تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری به نام حس خوب

دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری به نام حس خوب  همراه با متن آهنگ

( ترانه و تنظیم : امید سلیمانی ، گیتار : محسن حبیبی )

پخش انلاین

———————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mojtaba Kabiri – Hesse Khoob

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mojtaba Kabiri – Hesse Khoob

———————————-

متن آهنگ مجتبی کبیری به نام حس خوب

 ♫♫♫

بهار از پیش خدا میادو
با خودش زندگی رو میاره
با قدم هاش رو تنِ ِ این جاده
داره هر ثانیه گُل می کاره

حالِ من خوبه کنارِ هفت سین
با صدای قدمات خوشحالم
حسِ خوبی دارمو می ارزه
این دقایق به تمومِ سالَم

عیده و دنبالِ حسِ خوب می گردم
از دلم غم هامو دیگه بیرون کردم
عیده و دنبالِ حسِ خوب می گردم
از دلم غم هامو دیگه بیرون کردم

 ♫♫♫

ماهیا دارن واسه رسیدنت
روز و شب لحظه شماری میکنن
سین های هفت سینمون تا که بیای
لحظه لحظه بیقراری می کنن
وقتی عطرِ سالِ نو میپیچه
تو تمومِ لحظه هام شیرینه
چشمِ من لطفِ خدارو داره
رو تنِ ِ شکوفه ها می بینه

عیده و دنبالِ حسِ خوب می گردم
از دلم غم هامو دیگه بیرون کردم
عیده و دنبالِ حسِ خوب می گردم
از دلم غم هامو دیگه بیرون کردم

در صورت خراب بودن لینک دانلود ، لطفا در قسمت نظرات (پایین صفحه) گزارش دهید
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.