تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

کوکاکولا ; نوشیدنی محبوب خود را در خانه درست کنید!


امروزه کمتر کسی است که نامی از نوشیدنی‌های محبوب کوکاکولا نشنیده باشد. این نوشیدنی‌های محبوب در تمامی کشورها طرفداران بسیاری دارد و اگر چه برای سلامتی مضر هستند و این امر توسط گروه‌های پزشکی و تغذیه در سراسر دنیا تأیید شده است اما هنوز هم بسیاری از ما علاقه‌ی شدیدی به مصرف هفتگی یا حتی روزانه‌ی آن‌ها داریم.

و حالا خبر خوش برای دیوانگان این نوشیدنی محبوب و پر خطر آن است که شرکت کوکاکولا یکی از اصلی‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی نوشابه در سراسر جهان با سرمایه گذاری 1.25 میلیارد دلاری خود در Green Mountain Coffee Roasters، یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های تولید قهوه در سراسر جهان Keurig،بخشی از این شرکت را خریداری کرده، تا علاقمندان بتواند نوشیدنی محبوب خود را با روشی متفاوت / ساده‌تر حتی در منزل تهیه کنند. هدف از این قرارداد تولید دستگاهی مشابه با قهوه جوش‌های مدرن البته برای نگهداری نوشیدنی سرد و سرو کردن آن در لیوان‌هایی با ظرفیتی به اندازه‌ی یک لیوان است. جالب است بدانید نوشیدنی که قرار است در این دستگاه قرار بگیرد در مخزن‌هایی بفروش می‌رسد که تنها با این دستگاه سازگار هستند.

شکی نیست که با این کار شرکت کوکاکولا بخش جدیدی از بازار فروش را از آن خود کرده و  با کاهش هزینه‌ی حمل‌ونقل در آمد بیشتری بدست خواهد آورد چرا که هزینه‌ی حمل مخازن نوشابه از عرضه ی آن‌ها در شیشه و قوطی کمتر خواهد بود. راهکار مذکور همچنین، می‌تواند برای مصرف‌کنندگان نیز  هزینه‌ی کمتری به همراه داشته و مقرون به صرفه تر از گذشته باشد. در این روش مصرف‌کنندگان تنها می‌تواند با افزودن آب به دستگاه مذکور نوشیدنی محبوب خود را تهیه‌کرده و از حمل شیشه و قوطی‌های بزرگ نوشابه خلاص شوند. 
هنوز مشخص نیست که این دستگاه‌ها چقدر هزینه خواهند داشت؛ اما آنچه واضح است این است که قیمت این دستگاه‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در استقبال مصرف‌کنندگان از آن‌ها داشته باشد. 
ممکن است تصور کنید قیمت این دستگاه‌ها مقرون به صرفه باشند اما کوکاکولا شاید نظر دیگری دراین‌باره داشته باشد و ابداع خود را شایسته‌ی هزینه‌ی بیشتری بداند! شما چه فکر می‌کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.