تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

حذف تمام آنتی‌ویروس‌ها از استور برای حفظ چهره امنیت اپل

حضور VirusBarrier روی اپ استور ممکن است برای بعضی از کاربران باعث این فکر گردد که سیستم اپل در قبال ویروس ها آسیب پذیر است.

اپل در حال اپ استور تکانی است تا تمام برنامه های آنتی ویروس را حذف کند.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: Intego ناشر برنامه VirusBarrier روی بلاگ خود اعلام کرده که اپل تصمیم گرفته این محصول را از اپ استور خود حذف کند. وی افزوده است : “برای روشن کردن این موضوع باید گفت که هدف از اینکار فقط Intego نیست. ما یکی از چندین شرکتی هستیم که شامل این تصمیم اپل میشود.”

در واقع اپل تصمیم گرفته که دسته برنامه های آنتی ویروس و یا آنتی ملویر را از روی بوتیک خود حذف کند.

Jeff Erwin, رئیس عامل Intego گفته است که حضور VirusBarrier روی اپ استور ممکن است برای بعضی از کاربران باعث این فکر گردد که سیستم اپل در قبال ویروس ها آسیب پذیر است. به همین دلیل اپل تصمیم گرفته که چهره برند خود را بهبود بخشد. از نظر رقابت نیز باید قید شود که چندین تحقیق نشان داده اند که اندروید آسیب پذیر است و روی پلی استور چندین محصول امنیتی ارائه شده است.

به نقل از ترفندستان, VirusBarrier که از سال ۲۰۱۱ روی اپ استور ارائه شده فایل‌های سیستم موبایل اپل که با مد ساندباکس محافظت میشوند را اسکن نکرده و فقط فایلهای پیوست دریافتی با ایمیل‌ها و اسناد بعضی برنامه هائی که فایل‌ها را با سرورهایشان هماهنگ سازی مینمایند را اسکن میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.