تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

قابلیت مکالمه رایگان WhatsApp در iOS

کاربران واتس‌اپ همین الان هم می‌توانند پیام‌های صوتی به افراد لیست‌شان بفرستند و برای این کار باید آیکون میکروفن را فعال نگه دارند اما این امکان اضافه شده اپلیکیشن واتس‌اپ را برای مکالمات تلفنی آماده می‌کند.

یکی از توسعه‌دهندگان واتس‌اپ در کنفرانس توسعه “f8″ اعلام کرده است که قابلیت مکالمه رایگان به زودی برای کاربران “iOS” فعال می‌شود. گرچه فیس‌بوک هنوز شایعات فعلی را تایید نکرده است ولی زمان تقریبی آن دو یا سه هفته آینده گزارش شده است.
تکنـــــــــــــــازدانلود: همان‌طور که پیش از این خبر دادیم واتس‌اپ امکان مکالمه رایگان را ماه گذشته برای کاربران اندروید راه‌اندازی کرده است. این امکان محدود است و باید هر دو طرف مکالمه ویژگی مکالمه تلفنی را دانلود و فعال سازند.

کاربران واتس‌اپ همین الان هم می‌توانند پیام‌های صوتی به افراد لیست‌شان بفرستند و برای این کار باید آیکون میکروفن را فعال نگه دارند اما این امکان اضافه شده اپلیکیشن واتس‌اپ را برای مکالمات تلفنی آماده می‌کند. پس از فعال شدن این ویژگی واتس‌اپ وارد رقابت با اپلیکیشن‌های دیگری چون وایبر و اسکایپ خواهد شد.

گرچه شرکت واتس‌اپ از قابلیت مکالمه تلفنی در کنفرانس سال گذشته موبایل بارسلونا پرده برداشته بود و انتظار می‌رفت این امکان در اواخر سال ۲۰۱۴ فعال شود اما این اتفاق نیفتاد. این کمپانی اخیرا نسخه چتی این اپلیکیشن بر روی مرورگر را هم فعال کرده است که برای کاربران اندروید، بلک‌بری و بلک‌بری ۱۰ و ویندوزفون کار می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.