تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

رییس گوگل: این قدر نگویید عینک گوگل به جایی نرسید

اریک اشمیث مدیرعامل گوگل از اینکه بسیاری از مردم و کارشناسان طراحی عینک گوگل را یک پروژه شکست خورده می دانند ناراضی است و از آنها خواسته دیگر چنین تصوری نداشته باشند.

rtx17gy3

گوگل دو ماه قبل فروش عینک خود را متوقف کرد و رسیدگی به این پروژه را در آزمایشگاهش نیز کنار گذاشت. در حال حاضر تونی فدال مدیر عامل شرکت نست به این موضوع رسیدگی می کند و می گوید قصد دارد مدلی جدید و ارتقا یافته از عینک یاد شده را قبل از پایان سال جاری میلادی طراحی کند.

اریک اشمیث از منتقدان گوگل خواسته به این تحولات توجه داشته باشند و تصور نکنند کل این طرح متوقف شده است. به گفته او گوگل تنها مرحله آزمایشی طرح مذکور را پشت سرگذاشته و به دنبال ریسک کردن در این زمینه است و به هیچ عنوان پروژه مذکور را کنار نخواهد گذاشت.

Eric Schmidt- Google isn’t giving up on Glass – Business Insider_2

مدل اولیه عینک گوگل موسوم به Explorer به قیمت ۱۵۰۰ دلار برای فروش عرضه شد. از جمله دلایل عدم استقبال از این عینک می توان به عمر پایین باتری، حفره ها و اشکالات فنی، مشکلات مربوط به حریم شخصی و عدم کاربرد عملی برای آن اشاره کرد. بعد از بالا گرفتن انتقادها گوگل این عینک را تنها یک نمونه اولیه از آنچه که بعدها عرضه می شود توصیف کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.