تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

انانیموس بوتیک فروش اسلحه اسرائیلی را هک و شناسه‌های اعضاء و مسئولین دولتی را سرقت کرد

این فایلها حاوی داده های کامل سایت و ادرسهای ای پی و شناسه ها و ادرس ایمیل ها وادرسها و نامهای کاربری و شماره تلفن شخصی و منتسب انان میباشند.

هکتیویست های ناشناس به بوتیک انلاین اسرائیلی رخنه کرده و هزاران شناسه اعضای محلی و بین المللی و همچنین مسئولین دولتی را ربوده اند. این سایت lhbltd.com میباشد. LHB ltd در اینخصوص سکوت کرده و چیزی ابراز نکرده است.

به گزارش تکنــــــــــــازدانلود: فایل ها و داده‌های ربوده شده به سه قسمت مختلف تقسیم شده و با عنوان OpIsrael یا عملیات اسرائیل روی PrivatePaste منتشر شده اند.

به نظر میرسد که داده های منتشر شده صحیح بوده و در گذشته هرگز برملا و منتشر نشده بوده اند. این فایلها حاوی داده های کامل سایت و ادرسهای ای پی و شناسه ها و ادرس ایمیل ها وادرسها و نامهای کاربری و شماره تلفن شخصی و متنسب انان میباشند.

با انالیزهای محققینی مستقل اینطور نتیجه گرفته شده که این داده ها حاوی ادرس ایمیل شانزده تن از مسئولین دولت اسرائیل میباشند.

هکرها فقط یک پیام خطاب به اسرائیل بجا نهاده اند که در ان به عملیات اسرائیل اشاره شده و همراه با شعار معروف انونیموس گفته شده که گروه انونیموس میباشند.

به نقل از ترفندستان , عملیات اسرئیل از هفته گذشته اغاز شده و تا شش روز دیگر یعنی ۲۰ اوریل ادامه خواهد داشت. به این مناسبت صدها اکانت فیسبوک اسرائیلی و رسانه های اجتماعی و اکانتهای پیپال اسرائیلی و همچنین صد سایت هک شده اند.

L.H.B. Ltd یک شرکت اسرائیلی است که تجارت و واردات اسلحه و مهمات داشته و فعالیتهایش در بخشهای مدنی و خصوصی و سازمانی است و روابطی چندین ساله چه محلی و چه بین المللی دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.