایش مشکل است.

به گزارش  تکنــــــــــــــــازدانلود: جمعه ۲۴ اوریل, احمد بهار, انفورماتیسن پاکستانی, انچه را که به چشم خود میدید را نمیتوانست باور کند. او در نقشه گوگل به دنبال ادرسی در رولپیدنی, شهری در شمال شرقی پاکستان میگشت که در اطراف شهر یک ربات بزرگ اندروید که در حال ادرار کردن روی لوگوی اپل بود را دید. این تصویر بصورت یک پارک بود و وقتی دیده میشد که نقشه گوگل در حالت پلان استفاده میشد و در حالت ماهواره چیزی مشاهده نمیشد.

اکنون این تصویر حذف شده است. اما پرسشی که پیش امده این است که ایا این یک شوخی ناخوشند بوده که یکی از مهندسین گوگل مرتکب شده ؟ مسلما جواب این پرسش منفی است و این نقاشی توسط فرد ثالثی و از طریق Google Map Maker که سرویسی انلاین برای کاربران است تا بتوانند خود جزئیاتی را به نقشه گوگل بیافزایند صورت گرفته است.

این سرویس بسیار لازم است چون متاسفانه همیشه جزئیات کامل در مورد کشورهای در حال توسعه در دست نیست و کاربران میتوانند این جزئیات را به نقشه گوگل بیافزایند اما گاهی همانطور که دیدیم شیطانهائی نیز میتوانند جزئیاتی ناخوشایند به نقشه گوگل بیافزایند.

صاحب این اثر هنری “nitricboy” نام دارد اما مسلما نمیتوان دانست که واقعا چه کسی در پس این نام مستعار پنهان گشته است.

به نقل از ترفندستان , در هر حال او تنها نیست که به اینچنین کاری دست زده چون چند کیلومتر دورتر نیز کاربری پارکی ساخته تا از گوگل انتقاد کند : “روشهای کنترل گوگل فاسد هستند”. چند هفته پیش نیز کاربری دیگر یک مغازه snowboard در در وسط کاخ سفید اجاد کرده و به ان نام “Edward Snow Den” را داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.